Stránka 1 z 3

Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 18:08
od skardik
Zdravím. dávám na motor mi 16 kabelový svazek z Gti 88kw a nevím co s pár konektorama. Ocenil bych každou radu. Na popisku je vždy co by to asi mělo bejt, případně konektory na zásuvce pro ŘJ, kam dráty vedou. Díky za každou pomoc

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 19:29
od vinorak
no tak snad ti pomůžou tyhle schémata :myslim: aleco se týče těch dvojitých konektorů s pojiskou tak ty sou jenom u teplota vody pro řj, 2x lambda, šoupátko vzduchu, spínač na škrtící klapce, elektroventil u nádobky s aktivnim uhlím a diagnostika, jinde teda u mě na motoru nejsou ;-)

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 20:57
od Hasis
ty dva posledni jak pise vinorak tak jsou pro cidla a te zbytek. mel by k tomu vest dalsi mensi svazek ktery nato jen napojis a druhou stranu nacvakas na ty cidla atd. a ten snimac otackomeru prijde na halův(jezis to jmeno tak nesnasim :m:) snímač je z vrchu na prevodovce. kdyz ho vysroubujes, tak je to takovy valecek o prumeru tak 2cm a delky kolem 5cm.

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:16
od skardik
Poraďte ještě prosím jak vypadá nádobka s aktivním uhlím[stydící se smajlík]

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:19
od Gordy
ty dva konektory u palivového filtru jsou pro diagnostiku na ostatní bych se mohl podívat,kyž bude zejtra čas.Mám doma jak motor 88kW,tak Mi 16

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:23
od skardik
Ještě co patří na tyhle konektory na termostatu? Díky

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:27
od Hasis
teplota vody a stopka kdyz uz ma voda vic jak 100 stupnu. proste se rozsviti stopka

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:29
od Hasis
skardik píše:Poraďte ještě prosím jak vypadá nádobka s aktivním uhlím[stydící se smajlík]
mela by byt v motorovem prostoru, pobliz ridivoceho kola

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:29
od Gordy
Hasis píše:
skardik píše:Poraďte ještě prosím jak vypadá nádobka s aktivním uhlím[stydící se smajlík]
mela by byt v motorovem prostoru, pobliz ridivoceho kola
Já ji měl třeba v podběhu LP kola,ale ona stejně vždycky zrezavý a rozpadne se.

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:32
od skardik
No a bez ní to pojede, nebo ne?
Teplota je ten modrej konektor, že jo? A ty ostatní dva jsou teda na tu stopku?

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:35
od Hasis
ten konektor(asi dvou pinovy) nevim na co je. ale na ty ostatni ja aspon mam napojenou teplotu a stopku.(i tak ja mam karburatory a tim padem tu cast kde je termostat z jineho typu auta, takze to nemam na chlup stejne jak ty)

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:39
od skardik
Hasis píše:snímač je z vrchu na prevodovce. kdyz ho vysroubujes, tak je to takovy valecek o prumeru tak 2cm a delky kolem 5cm.
No taky jsem myslel, že je snímač otáček je to zakroužkovaný, ale ten konektor je třípinovej, zatímco ten snímač na převodovce jen dvoupinovej :cry:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 21:40
od skardik
Hasis píše:ten konektor(asi dvou pinovy) nevim na co je. ale na ty ostatni ja aspon mam napojenou teplotu a stopku.(i tak ja mam karburatory a tim padem tu cast kde je termostat z jineho typu auta, takze to nemam na chlup stejne jak ty)
Jo tááák. To bude teplota vody na budíku :urg: a ten modrej je teplota pro řídící jednotku :urg:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 22:03
od Bluedevil
skardik píše:
Hasis píše:snímač je z vrchu na prevodovce. kdyz ho vysroubujes, tak je to takovy valecek o prumeru tak 2cm a delky kolem 5cm.
No taky jsem myslel, že je snímač otáček je to zakroužkovaný, ale ten konektor je třípinovej, zatímco ten snímač na převodovce jen dvoupinovej :cry:
To so máš zakroužkovaný je hlavně čidlo na světla na zpátečku... ;-)

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 22:07
od Bluedevil
Jinak nechápu proč nedáš kabeláž rovnou z Mi16??? :zin: