Stránka 1 z 1
Volnoběh u Mi16
Napsal: 19 zář 2009 19:18
od JohnyBoss205GTI
Čest, nevíte někdo co by mohlo zapřičiňovat že ráno když je chladno tak to chytá na první otočení, ale když příjdu odpoledne a svítí na to slunce tak už se mu nechce chytnout vždycky na podruhý a to ho musim chvíli držet .
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 19 zář 2009 22:38
od Jirka
Dělá mi totéž.Za tepla po delším stání vzplynuje benzín ve vstřik.rampě.Stačí pak startovat s plným plynem a chytne hned.Neřeš to.Ničemu to nevadí a nezhoršuje se to.
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 20 zář 2009 13:02
od JohnyBoss205GTI
No ale pak už mi jde tak divně na volnoběh takoví koktání.
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 20 zář 2009 22:16
od Jirka
Hmmm,tak tam bude ještě nějaký jiný problémek.Musíš hledat.
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 20 zář 2009 22:33
od TomGTI
Jirka píše:Dělá mi totéž.Za tepla po delším stání vzplynuje benzín ve vstřik.rampě.Stačí pak startovat s plným plynem a chytne hned.Neřeš to.Ničemu to nevadí a nezhoršuje se to.
No nevím teda,startovat s plnym plynem...To by ten benzín "plynoval" i při jízdě když je motor horký ne,co to je za nesmysl?Auto buď startuje na drc jak teplé nebo studené nebo staruje špatně,tep. či stud. a něco je špatně a mělo by se to řešit,prej plynuje...
Co čidlo tepl.vody,máš nové?Musíš to popsat trochu lépe co ti to přesně dělá,"konktání" nevím co si pod tím mám přestavit
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 20 zář 2009 22:54
od Jirka
TomGTI píše:Jirka píše:Dělá mi totéž.Za tepla po delším stání vzplynuje benzín ve vstřik.rampě.Stačí pak startovat s plným plynem a chytne hned.Neřeš to.Ničemu to nevadí a nezhoršuje se to.
No nevím teda,startovat s plnym plynem...To by ten benzín "plynoval" i při jízdě když je motor horký ne,co to je za nesmysl?Auto buď startuje na drc jak teplé nebo studené nebo staruje špatně,tep. či stud. a něco je špatně a mělo by se to řešit,prej plynuje...
Co čidlo tepl.vody,máš nové?Musíš to popsat trochu lépe co ti to přesně dělá,"konktání" nevím co si pod tím mám přestavit
Uklidni se,nemám to ze svý hlavy.A proč to nedělá za jízdy?Asi proto že čerpadlo tlačí další benzín.A koukám že jsi to špatně pochopil,myslel jsem po delším stání na slunci,tzn auto už je studený.Dejme tomu po celodenním stání na slunci.A co máš proti startování s plným plynem,když to pomáhá?
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 21 zář 2009 17:28
od TomGTI
Já jsem úplně v klidu a pochopil jsem to dokonale.Auto v dobrém tech.stavu.nastartuje na poprvé i po stání dejme tomu týden v zimě na jedno otočení.Klesne tlak paliva,něco se odpaří z potrubí,přijdu,dám klíček do druhé polohy,čerpadlo natlačí a já v době vstřikování a řid.jednotek odjíždím naprosto vesele aniž bych bych dupal po plynu a horoucně kroutil klíčkem v zapalování
.Samozřejmě záleží na každém jestli si to dá dohromady nebo mu to je jedno ono se to časem projeví.Kolega se ptal čím by to mohlo být,tak bych se mu sanžil poradit a né napsat "to je dobrý mě to taky dělá,neřeš to",rozhodně to dobré není ani omylem.Já takový problém neměl a startovat několikrát a dupat po plynu by mě štvalo.
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 23 zář 2009 20:56
od JohnyBoss205GTI
no prostě když je chladno venku a je studený motor tak chytne na ťuk, ale když na to svýtí celý den slunce nebo po delším stání vypnutým teplím motorem tak už se mu nechce prohrabal sem kde co na zkoušku vyměnil a pořád to dělá. Než sem udál generálku tak chytal bezproblému.
Re: Volnoběh u Mi16
Napsal: 23 zář 2009 21:06
od JohnyBoss205GTI
Jo a ještě kolik barů vám ukazuje tlak oleje na volnoběh ? a třeba při 3000otm.??