Stránka 1 z 1

Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 25 zář 2008 15:21
od MachiKM
Takže mám doma jedno GTi motor 1,9 DFZ a mám velkej problém...první válec od rozdělovače je totálně v háji,nejprve mi odcházela svíčka(jel na 3 válce,byla celá zakarbonovaná,uznal jsem,že to žere olej),potom se tohle dělo čímdál častěji,až jsem měnil svíčku asi už po 50km,teď už je motor asi KO...dám novou svíčku,jede to a nejede to,motor ztratil výkon a prostě je to žiravina oleje a z výfuku samozřejmě modrej dým...na motor kašlu,chci sehnat novej,ale je to těžký,tak kdyžtak poraďte...jo a hlavně mi jde o to zjistit,co je tohle za závadu a čím to je,snad mě někdo nasměruje dotazama a popřípadě mi odpoví,strašně mi to hlodá mozkem,kolikrát nemůžu ani usnout :myslim: ...opravovat to nechci,jak říkám,chci tam novej motor,tak kdyby někdo o nějakým věděl tak sem!!!!Moc děkuji za odpovědi.Machi Kroměříž

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 25 zář 2008 16:37
od WoMec
foulký těsnění pod halvou nebo prasklá celá hlava :/ .. tipuju :myslim:

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 25 zář 2008 17:06
od Hanz
taky bych to tak nak typnul. mrkni na hlavu a kukni jestli treba nema jen velke vule a zkus prekrouzkovat

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 25 zář 2008 20:20
od weslo
alebo mas v haji piestne kruzky

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 25 zář 2008 21:16
od Zemi
Dotaz. Jaky olej a znacku jsi tam lil?

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 05 říj 2008 20:47
od franus
Jeste nejake navrhy? Mam na jednom aute ten samy problem.

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 08 říj 2008 13:21
od ondra410
Zdarec, zhus jetli ti z olejové měrky nejde tlak při nastartovaném motoru. to by znamenalo buď tu hlavu bo těsnění. To je podle mě nejlevnější alternativa. Výměna kroužků?- no nevim nemám s tím zkušenosti, ale tak jednoduché téo asik nebude :roll:

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 12 říj 2008 22:19
od driver
jeste bych se asi podival jestli neni v olejove vane chladici smes (se podivas na vicko na viku hlavy po kratkym behu motoru,to poznas ze tam nebude normal cistej olej ale takova bilo cerno hneda sracka rozpenena a nebo pokud si motor neskrtne tak prez olejovou merku.) a do nadobky s chladici kapalinou.ale tipoval bych to na to tesneni jak jiz parkrat zaznelo...to bejva nejcastejsi zavada a priciny tomu naznacujou.

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 11 čer 2009 13:57
od franus
Zjistil jsem, ze pri zpustenem motoru jde z nalevky oleje kour (zkouseno a studenem motoru a je to podle cichu vyfukovy kour, takze nejake pary zpusobene ohrevem oleje vylucuji) dale svicka i pist jsou jakoby mastne, muze to byt tedy zpusobeno tim, ze jsou v haji krouzky?

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 11 čer 2009 15:51
od Tom
Mám 88kW s fouklým těsněním pod hlavou - jde voda do oleje. Kdyby někdo chtěl, napiště SZ :)

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 11 čer 2009 16:10
od manko
franus píše:Zjistil jsem, ze pri zpustenem motoru jde z nalevky oleje kour (zkouseno a studenem motoru a je to podle cichu vyfukovy kour, takze nejake pary zpusobene ohrevem oleje vylucuji) dale svicka i pist jsou jakoby mastne, muze to byt tedy zpusobeno tim, ze jsou v haji krouzky?
presne toto som mal na 1.6 gti byvalom a tam boli popraskané krúžky a odštiepené z piesta .

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 11 čer 2009 19:53
od swihyy
a co ventily přez ně by taky mohlo do spalovací komory téct olej

Re: Velkej problém na 1,9 GTi poraďte

Napsal: 11 čer 2009 20:11
od Semir
Podle toho co popisuješ tak připečený kroužky válce. NEzbyde nic než li rozhodit a kouknout. Poznáš to na válci, jinak se dají použít jiné kroužky, ale olej to bude žrát chvíli stejně, ale míň než si sednou.