Toto by si měl každý přečíst
Toto by si měl každý přečíst
Dnes bych se chtěl zamyslet nad jednou z vlastností českých tunerů. Od dětství patřím k těm co jim benzín voní a mám za sebou několik „udělaných“ aut, přičemž nešlo o samolepkový tuning ani o úpravy pomocí modrých LED diod. Ale nechme teď stranou otázku peněz a vkusu, protože to je věc čistě osobní.
Zaměřím se na něco jiného, něco co by snad mohlo fungovat, ale z nějakého důvodu se tak neděje. Jde o chování a komunikaci mezi tunery samotnými. Jakákoli komunita, ať již se jedná o rybáře, modeláře nebo motorkáře se vyznačuje hlavně tím, že její členové drží při sobě. Možná to neplatí 100%, ale obecně to lze říci. Když se potkají mají snahu se od sebe učit, poznávat nové věci a sbírat zkušenosti, zdokonalovat se a společně se i bavit. Mají radost když na sebe narazí náhodou a vždy si mají co říct. Vím to, protože sám se k několika takovým komunitám řadím a stejně tak i moji přátelé. Všimli jste si někdy, že téměř neexistuje aby se dva protijedoucí motorkáři nepozdravili?. Naproti tomu tuneři jsou velmi často naprostým opakem. Proč? Ano, pořádáme srazy, ale přiznejme si na rovinu – přijedeme na ně spolu s kamarády, které vídáme pořád, postavíme z aut „hradby“ a dovnitř se postaví stany. Prohlédneme si ostatní káry, uznale pokýváme hlavou, když se nám něco líbí, uděláme pár fotek a jdeme se věnovat programu, který zařídil organizátor. Na sprintech, když se postavím na startovní čáru, často za černou fólií ani nevidím kdo je „soupeř“, natož abych se s ním po odjetí sprintu začal bavit jak to udělal, že mi se stejným motorem o vteřinu a dvacet desetin ujel. Nejednou jsem uznale kýval hlavou do černého okna, když jsem měl na startu pocit, že ten druhý nebude lehký soupeř.
Stejně tak ochota tunerů podělit se o zkušenosti, jak a co dělali, kde co koupili je až neuvěřitelně malá. Opět mluvím z vlastní zkušenosti, srazů jsem projel desítky. Chápu, že úpravy aut, jejich poměřování na sprintech apod. jsou soupeřením samy o sobě, ale copak u motorek je to jiné? Nebo u rybářů? Každý chce tu největší kořist, každý chce být nejlepší a první, ale málokdo je tak chladný k ostatním ve své komunitě jako právě tuneři. Proč se motorkáři na svých srazech baví jako jedna parta? Pořádají soutěže, které nemají s motorkami nic společného, protože je to prostě zábava a oni se chtějí bavit a chtějí se bavit spolu. Po dobu srazu cítí soudržnost a sílu, která z ní plyne a užívají si to. Proč když motorkáři někam vkročí mají většinou u ostatních automaticky respekt? Ne to není protože mají kožené věci a hlasité stroje, je to proto, že všichni vědí, že začít si něco s jedním z nich, znamená začít si se všemi, je to proto, že se chovají všude na světě velmi podobně. Proč o ně mají holky zájem aniž promluví? Protože je spojuje stejná povaha, ta dobrodružná a svobodomyslná a to se přece holkám líbí. Proč když rybář zdolává velkého dravce, druhý automaticky přiskočí aby pomohl?
Co z toho se dá říci o tunerech? Jaká stejná vlastnost je spojuje kromě té základní – upraveného auta? V čem jsme tak jiní, že když se potkají auta cestou na sraz, obvykle se snaží jeden druhému to nandat, třeba za cenu podjetí v odstavném pruhu? Proč se tuneři na silnicích nezdraví?
