Tak jsem dneska takovou nahodou zjistil, ze napeti v zasuvce na zapalovac kolisa ponekud vice nez primo na baterce a je podstatne nizsi. Kdyz neni auto nastartovane, napeti jsou stejne, ve chvili kdy nastartuju, porad jsou jaks takt podobne (+/- 0,1 V), ale jakmile zapnu svetla, napeti v kabine klesne na o 1 V oproti napeti na baterce ! Pak jeste zapnu vetrak a vyhrivani zadniho skla a mlhovky.. a hle, v kabine mam 11,2 V a na baterce 13,3 V ! To bude ten muj vecny problem s resetovanim radia pri zapnuti nejakeho spotrebice v zime..
Takze kluci, co mam kde vycistit? A co zkontrolovat? Nekde bude nehezky prechodovy odpor, ktereho se je treba zbavit
Elektrika - nizsi napeti v kabine nez na baterce
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Elektrika - nizsi napeti v kabine nez na baterce
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Elektrika - nizsi napeti v kabine nez na baterce
zkoukni drát, co vede od plusu ke startéru a pokračuje k alternátoru ale spíš bych to viděl, že ti odcází altík. Mě taky na griffe nesvítilo dobíjení a najednou sem nenastartoval
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika - nizsi napeti v kabine nez na baterce
Altik odchazel uz dlouho , ale ted se posledni 3 roky drzi v poho : ). Normalne dava 14,3 V a se zaplyma vsema vecma 13,6 V... ted je zblbly, bo sem nabijel baterku.
A i kdyby.. napeti by melo byt v cele siti stejne, ni?
A i kdyby.. napeti by melo byt v cele siti stejne, ni?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Elektrika - nizsi napeti v kabine nez na baterce
no teoreticky jo, ale spíš ne ale mělo by jít spíš o desetiny voltu
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika - nizsi napeti v kabine nez na baterce
Mam uplne mega radost . Zaprve jsem udelal znovu ukostreni od baterky, s kterym jsem se nadrel protoze sem ten sroub zalomil. Ale hlavne jsem udelal znovu plusove ocko u alternatoru, uz to tam bylo nejak resene a kdyz jsem sundal cokoladku, pres kterou to bylo, tak sem ocko normalne sundal tahem ruky z toho dratu. Takze sem ho cele vycistil, i vsechny dalsi kontakty tam, pak pridelal primo na ocisteny drat bez nejakych cokoladek, zaizoloval, primontoval zpet a hle ! Altik dava na baterce 14,35 V bez zatizeni, a kdyz zapnu uplne vsechno co najdu tak nejde napeti pod 14V ! Tak krasne mi to jeste nikdy nedobijelo . A v interieru neklesne napeti ani pri plnem zatizeni pod 13V, coz mi bohate staci.. problem je vyresen a ja se konecne nemusim zabyvat tim, jak moc si muzu pustit ten vetrak abych nemel problemy s radiem..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa