nestartuje

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Bobo

nestartuje

Příspěvek od Bobo »

Zdravim, mam problem se startovanim, pri -15 nastartuju, ted jak jsou ty mrazi -20 a vic tak tocim, ale ani naznak ze by se motor chtel chytit. Kolik amperhodinova by mela byt baterka? Ja mam jenom 44Ah, mozna je to malo v tech mrazech. Zhavice jsem kontroloval, palivo nezamrza.
Mam 205 1.8 TD 1991, Diky
Uživatelský avatar
Crack
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 472
Registrován: 12 led 2006 19:18
Bydliště: Miletin
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje

Příspěvek od Crack »

Bobo píše:Zdravim, mam problem se startovanim, pri -15 nastartuju, ted jak jsou ty mrazi -20 a vic tak tocim, ale ani naznak ze by se motor chtel chytit. Kolik amperhodinova by mela byt baterka? Ja mam jenom 44Ah, mozna je to malo v tech mrazech. Zhavice jsem kontroloval, palivo nezamrza.
Mam 205 1.8 TD 1991, Diky
44Ah je hodně málo!Já mám 1,1 benzín a to mám 55Ah...koukni se do servisky kolik tam je,ale 55Ah určitě minimálně
Citroen Saxo VTS 16V 2001
Uživatelský avatar
Vertex
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 128
Registrován: 13 led 2006 10:17
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vertex »

Jo jo, 44 je fakt hodně málo. Táta má 1,9 diesel, koupil pořádnou baterku - jen teď nevím, kolik má, říkal něco o 75, ale to se mi zdá moc - a startu je to jako ďábel
Peugeot 205 - jízda mého života
Dusan

Příspěvek od Dusan »

Do diesla sa dava vzdy,ale vzdy silnejsia baterka,a min o 10Amh vacsia ako ide na benzin
Uživatelský avatar
Červený Tom
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1032
Registrován: 24 led 2006 22:35
Rok narození: 1980
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Červený Tom »

Já mám 1,8 Diesel a mám tam 72 a nikdy a ani ted při těch teplotách u nás přes -20 mě to vždy chytne na první dotyk.Ta 44 je na to strašně slabá to mají kluci pravdu. :)
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
Uživatelský avatar
Crack
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 472
Registrován: 12 led 2006 19:18
Bydliště: Miletin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crack »

tak sem na to koukal a mám tam 74ku :shock: ale nestěžuju si paráda :D !!!
Citroen Saxo VTS 16V 2001
bebe69

Příspěvek od bebe69 »

ale to bude v niecom inom lebo ja mam tiez len 44Ah a ona ked pretoci dieselom moze byt aj -50 ale kym pretaca tak je dobre ked uz nepretoci tak je zle ale to budu nastopro zhavice proste uz pri takom silnom mraze nedokazu nazhavit preto treba nazhavit na dva-try krat a uvidis jak to brnkne! :D :wink:
Uživatelský avatar
zoby
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 784
Registrován: 07 dub 2006 10:06
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zoby »

tak 44 je fat slabá.
a taky hodně u baterky rozhoduje max startovací proud.
chtělo by to určitě přes 600 A, když bude kolem 700 A jen líp.

jako další to můžou být žhavky. jak jsi je kontroloval? já je kontroluju tak, že od nich odpojím přívodní kabel a pak dám na + od baterky drát a druhým koncem škrtnu o tu zhavku. když to jiskří měla by být ok, když nejiskří je ko.
a nebo je vytáhnu a zapojím na baterku a vidím jestli žhaví nebo ne.

další problém může být vůle na ventilech. pokud se dlouho nešeřizovaly, budou vůle v háji a může to nechávat nedovřený ventil a pak to nemá kompresi.

ps: tu 1,8 td máš originál? nemohl bys mi naskenovat budíky?
Peugeot 205 1,9 GTD turbo ex

Peugeot 505 V6 Obrázek
meda.pu

nestartuje

Příspěvek od meda.pu »

Ahoj chlapi, pred dvouma dnama se muj vozovy park rozrostl o 205 1,8D a proste nejak po ranu nestartuje. Teda startuje ale pripada mi to jak trapeni nevinatek. Dneska jsem vymenil zhavice - kdovijaky noname za bosch tak mozna bude zmena, ale kdyby nahodou nebyla po cem se mam jeste divat. Baterka je ok a ta nejvetsi co se tam vesla a toci lehce, naskocit vsak nechce. Čerpadlo je po GO a sestelovany tak jak ma byt a to doonce v Peugeotu. Jinak je to 85 r.v. a byvali majitel vyraboval automatickej sytic a je tam manualni.
Uživatelský avatar
Michal
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 320
Registrován: 20 zář 2006 20:22
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal »

Kdyby to pořád nestartovalo dobře, tak bych asi zkontroloval tlaky ve válcích. Je taky možny, že padá nafta a je to zavzdušněny.
Michal 205 1.9 GTI
-------------------------------------------------------------------
Petr Prchal

Re: nestartuje

Příspěvek od Petr Prchal »

Bobo píše:Zdravim, mam problem se startovanim, pri -15 nastartuju, ted jak jsou ty mrazi -20 a vic tak tocim, ale ani naznak ze by se motor chtel chytit. Kolik amperhodinova by mela byt baterka? Ja mam jenom 44Ah, mozna je to malo v tech mrazech. Zhavice jsem kontroloval, palivo nezamrza.
Mam 205 1.8 TD 1991, Diky
Zdravim ta baterka 44Ah je malo ale jestli
točí tak bych se podíval na žhavičky ja jsem měl pryč jednu a motor také točil ale nenestartoval a při teto zavadě mi nesvítila kontrolka na žhavení :cry:
Uživatelský avatar
Hanz
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 3541
Registrován: 06 lis 2006 19:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

neni nic lehciho nez si pucit silnejsi baterku a vyzkouset to (:
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
meda.pu

čerpadlo

Příspěvek od meda.pu »

nemate někdo nějakej tip na človíčka nebo firmu, kde by mi mohli seštelovat čerpadlo, popřipadě zkontrolovat jestli je ok?? Mam uz vymeneny komplet hadice, zhavice, filtry a čerpadlo je na řadě.
Odpovědět