Zdravím zde na foru.
Měl bych solidní prosbu pro toho, kdo by mi mohl nafotit chladič v místech kde je víčko, kam se leje voda. Nějak mi nefunguje sahara, ale větrák jsem zkoušel a ten jo a když stoupne teplota na 90, tak mi těsně pod víčkem teče voda jistou dírkou přímo na alternátor . Nějak si nemohu vybavit, zda tam ta dírka tam má vůbec opodstatnění, a zda tam vůbec má být.
Taky jsem se koukal na čidlo, které má spínat ventilátor (myslím to na chladiči) tak toto má 3 kabely, ale na chladiči z 205 je čidlo pouze s 2ma kabely.
Já jsem špekuloval, že bych to čidlo z toho vzal a zapojil sem, ale byl jsem zaskočen právě těma 3ma kabílkama.
Kdyby někdo věděl , co s tím, moc by mi to pomohlo.
Taky jsem špekuloval nad tim chladičem, ale je mi divné, že tadyto čidlo má 3 kabely a čidlo od 206 má jen dva. kdyby měl někdo nákres zapojení sahary a teplotního čidla, byl bych vděčný
Viz obrázek
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Díky ,moc, stejně si myslim, že by tam místo tý dirky měl být vývod na hadičku, přece to neni dělaný na to aby to teklo proudem přímo do alternátoru.
Tedko jsem zjistil, proč mám na čidle na chladiči 3 kabely, čidlo má jeden kabel + a druhý je na sepnutí ventilátoru 1 rychlost ( s odporem) a druhý je na 2 rychlost / tedy bez odporu, na plný pecky).
Ještě bych měl dotaz, zda se na Peugeota dělaly i menší volanty než je tento.
viz FOTO
kurňa tobě to hraje barvičkama ... jiank tohle je GTi volant z 205ky, menší se myslím nedělaly, urtčitě ne origo.. třeba GTičkovej z 309 je ještě větší... leda si sehnat nějakej neorigo
▶Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev ▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře ▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
No pokud by byl tisícihran stejný jako na škoda 120, nebo toyota celica, tak bych mělk krásnej a menší a příjemnější volant. Ale ještě jsem to nezkoušel.
Barvama to hraje protože pežůtek je červenej a předchozí majitel to tak dobarvil. Nas tom ale budu muset zapracovat a hlavně sehnat tunel a vyměnit ten volant. Pak bude hej.
cuss 1) dnes sem jezdil po meste, pak jsem zastavil na parkaci a koukam kapala mi voda nekde v prostoru jak je senzor (nevidel sem presne kde , bcs je tam malo mista) , No tak sem mazal domu a doma uz nic nekapalo a voda v chladičku byla skoro na Max... myslite ze to bylo jen voda z podpokličky jak v tech 40řicitkach to tam vřelo?
2) ten volant je origoš z Rolland Garros, mam ho taky :) ..menší jedině kupit :)