Stránka 1 z 3
Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:09
od antik
Zdravím opět na foru.
Vyměnil jsem tyto původní budíky za budíky z GTI.
Výměna byla rychlá, konektory mi pasovali perfektně, vše funguje jak má, až na otáčkoměr.
Když jsem ovšem vyndal otáčkoměr ze strých budíků a zapojil , ten hned fungoval tak jak má, projistotu jsem zapojil i otáčkoměr z poničených GTI budíků a výsledek stejný. Otáčkloměr z GTI budíků mi zkrátka makat nebude.
díval jsem se na zapojení konektoru pro otáčkoměr a GTI otáčkoměr používá pouze 3 piny, kdežto ten původní všechny 4.
Tušíte někdo proč a co s tim mám dělat?
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:17
od antik
pár foteček, aby byla lepší představa.
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:19
od WoMec
červený +
modry -
zkutý (3pozice) signál ;) ..
a musí to jet
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:22
od vinorak
WoMec píše:červený +
modry +
zkutý (3pozice) signál ;) ..
a musí to jet
a neni tam náhodou + , - a signál
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:23
od WoMec
překlep :) .. opraveno
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:30
od LukasGT
tady ten problem mam taky sehnal jsem jiny budiky z GTI a stejne mi nesel otackomer tak jsem sehnal ze peugeot 405 priletoval dratky upravil budiky a funguje mi to
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:31
od LukasGT
a mas rozdelovac???
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 20:42
od antik
mám tam jednobodový střik 1.4, otáčkoměr byl už ve výbavě, prostě GTI nefunguje, zkuste mi to polopatě někdo vysvětlit co s tím,
jo abych nezapomněl ten šedý , to je ten čtvrtý je na co?
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:08
od WoMec
pokud byl uz otackomer ve vybave tak to musí jet ...
vyfot konektor na starých budíkách ...
na GTi je zapojeni nasledující
1. pozice plus
2. pozice minus
3. pozice signal
4. pozice minus
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:19
od antik
to je zajímavé a v tom otáčkoměru je pozice 3 a 4 propojena.
zapojení uvnitř otáčkoměru:
1. pozice červená
2. pozice modrá
3. pozice žlutá (nezapojeno ale propojeno s pozicí 4)
4. pozice žlutá
takže pokud zapojím konektor tak:
3. pozice signal bude propojena s 4. pozice minus. pokud jsem to tak pochopil.
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:21
od WoMec
nebo 3 a 4 pozice je signal ... je to sdružené ... konektor tam je 4pin kvuli ostaní verzim (TD) kde je i ten další minus ... kazdopádne kdyz to zapojiš tak by to melo jet ... ovšem za předpokladu ze ten otačkomer není v háji ..
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:23
od vinorak
teď se to chtěl napsat, pokud fungoval
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:24
od antik
že by byly oba dva GTI otáčkoměry v háji?
Ty GTI budíky funkční kupoval Maxurbator myslim od Womece . pokud se nepletu
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:27
od antik
Jen mě napadlo, jestli ty původní nemaj jinou elektronickou stavbu. Včetně toho integráče co tam je. Třeba to fakt potřebuje ty 4 kabílky, nebo by se vyplatil ten jeden žlutej kabílek odpojit ?
Netuším, každopádně zapojeno jest a vše , krom tohodle funguje,
Re: Výměna budíků za GTI
Napsal: 04 srp 2009 21:37
od vinorak
měl sem na té samé elektrice zapojenej otáčkoměř ze š120, pak z XS a nakonec z GTI a vždycky to fungovalo, a mám zapojený jenom tři dráty
dokonce i griffe má k otáčkoměru jenom 3 dráty, ale do budíku vedou 4
Zas tolik varian jak to zapojit není