Jsem si vědom skupiny „tunerů“, která těm ostatním jméno kazí, způsobuje, že když se řekne tuning, lidé se ušklíbají a představí si znetvořené auto, které z posledních sil s neskutečným řevem přejíždí Avii zprava a přitom ji ještě problikává namodralým světlem. Ale ani tato skupina přece nemůže stát za tím vším o čem jsem psal. Takoví lidé se přece najdou i mezi motorkáři nebo rybáři.
Navíc chci věřit, že většina skalních tunerů odsuzuje machrování na silnici, stejně jako „benzinkový“ tuning a modře svítící ostřikovače, ale co kdo z nás udělá, když takového „tunera“ potká? Myslím co kromě toho, že si pomyslí, že je to děs? Sám, když potkám nějakého Shumachera jak jede „na mlhovky“ aniž by mlha v okolí 50km byla, snažím se, pokud je to možné, např. ve městě na světlech, slušně zeptat proč ty mlhovky puštěné má. Možná nebudete věřit, ale když na takového člověka nespustíte zbytečně zostra, ale jen se slušně zeptáte, často ty mlhovky vypne. Ale to už se zase dostávám jinam, pojďme se vrátit k dnešnímu tématu.
Nedělám si iluze, že bych obecně dokázal něco změnit, ale ptám se: Najde se pár skutečných tunerů, kterým tahle situace vadí stejně jako mě? Najde se někdo, kdo mě přesvědčí, že to tak není? Existují tuneři, kterým přijde zajímavé domluvit se třeba přes web s pár ostatními a udělat o letním víkendu spanilou jízdu částí republiky? Vychutnat si pohledy lidí ve městech a vesnicích na takovou kolonu? Neděláme náhodou ten tuning z větší části právě pro tyhle pohledy? A teď to znásobte počtem vozů v koloně! Najde se někdo komu se líbí představa nových přátel stejné krevní skupiny? Komu přijde bezva jet v koloně napříč republikou, zastavovat na koupalištích, u hospůdek a večer zaparkovat káry třeba před diskotékou nebo na náměstí a jít se společně bavit? Pokud ano, vyzývám vás, dejme se dohromady a podnikněme tyto akce. Do začátku sezony je ještě čas, bude tedy možnost poznat se zatím třeba přes net, naplánovat cokoli, založit třeba fórum, kde by se podobné věci daly domlouvat.
Zaměřím se na něco jiného, něco co by snad mohlo fungovat, ale z nějakého důvodu se tak neděje. Jde o chování a komunikaci mezi tunery samotnými. Jakákoli komunita, ať již se jedná o rybáře, modeláře nebo motorkáře se vyznačuje hlavně tím, že její členové drží při sobě. Možná to neplatí 100%, ale obecně to lze říci. Když se potkají mají snahu se od sebe učit, poznávat nové věci a sbírat zkušenosti, zdokonalovat se a společně se i bavit. Mají radost když na sebe narazí náhodou a vždy si mají co říct. Vím to, protože sám se k několika takovým komunitám řadím a stejně tak i moji přátelé. Všimli jste si někdy, že téměř neexistuje aby se dva protijedoucí motorkáři nepozdravili?. Naproti tomu tuneři jsou velmi často naprostým opakem. Proč? Ano, pořádáme srazy, ale přiznejme si na rovinu – přijedeme na ně spolu s kamarády, které vídáme pořád, postavíme z aut „hradby“ a dovnitř se postaví stany. Prohlédneme si ostatní káry, uznale pokýváme hlavou, když se nám něco líbí, uděláme pár fotek a jdeme se věnovat programu, který zařídil organizátor. Na sprintech, když se postavím na startovní čáru, často za černou fólií ani nevidím kdo je „soupeř“, natož abych se s ním po odjetí sprintu začal bavit jak to udělal, že mi se stejným motorem o vteřinu a dvacet desetin ujel. Nejednou jsem uznale kýval hlavou do černého okna, když jsem měl na startu pocit, že ten druhý nebude lehký soupeř.
Stejně tak ochota tunerů podělit se o zkušenosti, jak a co dělali, kde co koupili je až neuvěřitelně malá. Opět mluvím z vlastní zkušenosti, srazů jsem projel desítky. Chápu, že úpravy aut, jejich poměřování na sprintech apod. jsou soupeřením samy o sobě, ale copak u motorek je to jiné? Nebo u rybářů? Každý chce tu největší kořist, každý chce být nejlepší a první, ale málokdo je tak chladný k ostatním ve své komunitě jako právě tuneři. Proč se motorkáři na svých srazech baví jako jedna parta? Pořádají soutěže, které nemají s motorkami nic společného, protože je to prostě zábava a oni se chtějí bavit a chtějí se bavit spolu. Po dobu srazu cítí soudržnost a sílu, která z ní plyne a užívají si to. Proč když motorkáři někam vkročí mají většinou u ostatních automaticky respekt? Ne to není protože mají kožené věci a hlasité stroje, je to proto, že všichni vědí, že začít si něco s jedním z nich, znamená začít si se všemi, je to proto, že se chovají všude na světě velmi podobně. Proč o ně mají holky zájem aniž promluví? Protože je spojuje stejná povaha, ta dobrodružná a svobodomyslná a to se přece holkám líbí. Proč když rybář zdolává velkého dravce, druhý automaticky přiskočí aby pomohl?
Co z toho se dá říci o tunerech? Jaká stejná vlastnost je spojuje kromě té základní – upraveného auta? V čem jsme tak jiní, že když se potkají auta cestou na sraz, obvykle se snaží jeden druhému to nandat, třeba za cenu podjetí v odstavném pruhu? Proč se tuneři na silnicích nezdraví?
Jsem si vědom skupiny „tunerů“, která těm ostatním jméno kazí, způsobuje, že když se řekne tuning, lidé se ušklíbají a představí si znetvořené auto, které z posledních sil s neskutečným řevem přejíždí Avii zprava a přitom ji ještě problikává namodralým světlem. Ale ani tato skupina přece nemůže stát za tím vším o čem jsem psal. Takoví lidé se přece najdou i mezi motorkáři nebo rybáři.
Navíc chci věřit, že většina skalních tunerů odsuzuje machrování na silnici, stejně jako „benzinkový“ tuning a modře svítící ostřikovače, ale co kdo z nás udělá, když takového „tunera“ potká? Myslím co kromě toho, že si pomyslí, že je to děs? Sám, když potkám nějakého Shumachera jak jede „na mlhovky“ aniž by mlha v okolí 50km byla, snažím se, pokud je to možné, např. ve městě na světlech, slušně zeptat proč ty mlhovky puštěné má. Možná nebudete věřit, ale když na takového člověka nespustíte zbytečně zostra, ale jen se slušně zeptáte, často ty mlhovky vypne. Ale to už se zase dostávám jinam, pojďme se vrátit k dnešnímu tématu.
Nedělám si iluze, že bych obecně dokázal něco změnit, ale ptám se: Najde se pár skutečných tunerů, kterým tahle situace vadí stejně jako mě? Najde se někdo, kdo mě přesvědčí, že to tak není? Existují tuneři, kterým přijde zajímavé domluvit se třeba přes web s pár ostatními a udělat o letním víkendu spanilou jízdu částí republiky? Vychutnat si pohledy lidí ve městech a vesnicích na takovou kolonu? Neděláme náhodou ten tuning z větší části právě pro tyhle pohledy? A teď to znásobte počtem vozů v koloně! Najde se někdo komu se líbí představa nových přátel stejné krevní skupiny? Komu přijde bezva jet v koloně napříč republikou, zastavovat na koupalištích, u hospůdek a večer zaparkovat káry třeba před diskotékou nebo na náměstí a jít se společně bavit? Pokud ano, vyzývám vás, dejme se dohromady a podnikněme tyto akce. Do začátku sezony je ještě čas, bude tedy možnost poznat se zatím třeba přes net, naplánovat cokoli, založit třeba fórum, kde by se podobné věci daly domlouvat.
