Stránka 1 z 3
Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 18:08
od skardik
Zdravím. dávám na motor mi 16 kabelový svazek z Gti 88kw a nevím co s pár konektorama. Ocenil bych každou radu. Na popisku je vždy co by to asi mělo bejt, případně konektory na zásuvce pro ŘJ, kam dráty vedou. Díky za každou pomoc
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 19:29
od vinorak
no tak snad ti pomůžou tyhle schémata
aleco se týče těch dvojitých konektorů s pojiskou tak ty sou jenom u teplota vody pro řj, 2x lambda, šoupátko vzduchu, spínač na škrtící klapce, elektroventil u nádobky s aktivnim uhlím a diagnostika, jinde teda u mě na motoru nejsou
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 20:57
od Hasis
ty dva posledni jak pise vinorak tak jsou pro cidla a te zbytek. mel by k tomu vest dalsi mensi svazek ktery nato jen napojis a druhou stranu nacvakas na ty cidla atd. a ten snimac otackomeru prijde na halův(jezis to jmeno tak nesnasim
) snímač je z vrchu na prevodovce. kdyz ho vysroubujes, tak je to takovy valecek o prumeru tak 2cm a delky kolem 5cm.
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:16
od skardik
Poraďte ještě prosím jak vypadá nádobka s aktivním uhlím[stydící se smajlík]
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:19
od Gordy
ty dva konektory u palivového filtru jsou pro diagnostiku na ostatní bych se mohl podívat,kyž bude zejtra čas.Mám doma jak motor 88kW,tak Mi 16
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:23
od skardik
Ještě co patří na tyhle konektory na termostatu? Díky
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:27
od Hasis
teplota vody a stopka kdyz uz ma voda vic jak 100 stupnu. proste se rozsviti stopka
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:29
od Hasis
skardik píše:Poraďte ještě prosím jak vypadá nádobka s aktivním uhlím[stydící se smajlík]
mela by byt v motorovem prostoru, pobliz ridivoceho kola
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:29
od Gordy
Hasis píše:skardik píše:Poraďte ještě prosím jak vypadá nádobka s aktivním uhlím[stydící se smajlík]
mela by byt v motorovem prostoru, pobliz ridivoceho kola
Já ji měl třeba v podběhu LP kola,ale ona stejně vždycky zrezavý a rozpadne se.
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:32
od skardik
No a bez ní to pojede, nebo ne?
Teplota je ten modrej konektor, že jo? A ty ostatní dva jsou teda na tu stopku?
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:35
od Hasis
ten konektor(asi dvou pinovy) nevim na co je. ale na ty ostatni ja aspon mam napojenou teplotu a stopku.(i tak ja mam karburatory a tim padem tu cast kde je termostat z jineho typu auta, takze to nemam na chlup stejne jak ty)
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:39
od skardik
Hasis píše:snímač je z vrchu na prevodovce. kdyz ho vysroubujes, tak je to takovy valecek o prumeru tak 2cm a delky kolem 5cm.
No taky jsem myslel, že je snímač otáček je to zakroužkovaný, ale ten konektor je třípinovej, zatímco ten snímač na převodovce jen dvoupinovej
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 21:40
od skardik
Hasis píše:ten konektor(asi dvou pinovy) nevim na co je. ale na ty ostatni ja aspon mam napojenou teplotu a stopku.(i tak ja mam karburatory a tim padem tu cast kde je termostat z jineho typu auta, takze to nemam na chlup stejne jak ty)
Jo tááák. To bude teplota vody na budíku
a ten modrej je teplota pro řídící jednotku
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 22:03
od Bluedevil
skardik píše:Hasis píše:snímač je z vrchu na prevodovce. kdyz ho vysroubujes, tak je to takovy valecek o prumeru tak 2cm a delky kolem 5cm.
No taky jsem myslel, že je snímač otáček je to zakroužkovaný, ale ten konektor je třípinovej, zatímco ten snímač na převodovce jen dvoupinovej
To so máš zakroužkovaný je hlavně čidlo na světla na zpátečku...
Re: Zapojení konektorů GTi MI16
Napsal: 27 kvě 2009 22:07
od Bluedevil
Jinak nechápu proč nedáš kabeláž rovnou z Mi16???