205GTi, 88KW
Napsal: 17 črc 2008 16:21
Predstavujem moje levica. Zacalo to pred 3rokmi. Ked som zacal zhanaz moje vysnivane auto.
Zial na Slovensku toho nebolo moc, a aj tych zopar za neuveritelne ceny. Uz vtedy som mal tu česť sa zoznamiť z Michalom(leggatstreetcars) a jeho nadherou.. po prvej skušobnej jazde som bol v neuveritelnej extaze. A začalo sa hladanie riešenia, ako dostať auto na Slovenske značky, kto pozna našu legislatívu už vie aj ako to dopadlo..
Tak som bol nutený ku kúpe na SK, kupoval som z dvoch ponuk.. posudte sami.. foto už z drobnymi „design“ upravami. Stalo to 65000sk, karoseria bola vo výbornej kondicii, čo bolo pre mňa aj prioritou. Už pred kúpou som vedel že ma bude čakať asi dlha cesta k visnívanemu autu.(Michalove auto položilo latku moc vysoko) Po roku som mal financie na dalsiu upravu – „novy“ motor. Takze som zavolal Michalovi, z otazkou ci by predal jeho zastavany motor. Po par telefonatoch som uz bol na ceste do Trutnova. Kedze som z peugeotom nemal velke skusenosti, som skor zavadzal ako pomahal.. vsetka ucta Michalovi, neviem asi slovami dostatocne vyjadrit moju vdaku, za jeho pristup a za tych par fantastickych dni ktore som u neho stravil. Po tomto kroku som zacal z dalsimi upravami, chcel som jednoduchu potrebne diely vymenit za orginalne – len nove. Prisli na rad vsetky capy, ramena, silentbloky, loziska,rozvod motora, poloosi, jednoducho vsetko co sa nachadza v motorovom priestore. Kedze plasty aj predok uz nebol 100%, kupil som aj blatniky a naraznik. Dalsi prelom nastal ked som zbadal Hugov inzerat(gutmann 1.8D). Aj tento krat to prebehlo rychlo, len aj teraz nastali zname legislativne problemi, ako dostat auto na SK. Temtoraz sa musim podakovat Hugovy, .. dohodli sme sa ze mu jednoducho tabule a potrebne veci na odhlasenie poslem spat postou, ked dorazim na Slovensko. Tu sa zacala dilema ako dalej – prehodit motor do diesla, alebo odmontovat rozsirenie na mojho. Kedze karoseria diesla bola uz dost chytena, bol som nuteny „odmontovat“ rozsirenie, na moje pocudovanie to islo celkom lahko, a casti zostali neporusene. Rozsirenie sme prichitily a zostava uz len dorobit laminat.
Posledny problem ktory uz skoro dva mesiace brzdi dokoncenie auta je objednavka cez autodoplnky.cz(klietka/ram a skrupina od sparco a podvozok koni) .. ospravedlnujem sa dokumentaciu .. som fotil len v niektorych pripadoch
Zial na Slovensku toho nebolo moc, a aj tych zopar za neuveritelne ceny. Uz vtedy som mal tu česť sa zoznamiť z Michalom(leggatstreetcars) a jeho nadherou.. po prvej skušobnej jazde som bol v neuveritelnej extaze. A začalo sa hladanie riešenia, ako dostať auto na Slovenske značky, kto pozna našu legislatívu už vie aj ako to dopadlo..
Tak som bol nutený ku kúpe na SK, kupoval som z dvoch ponuk.. posudte sami.. foto už z drobnymi „design“ upravami. Stalo to 65000sk, karoseria bola vo výbornej kondicii, čo bolo pre mňa aj prioritou. Už pred kúpou som vedel že ma bude čakať asi dlha cesta k visnívanemu autu.(Michalove auto položilo latku moc vysoko) Po roku som mal financie na dalsiu upravu – „novy“ motor. Takze som zavolal Michalovi, z otazkou ci by predal jeho zastavany motor. Po par telefonatoch som uz bol na ceste do Trutnova. Kedze som z peugeotom nemal velke skusenosti, som skor zavadzal ako pomahal.. vsetka ucta Michalovi, neviem asi slovami dostatocne vyjadrit moju vdaku, za jeho pristup a za tych par fantastickych dni ktore som u neho stravil. Po tomto kroku som zacal z dalsimi upravami, chcel som jednoduchu potrebne diely vymenit za orginalne – len nove. Prisli na rad vsetky capy, ramena, silentbloky, loziska,rozvod motora, poloosi, jednoducho vsetko co sa nachadza v motorovom priestore. Kedze plasty aj predok uz nebol 100%, kupil som aj blatniky a naraznik. Dalsi prelom nastal ked som zbadal Hugov inzerat(gutmann 1.8D). Aj tento krat to prebehlo rychlo, len aj teraz nastali zname legislativne problemi, ako dostat auto na SK. Temtoraz sa musim podakovat Hugovy, .. dohodli sme sa ze mu jednoducho tabule a potrebne veci na odhlasenie poslem spat postou, ked dorazim na Slovensko. Tu sa zacala dilema ako dalej – prehodit motor do diesla, alebo odmontovat rozsirenie na mojho. Kedze karoseria diesla bola uz dost chytena, bol som nuteny „odmontovat“ rozsirenie, na moje pocudovanie to islo celkom lahko, a casti zostali neporusene. Rozsirenie sme prichitily a zostava uz len dorobit laminat.
Posledny problem ktory uz skoro dva mesiace brzdi dokoncenie auta je objednavka cez autodoplnky.cz(klietka/ram a skrupina od sparco a podvozok koni) .. ospravedlnujem sa dokumentaciu .. som fotil len v niektorych pripadoch