Citroen Saxo VTS 16V 2001
Není to z mojí hlavy,ale myslím si že by se měl každý zamyslet...
POUŽITO ze stránek http://www.autotuning.cz
POUŽITO ze stránek http://www.autotuning.cz
Citroen Saxo VTS 16V 2001
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Crack píše:Není to z mojí hlavy,ale myslím si že by se měl každý zamyslet...
POUŽITO ze stránek http://www.autotuning.cz
Nedá se jinak než souhlasit TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
Ano, je to tak, bohužel ta smutná stránka tunerů, kteří spíše mezi sebou válčí. Ale hlavně je to v těch namyšlenejch palicích, který když na ně mávneš jak to dělám já tak se na tvoji káru ani koutkem oka nepodívají a neocení tvojí snahu. Hlavně, že do toho nasypali půl míče (nejsou takový všichni)....fakt nechápu. Zas na druhou stranu je jich tu víc, kteří se o to snaží a myslím že jich bude přibývat díky mládeži co nastupuje a taky kvůli některým takovým týmům jako jsou např. autotuning.cz nebo maxi pervers a spousta dalších. Proto jim děkuji a doufám, že těm ostatním to něco řekne. Egy. Díky!
- Jepík
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 led 2006 13:22
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: PILNÍKOV u TRUTNOVA
- Kontaktovat uživatele:
To že se tuneři mezi sebou nebavěj můžu potvrdit z vlastní skušenosti.U nás na vesnici je pět nebo šest kluků co mají vytuněná auta a nikdy jsme se nesešli aby jsme si pokecali.Když už někdo z nich za mnou na firmu přijde ostatní jen pomlouvá.Dost mě to štve.Doufám že mi se tady na clubu setkame a dobře se pobavíme.
Jedině Peugeot 205
JJ souhlasim s autorem a dovolil jsem si to skopčit a dat na TUNING FORUM at se nad tim zamyslí co nejvíce lidí. :oops:
http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... 429#650429
http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... 429#650429
dobře jsi událJEHLIK píše:JJ souhlasim s autorem a dovolil jsem si to skopčit a dat na TUNING FORUM at se nad tim zamyslí co nejvíce lidí. :oops:
http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... 429#650429
Citroen Saxo VTS 16V 2001
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Já doufám že u nás na tomhle klubu to bude jíné Co myslíte vy 8) 8) :lol: :lol: TOMCrack píše:dobře jsi událJEHLIK píše:JJ souhlasim s autorem a dovolil jsem si to skopčit a dat na TUNING FORUM at se nad tim zamyslí co nejvíce lidí. :oops:
http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... 429#650429
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
Re: Toto by si měl každý přečíst
100% souhlasím,bez pochyby pravdivý text!Crack píše:Dnes bych se chtěl zamyslet nad jednou z vlastností českých tunerů. Od dětství patřím k těm co jim benzín voní a mám za sebou několik „udělaných“ aut, přičemž nešlo o samolepkový tuning ani o úpravy pomocí modrých LED diod. Ale nechme teď stranou otázku peněz a vkusu, protože to je věc čistě osobní.
Zaměřím se na něco jiného, něco co by snad mohlo fungovat, ale z nějakého důvodu se tak neděje. Jde o chování a komunikaci mezi tunery samotnými. Jakákoli komunita, ať již se jedná o rybáře, modeláře nebo motorkáře se vyznačuje hlavně tím, že její členové drží při sobě. Možná to neplatí 100%, ale obecně to lze říci. Když se potkají mají snahu se od sebe učit, poznávat nové věci a sbírat zkušenosti, zdokonalovat se a společně se i bavit. Mají radost když na sebe narazí náhodou a vždy si mají co říct. Vím to, protože sám se k několika takovým komunitám řadím a stejně tak i moji přátelé. Všimli jste si někdy, že téměř neexistuje aby se dva protijedoucí motorkáři nepozdravili?. Naproti tomu tuneři jsou velmi často naprostým opakem. Proč? Ano, pořádáme srazy, ale přiznejme si na rovinu – přijedeme na ně spolu s kamarády, které vídáme pořád, postavíme z aut „hradby“ a dovnitř se postaví stany. Prohlédneme si ostatní káry, uznale pokýváme hlavou, když se nám něco líbí, uděláme pár fotek a jdeme se věnovat programu, který zařídil organizátor. Na sprintech, když se postavím na startovní čáru, často za černou fólií ani nevidím kdo je „soupeř“, natož abych se s ním po odjetí sprintu začal bavit jak to udělal, že mi se stejným motorem o vteřinu a dvacet desetin ujel. Nejednou jsem uznale kýval hlavou do černého okna, když jsem měl na startu pocit, že ten druhý nebude lehký soupeř.
