Dovolím si trochu oponovat
Snížením hlavy se kompresní poměr zvýší...

Vložky dole nemají těsnící gumičku, ale měděné podložky a základem úspěchu je mít vyřazeno. Jinak tam vložky drží dobře. Zajistit je proti vyosení podložkou a šroubem je cesta, ale pokud do toho nebudeš dloubat jako jeliman, tak se neposunou.
Zase z toho nedělejme motor z F1, kde je všechno na tisíciny, mnohdy na 0

dosedací plochu normálně očistit lámacím nožem, tupou stranou a začistit hrubou stranou houbičky na nádobí, případně vodním smirkovým papírem 600. Samo bez té vody

můžeš vzít hubičku na nádobí i na ten okraj vložek zevnitř, ale je to zbytečné, beztak tam kroužky nedosáhnou a usazeniny tam budou znovu do první výměny oleje

Silikon na motory dej šedý, většinou se to jmenuje "dirko" taková malá tuba jako zubní pasta. Nanést souměrnou housenku po celé ploše domku termostatu, lehce přitáhnout, aby se ten tmel "rozmáčknul" a dotáhnout finálně klidně až druhý den. O-kroužek, jak psal Katza, klidně otočit rozdělovačem několikrát dokola, aby si pořádně sednul a srovnal se.
Ale jako bych tu nikdy nebyl...
