co vim, tak u mně je tahle hadice hodně důležitá, je to potlak z karbecu, a když ho odpojim, tak mi karbec začne dělat peknou neplechu, akorád nevim jestli k něčemu je u vstřiků...
Pegy 205 Blackline 1,4 - ekologicky zlikvidováno
Citroen Xsara I 2,0TD
Nezáleží na tom co máš za auto... ale na tom, kerej vůl ho řídí:-B
no je to důležité pro spotřebu a na spínání teplého a studeného vzduchu, když jsem měl v té hadičce co je v červeném prasklou tak mi to jezdilo o hodně líp ale víc žralo a nesvítila diagnostika a nespínalo teplý vzduch pak jsem to opravil svítí mi diagnostika klesla spotřeba což ta diagnostika je na prd teď mi to moc nejezdí ta hadička pokračuje po té modré a pak po zelené jestly to pomůže
mno spíš by mě zajmalo, kam nebo co máš připojené do té části, kterou jsi v prvním postu začtverečkoval... a taky kam pak vede ta tmavší část hadice na té tvé fotce
▶Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev ▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře ▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
Tak ja to mam stejne jak psal a kreslil swihyy, vim to protoze jsem to zrovna nedavno kontroloval : ). K cemu to je nevim.. ale vim ze ted co sem spravil vyfuk, vymenil olej a nazul letni gumy tak mi to papa 5,5 litru na dalnici a jsem uplne v sedmem nebi, doufam ze to tak dlouho vydrzi :-). Jo a jede to taky hezky.. zadny rozdil ve vykonu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
ty to máš opravdu tak jak píšeš ale neni to originálně to asi majitel před tebou to tak napojil proto že nevěděl kam s tim a tvé zapojení bych neřešil stejně tam máš sportovní filtr,tu hadičku od posilovače brzd bych ale zapojil tam kde má být