Stejně tak ochota tunerů podělit se o zkušenosti, jak a co dělali, kde co koupili je až neuvěřitelně malá. Opět mluvím z vlastní zkušenosti, srazů jsem projel desítky. Chápu, že úpravy aut, jejich poměřování na sprintech apod. jsou soupeřením samy o sobě, ale copak u motorek je to jiné? Nebo u rybářů? Každý chce tu největší kořist, každý chce být nejlepší a první, ale málokdo je tak chladný k ostatním ve své komunitě jako právě tuneři. Proč se motorkáři na svých srazech baví jako jedna parta? Pořádají soutěže, které nemají s motorkami nic společného, protože je to prostě zábava a oni se chtějí bavit a chtějí se bavit spolu. Po dobu srazu cítí soudržnost a sílu, která z ní plyne a užívají si to. Proč když motorkáři někam vkročí mají většinou u ostatních automaticky respekt? Ne to není protože mají kožené věci a hlasité stroje, je to proto, že všichni vědí, že začít si něco s jedním z nich, znamená začít si se všemi, je to proto, že se chovají všude na světě velmi podobně. Proč o ně mají holky zájem aniž promluví? Protože je spojuje stejná povaha, ta dobrodružná a svobodomyslná a to se přece holkám líbí. Proč když rybář zdolává velkého dravce, druhý automaticky přiskočí aby pomohl?
Co z toho se dá říci o tunerech? Jaká stejná vlastnost je spojuje kromě té základní – upraveného auta? V čem jsme tak jiní, že když se potkají auta cestou na sraz, obvykle se snaží jeden druhému to nandat, třeba za cenu podjetí v odstavném pruhu? Proč se tuneři na silnicích nezdraví?
Jsem si vědom skupiny „tunerů“, která těm ostatním jméno kazí, způsobuje, že když se řekne tuning, lidé se ušklíbají a představí si znetvořené auto, které z posledních sil s neskutečným řevem přejíždí Avii zprava a přitom ji ještě problikává namodralým světlem. Ale ani tato skupina přece nemůže stát za tím vším o čem jsem psal. Takoví lidé se přece najdou i mezi motorkáři nebo rybáři.
Navíc chci věřit, že většina skalních tunerů odsuzuje machrování na silnici, stejně jako „benzinkový“ tuning a modře svítící ostřikovače, ale co kdo z nás udělá, když takového „tunera“ potká? Myslím co kromě toho, že si pomyslí, že je to děs? Sám, když potkám nějakého Shumachera jak jede „na mlhovky“ aniž by mlha v okolí 50km byla, snažím se, pokud je to možné, např. ve městě na světlech, slušně zeptat proč ty mlhovky puštěné má. Možná nebudete věřit, ale když na takového člověka nespustíte zbytečně zostra, ale jen se slušně zeptáte, často ty mlhovky vypne. Ale to už se zase dostávám jinam, pojďme se vrátit k dnešnímu tématu.
