205 1,9GTI by Zdenda
Napsal: 10 čer 2008 17:32
Ahoj, chtěl bych Vám tady představit svůj výtvor.
Jedná se o GTIčko v dosti zachovalém stavu z roku 92.
Historie tohodle autíčka je poněkud nejasná, původně bylo tohle auto ve Švýcarsku odkud se dostalo ke mě.
Mam ho 2roky a hned po koupi jsem se pustil do renovace, začalo to jako vždy celkem nevině a to "pouze" vyndáním motoru na přetěsnění. No a pak se to zvrtlo, začal jsem s kompletní repasí všeho co šlo.
Motor: 1,9l rv.88 a s výkonem 94kw
kompletně jsem ho rozebral, vyčistil a přetěsnil
následovalo zabroušení ventilů a srovnání olejového čerpadla
výměna rozvodů a gufer
no a samozřejmě přibyli kdejaké ty "blbůstky" jako denso-iridium svíčky a K&N filtr
Výfuk: katalizátor se odstěhoval a místo něj nastoupil rezonátor, střední a koncový tlumič byly postaveny na zakázku
o průměru 60mm, nutno podotknout, že to není žádnej uřvanec, ale decentní zvuk, který se probouzí k životu
okolo 3500ot.
Převodovka: sériová z GTI taktéž přetěsněná s novou spojkou
Podvozek: přední tlumiče a pružiny Weitec, zadní původní torzky a tlumiče také Weitec
Brzdy zatím zůstali sériové, pouze se dali nové trubky a hadice a taky gumičky s destičkama
časem snad přibudou vrtané koutouče a nějaké lepší brzdiče
Karoserie: no tak to byl boj, celou jsem jí odstrojil a všude kde byla jen malá zmínka rezu řádně opravil
a samozřejmě dal nový lak, tady musim bohužel konstatovat, že ten se moc nezdařil
Interiér: víceméně sériový, jen kompletně vyčištěný a přibyly sportovní kožené sedačky v kombnaci červená/černá
Exteriér: no posuďte samy, jak to dopadlo, dělal jsem si tohle auto podle svých představ a podle toho to vypadá
No a na konec mě ještě čeká pár úprav a oprav, chtěl bych přední nárazník změnit za příplatkový a nahodit nějaké decentní
prahy aby to bylo tak nějak po kupě
Jedná se o GTIčko v dosti zachovalém stavu z roku 92.
Historie tohodle autíčka je poněkud nejasná, původně bylo tohle auto ve Švýcarsku odkud se dostalo ke mě.
Mam ho 2roky a hned po koupi jsem se pustil do renovace, začalo to jako vždy celkem nevině a to "pouze" vyndáním motoru na přetěsnění. No a pak se to zvrtlo, začal jsem s kompletní repasí všeho co šlo.
Motor: 1,9l rv.88 a s výkonem 94kw
kompletně jsem ho rozebral, vyčistil a přetěsnil
následovalo zabroušení ventilů a srovnání olejového čerpadla
výměna rozvodů a gufer
no a samozřejmě přibyli kdejaké ty "blbůstky" jako denso-iridium svíčky a K&N filtr
Výfuk: katalizátor se odstěhoval a místo něj nastoupil rezonátor, střední a koncový tlumič byly postaveny na zakázku
o průměru 60mm, nutno podotknout, že to není žádnej uřvanec, ale decentní zvuk, který se probouzí k životu
okolo 3500ot.
Převodovka: sériová z GTI taktéž přetěsněná s novou spojkou
Podvozek: přední tlumiče a pružiny Weitec, zadní původní torzky a tlumiče také Weitec
Brzdy zatím zůstali sériové, pouze se dali nové trubky a hadice a taky gumičky s destičkama
časem snad přibudou vrtané koutouče a nějaké lepší brzdiče
Karoserie: no tak to byl boj, celou jsem jí odstrojil a všude kde byla jen malá zmínka rezu řádně opravil
a samozřejmě dal nový lak, tady musim bohužel konstatovat, že ten se moc nezdařil
Interiér: víceméně sériový, jen kompletně vyčištěný a přibyly sportovní kožené sedačky v kombnaci červená/černá
Exteriér: no posuďte samy, jak to dopadlo, dělal jsem si tohle auto podle svých představ a podle toho to vypadá
No a na konec mě ještě čeká pár úprav a oprav, chtěl bych přední nárazník změnit za příplatkový a nahodit nějaké decentní
prahy aby to bylo tak nějak po kupě