29.7.2009 začal příběh mého prvního Peugeota 205 v závodní verzi pod názvem Mi16EVOI.
Motor -Mi16 2.0 16V,sportovní kuželový filtr,upravená řídicí jednotka na váhu vzduchu + náhradní origo
Svíčky -NGK tří jiskrové B E P R G E T Sportovní
Olej motor- Divinol 5W 40
Olej Přev. - Divinol 80 + aditiva v pastě proti opotřebování převodovky
Chlazení-Upravené na motor Mi16 ale chladič origo GTI se dvěmi saharami spínatelné zvlášt
Benzin -OMV Carrera 100 nebo Blue octan 99 Benzina.
Převod. -skládaný krátký pětikvalt bez špéry.
Spojka -kovokeramická jednolamelová
Strvačník -origo Mi16 neodlehčen zatím
Rám -Profi rallye s papírem FA Dlouhý.
Brzdy -přední 252 průměr Brembo chlazené drážkované,desky Ferodo Premium,repase brzd-Nové prachovky a O kroužek na pístku.
-zadní kotouče origo GTI ,repase brzd -destičky ATE,nové prachovky a O kroužky,nastavitelný tlak brzdného účinku regulátorem.
Tlumiče -Přední Belstein žluté nestavitelné jeté i s pružinami.
-Zadní Peugeot sport
Nápravy-Přední origo GTI jen jsou pozměněné tyčky stabilizátoru kvůly jiným tlumíčům
-Zadní origo GTI v dobrém stavu
Kola- -8xbíle Ronal Turbo/pneu -2xSlick Michelin,2x rally slick ,4xSemperit serie pneu 4x Mi16 ze 405.
Výfuk -Laděné svody origo Mi16,pružná spojka,rezonátor,potrubí o Ø 60mm přesně spočítáno pro správné vyplachování motoru, a tím vyšší výkon motoru ,nový koncový tlumič výfuku Montii Motorsport v nerezu.
Odpojovač baterie - u řadící páky a odpojovací lanko Race profi z venku.
Hasíci přístroj-2kg přidělán k podlaze držákem.
Baterie - TopLA 12V 55Ah je na místě zadních sedaček s ochranným krytem.
Volant – Ø 350mm Milano Racing střed zapuštěn 70mm
Sedadla -2x Sabelt modré barvy
Pásy -2x Sabelt 6 bodové červené barvy
Sportovní pedály SpeedPro
Budíky -Otáčkoměr s nastavením max otáček a diodou kdy řadit v max otáčkách.
-Stav paliva a teplota vody ve sdruženém panelu
-Voltmetr,tlak oleje a teplota
Okna -boční a zadní Makrolon,čelní okno origo sklo.
Nádrž -seriová GTI pancéřová přívodní hadice zpáteční normální gumová,čerpadlo a filtr v motorovém prostoru pod oknem.
Speciální kapota na Rally s laminátovou světelnou rampou a velkými halogeny.
Kapoty-Přední vyřezaná výztuha odlehčení s přichycení na čtyři speciální spony,nasávač na motor a dělaný nasávač na vzduch filtr
-Zadní vyřezaná odlehčená zavírání na speciální spony
Dvěře - vyřezané plechové výplně dvěří odlehčení
Světla -přední nejsou a jsou zakryté makrolonem,zadní nechané puvodní lakované černě
Kit -Přední blatníky origo plechové
-zadní blatníky rozšířené laminátové speciální
Křídlo -speciální výroba ALU přímo na P 205 GTI
Peugeot 205 Mi 16 EVO I.
Moderátor: rada
- Wingman
- Uživatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 16 črc 2009 19:49
- Skutečné jméno: Tom
- tel.:: 777036616
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Peugeot 205 Mi 16 EVO I.
_____________________________________________________
Peugeot 205 GTI-WR
Peugeot 205 Mi16 Maxi kit car-Závodnička na vrchy a rally
Peugeot 205 GTI 1,9 88KW-eko likvidace
Peugeot 205 GTI-WR
Peugeot 205 Mi16 Maxi kit car-Závodnička na vrchy a rally
Peugeot 205 GTI 1,9 88KW-eko likvidace
- Wingman
- Uživatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 16 črc 2009 19:49
- Skutečné jméno: Tom
- tel.:: 777036616
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
pokračování v příběhu Peugeot 205 Mi 16 EVO I.
Tak po nějaké doběš přikládám pár fotek z oprav a uprav auta+ foto z mého 1.závodu kde jsem obsadil 2x třetí místo.
_____________________________________________________
Peugeot 205 GTI-WR
Peugeot 205 Mi16 Maxi kit car-Závodnička na vrchy a rally
Peugeot 205 GTI 1,9 88KW-eko likvidace
Peugeot 205 GTI-WR
Peugeot 205 Mi16 Maxi kit car-Závodnička na vrchy a rally
Peugeot 205 GTI 1,9 88KW-eko likvidace