A tak jsem dneska narazil na problémek. Při výměně dveří šlo vše hladce až na zámek. Jsou tam šrouby s jakousi hvězdičkou (jsou skoro všude). Dosd jsem to řešil pomocí šroubováku, tím to celkem šlo, až do dnes. Jeden šroubek šel, ostatní ne. A tak jsem si to celé tak doku..il, že z šroubků zbyly jen kousky čehosi.
A proto se ptám, máte s tímto také problémy?? Nebo jste to už nějak vyřešili?? Či je to nedostattek nemít tyto klíče či šroubováky v mé dílně jen u mě a nebo takovéto nástroje mají jen v nějakých specializovaných dílnách??
No tak ta hviezdička (torx) to je podla mna pri 205 potrebný Klúč .... A ak si zodral tie výbežky tak jedine tam "naraziť" o troch večší torx ako tam bol orginál ... Tak to robím ja ..
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
je to asi tvuj nedostatek jsou to torxy a ted se to dava skoro vsude ja to vyresil sadou bitu a kdyz v praci neco rozdelavam ta narazim na vetsi pic.viny nez je torx,ten uz beru tak bezne jako imbus
Hele jako ty hvezdicky, imbusy a tisicihrany si kup, dneska se to fakt pouziva vsude. Na vsech novych i na tech starsich.
Jestli jsi znicil te sroub, tak ho bud odvrtej nebo ho vytoc jinym bitem, ktery tam ale namlatis silou.
Jinak si ty bity opravdu porid.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Lord Hoj@n píše:A tak jsem dneska narazil na problémek. Při výměně dveří šlo vše hladce až na zámek. Jsou tam šrouby s jakousi hvězdičkou (jsou skoro všude). Dosd jsem to řešil pomocí šroubováku, tím to celkem šlo, až do dnes. Jeden šroubek šel, ostatní ne. A tak jsem si to celé tak doku..il, že z šroubků zbyly jen kousky čehosi.
A proto se ptám, máte s tímto také problémy?? Nebo jste to už nějak vyřešili?? Či je to nedostattek nemít tyto klíče či šroubováky v mé dílně jen u mě a nebo takovéto nástroje mají jen v nějakých specializovaných dílnách??
Jako bez torxů spravovat Peugeoty jsem ještě nikoho neviděl.
Na 205ce jsou od výroby skoro všude.
205 GTi (Mi 16) Gekon 205 Roland Garros 205 Winner
tak to uplně čumím, já myslel, že je to záležitost hlavně Peugeotů. Podle toho, co mi řekl soused, mechanik na baterky. tak prej je to jen u Pugů... no zítra to zkusím ještě nějak rozhýbat, ale dám na vaše rady, ty klíče si koupím, jak se tak koukám, bude se to hodit!!
a já se bál, abych to někde vubec sehnal Zítra zajedu koupit.... Asi se to bude hodit.... hlavně jak tu mám haldu nových klíčů a imbusů, ale Torx nikde
Lord Hoj@n píše:proboha, ono je jich více? ja měl za to, že je to něco jako Imbud, že koupím celu sadu a mám několik velikostí....
můžeš koupit samozřejmě celou sadu.
Ale nejlepší ke koupit sadu s bity,kter= se dají nasazovat na uni šroubovák,nebo malou golu.
Pokud si dobře pamatuju,tak se nejvíc používá 20 30 40.
Ale vzít sadu je lepší.
205 GTi (Mi 16) Gekon 205 Roland Garros 205 Winner
Tak dneska jsem ten klíč sehnal. Jeden opravář u nás ve vsi ho měl a tak mi ho pujčil. Byl to nástavec na golu, respektive na desítku klíč. Golu jsem sice neměl, ale obyč klíš postačil.... V pondělí běžím pro sadu ať už se to nestane :lol: Ale co jsem se díval do matčina Opla, tak tam je tam taky měla, takže se to používá fakt asi všude. Ale i tak, měl jsem za to, že se to dává hlavně do moderních nových aut, proto mě to celkem překvapilo, u takového staříka, jako je Garros....
pokdu chces kvalitnejsi sadu, tak si priprav cca 800-1000kc
nejlepsi je si koupit presne ten torx ktery potrebuje s a budes si je postupem casu dokupovat:)