Stránka 1 z 1

Utahovací momenty

Napsal: 13 čer 2018 10:48
od SatMa
Zdar pánové,
mám dotaz Měnil jsem pístní kroužky, kolik má být moment na šalách(ojnicích). Po rozborce a zborce se motor přehřívá.

Krom toho ještě pár drobností,
Za studena nastartuje, ale při rozjezdu se začne dusit, chcípne a nejde nastartovat, nepomohla ani výměna vodního čidla, při odpojení vodního čidla po přemlouvání naskočí(Potom co se zadusil).
Motor nemá plynulý tah, má "hluchá" místa v rozsahu otáček.
Motor nemá správný tah.(před výměnou měl subjektivně vyšší výkon) Co se týká na rovince předpisových rychlosti je rychlost/otáčky motoru identická jako před výměnou.
Motor nehoupe, běží celkem klidně, jen má jiný zvuk.
Řemen je nastavený dobře (předpokládám) Vačka a setrvak byly zaaretovany.
Olej nemizí ani nepřibývá, hladina vody se nemění.

Věděl by někdo kde může být problém/ý a byl by schopen poradit?

Re: Utahovací momenty

Napsal: 13 čer 2018 11:15
od Aloush
Ahoj, koukal jsem do knihy, že TUčka by měli být utažené na 37,5Nm (snad jsem koukal dobře :roll: )
S tím dušením.. měl jsem podobný problém, když jsem zapomněl zapojit potenciometr na klapce :myslim: ..ale předpokládám, že jsi čidla prolezl hodněkrát.

Re: Utahovací momenty

Napsal: 13 čer 2018 13:43
od SatMa
Díky za info mám je o 13nm přetažený
Jj čidla jsem prolezl vícekrát a nic nenašel, pro jistotu jsem všechny i čistil.
Vyblikany závady taky nehlásí žádnou chybu.

Edit:
Odešla inducka, to zřejmě bylo to záhadné chcipani a občasné natočení/nenatočení až umřela úplně

Nicméně problém s přehříváním a chybějícím výkonem stále pretrvava. Do cca 2000-2500 relativně má sílu, pak se ale začíná dusit, nereaguje na rychlejší přidání plynu ani z nízkých otáček. A ještě žere jak tank.
Za studena se špatně startuje (cca 5s než se chytne)