Stránka 1 z 1
205 2,0 Dimma
Napsal: 02 pro 2017 18:42
od F.I.K
Ahoj, už sem chodím očumovat poměrně dlouho, ale přes samé třistašestky a xsary jsem nějak neměl co sem dát. To se změnilo letos na jaře, kdy jsem si s xsarou udělal na amatérském vrchu menší výlet mimo trať. Padlo rozhodnutí, že je potřeba něco s rámem a když už, tak ať je to od základu.Volba byla jasná.
Kastli jsem sehnal již vyrámovanou a vyvařenou, takže o starost méně. Horší to bylo s kopií bodykitu, která byla poměrně odfláklá, nepasující a se spoustou nedodělků.
V tuhle chvíli chybí dokitovat pár nedodělků a půjde do plniče.
Pokud vše klapne, tak pod kapotu půjde lehce upravený RFS
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 02 pro 2017 18:50
od F.I.K
Něco málo k řizení motoru...
Ale je dost možné, že nebudu stíhat vůbec nic a na další sezonu tam posadím RGX co se mi tu povaluje v rohu.
Převodovka Bude krátký pětikvalt s Quaife.
Přední náprava bude trochu divočina...Poloosy P 406, těhlice 307, výškově stavitelný HaR Monotube z Mini, řízení xsara, pár trubek a hromada ložisek.
Zadní náprava nejspíš G3Gti, ale to se jestě uvidí, pořád se mi do toho motá 306...
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 03 pro 2017 16:14
od F.I.K
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 23 pro 2017 20:37
od F.I.K
Ramena hotovo, komplet na předek opiskovano a v dvouzlozkovem základu. Teď se pustím do zadní nápravy.
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 26 pro 2017 13:48
od Zdenek
Hraješ si s tím pěkně to jo
Ale dovolím si jednu poznámku skrze ramena... to oko do těhlice máš strašně daleko od příčné vzpěry a ještě obráceně. Tedy s vnitřním závitem. Tam se to ohne jako nic. Standartně se to dělá tak, že se udělá zavit do trubky, případně vevaří závitová vložka a oko se zašroubuje, co to jde. Tohle oko nepotřebuješ vůbec vysouvat. Max o půl až 3/4 otáčky, jen aby bylo kolmo ke kuláku/těhlici.
Ale to já jen tak, že jdu zrovna kolem
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 26 pro 2017 17:07
od F.I.K
A to já si zase jakoukoli radu, nebo názor rád poslechnu.
ten závit je plná 18 a z jedné strany je ještě jakoby vsazeny do trubky. Plánuju s tím jezdit jen asfalt, takže doufám, že se to neohne. A když jo, tak se holt poucim z chyb a svarim to znovu, stojí to prakticky jen metr trubek a pár hodin času. :-)
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 26 pro 2017 18:43
od vinorak
a kde si sehnal tu podložku mezi hlavu a svody ? potřeboval bych jí na míčko
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 26 pro 2017 21:24
od Zdenek
->F.I.K.: to jo, ono nejslabším místem je ta část okolo sváru mezi trubkou a kontra matkou. Závit 18ka je fajn, ale stejnak... Tak holt příště
ona to bude i o dost větší páka kvůli body kitu, nemáš náhodou změřeno, o kolik je tohle delší oproti origo rameni? Kola na tom budeš mít jaká?
Jinak tady jeden odstrašující případ
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 26 pro 2017 22:42
od F.I.K
To si ale někde trefil patník ne?
Ono to na fotkách není moc vidět, ale právě kvůli tomu svárů co píšeš je ta trubka ještě jakoby vyrizla cca 4cm podél a ten vsazeny závit zavařený i podélně. No uvidíme, co to udělá. Změřený to nemám, ale skládal jsem to na hlinikoplechach z c5 et 18, poloosy mám z benzínové 406 a sedí to pěkně do blatníků. Až budu doma, tak můžu změřit o kolik to je.
Přírubu jsem koupil společně s body. Co když se hodí...
Re: 205 2,0 Dimma
Napsal: 29 pro 2017 21:15
od F.I.K
Tak jsem to změřil a vychází to zhruba o 5cm na stranu. Nashromáždil jsem pár sad tlumičů a dovezl novou zadní nápravu. Teď vymyslim, jestli tam naboucham náboje i s brzdici se 4x100 roztečí a správnou rozteč nazenu podlozkama (stejně to na tu kastli bude úzký) a nebo nechám udělat nové trny a naboucham tam náboje z 306...