Stránka 1 z 4

větší hlavní brzdový válec

Napsal: 25 dub 2009 12:52
od vinorak
Tak měl bych dotaz, potřebuju větší průměr HBV , protože 20.6mm v kombinaci s abs a třmeny o průměru pístku 54mm je celkem špatná kombinace :roll: Problém je v to, že i se standartními třmeny fungoval pedál díky abs asi tak o 3-5 cm níž než v 205ce bez abs. A s většímy třmeny to je ještě horší, auto sice brzdí pěkně(abs vyprovokuju i na suchu a s gumou 205) ale šlapám pedál skoro až k podlaze :sweat: Tak jaký HBV tam sedne? čet sem že ze starého modelu 406, ale to bylo pro klasiku bez abs(4 vývody) a já mám samosebou jenom dva vývody :urg:

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 25 dub 2009 16:42
od Bartik333
Nemuzes to mit spatne odvzdusnene???
To by aji odpovidalo, tomu co rikas.

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 26 dub 2009 07:47
od dypid
no tak pouzij ten z te 406ky a dva vyvody na tom valci zacpes to neni zas takovy problem

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 26 dub 2009 08:45
od Gordy

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 26 dub 2009 10:31
od vinorak
tak zavzdušněný to neni, ten dlouhej chod je způsobenej tim, že ty přední písky potřebují víc kapaliny aby se pohly :urg: jinak teď budu mít jeden válec právě ze 406 s abs, takže nic zaslepovat nemusim ;-)

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 26 dub 2009 10:44
od WoMec
vinorak píše:tak zavzdušněný to neni, ten dlouhej chod je způsobenej tim, že ty přední písky potřebují víc kapaliny aby se pohly :urg: jinak teď budu mít jeden válec právě ze 406 s abs, takže nic zaslepovat nemusim ;-)
zkus 405ku novejší model s ABS ;) ... to by melo být ok ...

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 26 dub 2009 10:52
od vinorak
no uvidíme, jak to dopadne s tim 406kovim, ale o 405 sem taky uvažoval, ale na anglickym vebu pořád píšou o 406ce :myslim:

As for the master cylinder, it's a pre-1998 non-ABS model that you need to find - mostly 1.8 petrol and 1.9TD models, plus some 2.0's. The non-ABS are four port and bolt straight on, whereas the ABS models are only two port. Late 406's have a different bolt pattern on the MC and won't fit a 205 servo, hence having to find an earlier one


takže 406 starý model bude ok ;-)

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 02 kvě 2009 15:48
od dypid
kdyz uz tady resite ty brzdove valce tak by mne zajimalo jestli predni okruh natlaci stajne mnozstvi kapaliny jako zadni okruh :myslim:

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 03 kvě 2009 07:36
od vinorak
no u mě s 2 vývodama je to určitě stejný, protože mám na zadku zátěžový omezovače průtoku ;-)

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 15 kvě 2009 15:13
od vinorak
tak abych toto téma ukončil, tak do 205ky pasuje brzdový válec i s nádobkou ze 406ky starého modelu( do roku 99)

:urg:

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 20 kvě 2009 20:16
od vinorak
tak mám drobný problém, brzdy mi z lehka přibržďují, není to nijak moc, ale kotouče se celkem pěkně ohřejí, a kolem sice jde otočit, ale né tak z lechka jako když tam byl origo válec. Takže jestli sem to dobře pochopil, stačí když o kousek zašroubuju tu matičku na trnu v posilovači, aby byla dál od válce a nedotýkala se ho :myslim:

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 21 kvě 2009 12:59
od vinorak
Tak sem to vyndal a válec ze 406ky je oprti standartu asi o 1cm delší, takže tyčka na něj pořád trochu tlačí. Neví někdo jak se to dá povolit, je tam normálně šroub a kontra matka, která je ovšem tisícihraná :roll:



takže povoleno a tyčka zkrácena o tři závity, teď složit, odvzdušnit a vyskoušet :m:

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 21 kvě 2009 15:59
od WoMec
a varianta že by si tam dal celou pedalovou sestavu ze 406ky ??? i s tim posilovače (brzd)

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 21 kvě 2009 16:11
od vinorak
WoMec píše:a varianta že by si tam dal celou pedalovou sestavu ze 406ky ??? i s tim posilovače (brzd)
no nakonec soused přines takový tenký sikovky a povedlo se nám to zašroubovat o fous dovnitř, takže to musim vyskoušet, popřípadně ještě zašroubovat.

Co se týče tý 406 tak se to tam nevejde, angláni už to zkoušeli :m:

Re: větší hlavní brzdový válec

Napsal: 21 kvě 2009 20:30
od vinorak
Tak proběhl další test, auto samo nebrzdí, kolama se dá otáčet zlehka. Ale co mě dost překvapilo, že kotouče i při pohodové jízdě a lehkym brždění jsou tak odhadem 80 stupňů horké :myslim: je to normální, nebo ne :?: nikdy mě to nenapadlo na to šahat, ale docela mě překvapilo, že to takhle hřeje i při malém brždění :myslim: nebo to pořád ještě trochu přibržďuje :?:

třmeny chodí hladce a destičky taky ;-)