Nedělám si iluze, že bych obecně dokázal něco změnit, ale ptám se: Najde se pár skutečných tunerů, kterým tahle situace vadí stejně jako mě? Najde se někdo, kdo mě přesvědčí, že to tak není? Existují tuneři, kterým přijde zajímavé domluvit se třeba přes web s pár ostatními a udělat o letním víkendu spanilou jízdu částí republiky? Vychutnat si pohledy lidí ve městech a vesnicích na takovou kolonu? Neděláme náhodou ten tuning z větší části právě pro tyhle pohledy? A teď to znásobte počtem vozů v koloně! Najde se někdo komu se líbí představa nových přátel stejné krevní skupiny? Komu přijde bezva jet v koloně napříč republikou, zastavovat na koupalištích, u hospůdek a večer zaparkovat káry třeba před diskotékou nebo na náměstí a jít se společně bavit? Pokud ano, vyzývám vás, dejme se dohromady a podnikněme tyto akce. Do začátku sezony je ještě čas, bude tedy možnost poznat se zatím třeba přes net, naplánovat cokoli, založit třeba fórum, kde by se podobné věci daly domlouvat.
- satan77
- Uživatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 09 dub 2008 19:28
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Laco
- tel.:: 0
- Bydliště: Bohužiaľ Zem (RS/TT) SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toto by si měl každý přečíst
súhlasím...pekne.napísané.
Ja.som.tiež.potencionálny.tuner,.aj.keď.o.autách.neviem.veľa,.ale.učím.sa.
Rád.si.upravujem.auto.v.rámci.mojich.fin..možností,.a.ide.ma.dojať,.keď.mi.niekto.povie,.že.prečo.tam.nemám.bočné.prahy
a.zadný.spojler,.keď.tam.mám.predný,.aj.to.rozbitý,.aj.keď.ich.mám.už.pol.roka.doma....Nech.mi.dá.4.vyplaty.a.potom.sa.možeme.baviť...
Ako.auto.tak.motorku.rád.upravujem,.aj.keď.v.sériovom.stave.sú.obe.takmer.dokonalé....Ale.obe.súčastne.sa.nedá.,.je.to.predsa.len.trochu.aj
o.prachoch...
Najhoršie.je,.že.nemám.miesto....Ale.pojdem.domov.pracovať,.a.snáď.to.pôjde...
WoMec: piš normálně!!! (mám na mysli ty tečky místo mezer)
Ja.som.tiež.potencionálny.tuner,.aj.keď.o.autách.neviem.veľa,.ale.učím.sa.
Rád.si.upravujem.auto.v.rámci.mojich.fin..možností,.a.ide.ma.dojať,.keď.mi.niekto.povie,.že.prečo.tam.nemám.bočné.prahy
a.zadný.spojler,.keď.tam.mám.predný,.aj.to.rozbitý,.aj.keď.ich.mám.už.pol.roka.doma....Nech.mi.dá.4.vyplaty.a.potom.sa.možeme.baviť...
Ako.auto.tak.motorku.rád.upravujem,.aj.keď.v.sériovom.stave.sú.obe.takmer.dokonalé....Ale.obe.súčastne.sa.nedá.,.je.to.predsa.len.trochu.aj
o.prachoch...
Najhoršie.je,.že.nemám.miesto....Ale.pojdem.domov.pracovať,.a.snáď.to.pôjde...
WoMec: piš normálně!!! (mám na mysli ty tečky místo mezer)
my 205 is back :)
- MathiasGTI
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 15 kvě 2008 23:28
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Petržalka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toto by si měl každý přečíst
Text čo písal ten maník o tuneroch ma fakt aj dojal :oops: ... je to velká pravda...
závidim tým motorkárom .. všimol som si , že vždy ked idú oproti sebe dvaja tak na seba mávnu , alebo nedávno sa mi stala taká jedna vec.. stál som na semafore a vedla mna motorkár..o niekolko okamihov som počul od môjho chrbtu rev prichádzajúceho stroja.. bol to motorkár... zastavil vedla jeho kolegu , podali si ruku a pozdravili sa i keď sa vôbec nepoznali...skočila zelená a oni sa rozišli do protilahlých smerov cesty... tiež aj keď stretnem neakú 205ťku u náš takmer na ulici neviditelnú , tak zatrúbim a zamávam.. no bez výsledkov... mám iba jednu veselú príhodu a to takú , že sa tiež vedla mna na semafore prizastavila 205ťka.. lenže za auto ktoré už vedla mna stálo predtým , tak som sa pozrel že či zamnou nikto nestojí a cúvol som.. dal som dole okno a pochválil vzhlad auta... dievčina sa pousmiala , opatovala moju pochvalu a zmnizla v premávke...
