Motor motor motor motor
Napsal: 30 čer 2009 11:19
Ahoj resim problem se svojim autem
Peugeot 1,6 xr
rok 87-88
motor myslim xu
dlouhou dobu resim problem a uz me to docela stve...
studeny auto chytne jak kdy non problem (chcipal ale nasel sem na podtlakove hadici k posilovaci tecko ktery nebylo napojeny nikam... tudiz prisaval faleš pod klapku auto prestalo chcipat)
teply motor nechytne jen z plynem
na palubovce sviti kontrolka diagnostiky auto nema diag zasuvku.. a vyblikani klickem nejde...
pod autem sem nasel tri kabely.. jakoby k lambda sonde auto ma el. rizeny karburator solex
vyfuk koleno bylo bez otvoru na lambdu... sehnal sem lanbdu bosch oznaceni 6 (co tam je dal si nevzpomenu) z renault clio 1,4 (myslim ze je to koncernove auto a lambda by nemal byt az tak moc odlisna mozna jeji odpor)
kontrolka nezhasla.. ani kdyz se odpojila od napajeni
auto jede jakz takz lip .. ale ve vysokych otackach zacne cukat moc cukat .. podezreni padlo na el cerpadlo.. pac nez nastartuje jde slyset jak moturek ma vysoky otacky ale jak ma zaber okamzite moc klesnou.. proto si myslim ze nestaci karbec ''živit'' vzdycky musim vypojit hadicku ke karbu 50tku na starteru druhej musi ''startovat'' a ja cucam ... az vycucam cerpadlo vezme a jedu..
čerpadlo by bylo jasny... ale proc to sakra cuka a nestartuje za tepla? hroznej kram .. tolik veci a penez sem do nej nasypal
Peugeot 1,6 xr
rok 87-88
motor myslim xu
dlouhou dobu resim problem a uz me to docela stve...
studeny auto chytne jak kdy non problem (chcipal ale nasel sem na podtlakove hadici k posilovaci tecko ktery nebylo napojeny nikam... tudiz prisaval faleš pod klapku auto prestalo chcipat)
teply motor nechytne jen z plynem
na palubovce sviti kontrolka diagnostiky auto nema diag zasuvku.. a vyblikani klickem nejde...
pod autem sem nasel tri kabely.. jakoby k lambda sonde auto ma el. rizeny karburator solex
vyfuk koleno bylo bez otvoru na lambdu... sehnal sem lanbdu bosch oznaceni 6 (co tam je dal si nevzpomenu) z renault clio 1,4 (myslim ze je to koncernove auto a lambda by nemal byt az tak moc odlisna mozna jeji odpor)
kontrolka nezhasla.. ani kdyz se odpojila od napajeni
auto jede jakz takz lip .. ale ve vysokych otackach zacne cukat moc cukat .. podezreni padlo na el cerpadlo.. pac nez nastartuje jde slyset jak moturek ma vysoky otacky ale jak ma zaber okamzite moc klesnou.. proto si myslim ze nestaci karbec ''živit'' vzdycky musim vypojit hadicku ke karbu 50tku na starteru druhej musi ''startovat'' a ja cucam ... az vycucam cerpadlo vezme a jedu..
čerpadlo by bylo jasny... ale proc to sakra cuka a nestartuje za tepla? hroznej kram .. tolik veci a penez sem do nej nasypal