závidim tým motorkárom .. všimol som si , že vždy ked idú oproti sebe dvaja tak na seba mávnu , alebo nedávno sa mi stala taká jedna vec.. stál som na semafore a vedla mna motorkár..o niekolko okamihov som počul od môjho chrbtu rev prichádzajúceho stroja.. bol to motorkár... zastavil vedla jeho kolegu , podali si ruku a pozdravili sa i keď sa vôbec nepoznali...skočila zelená a oni sa rozišli do protilahlých smerov cesty... tiež aj keď stretnem neakú 205ťku u náš takmer na ulici neviditelnú , tak zatrúbim a zamávam.. no bez výsledkov... mám iba jednu veselú príhodu a to takú , že sa tiež vedla mna na semafore prizastavila 205ťka.. lenže za auto ktoré už vedla mna stálo predtým , tak som sa pozrel že či zamnou nikto nestojí a cúvol som.. dal som dole okno a pochválil vzhlad auta... dievčina sa pousmiala , opatovala moju pochvalu a zmnizla v premávke...
PEUGEOT 205 1,9 GTi, Malá Francúzska Píla
89' 1.9GTi 88kw
Kawasaki ZX-10R Ninja 2007
89' 1.9GTi 88kw
Kawasaki ZX-10R Ninja 2007
- Bartik333
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3836
- Registrován: 03 úno 2008 17:20
- Skutečné jméno: Lubos
- tel.:: 607684334
- Bydliště: Telč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toto by si měl každý přečíst
Jako musim rici, ze s emi ten text nechtel cist, ale prekonal jsem se a precetl ho.
Kdyz to vezmu poporade.
Zdraveni clenu i neclenu klubu a majitelu treba nasich 205tek. Kdyz vidim nejakou 205tku a sedi v ni nejaky mladsi clovicek, tak ho pozdravim vzdycky, (no stare dedy a babky, zdravit nebudu, stejne nevi a co jde) At opetuji svuj pozdrav ci ne.
Co se tyka tuningu.
Treba muj Sporik nijak upravene nevypada, ale uz jsem vlozil dosti penez, casu a usili, aby vypadal, tak jak vypada.
Takze kdyz uvidim nejake upravane auto, tak proc nepozdravit??? Protoze si bude myslet, ze jsem si ho s nekym spletl, ale jako pozdravim ho, kdyz si ho vsimnu.
Je to proste tezke. Vzdycky se najde nejaky blbec, ktery chce byt nejvetsi borec a nema na to.
Jinak s tim textem plne souhlasim.
Kdyz to vezmu poporade.
Zdraveni clenu i neclenu klubu a majitelu treba nasich 205tek. Kdyz vidim nejakou 205tku a sedi v ni nejaky mladsi clovicek, tak ho pozdravim vzdycky, (no stare dedy a babky, zdravit nebudu, stejne nevi a co jde) At opetuji svuj pozdrav ci ne.
Co se tyka tuningu.
Treba muj Sporik nijak upravene nevypada, ale uz jsem vlozil dosti penez, casu a usili, aby vypadal, tak jak vypada.
Takze kdyz uvidim nejake upravane auto, tak proc nepozdravit??? Protoze si bude myslet, ze jsem si ho s nekym spletl, ale jako pozdravim ho, kdyz si ho vsimnu.
Je to proste tezke. Vzdycky se najde nejaky blbec, ktery chce byt nejvetsi borec a nema na to.
Jinak s tim textem plne souhlasim.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991 -zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio
Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009
Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem.
13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč.
Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Peugeot 205 cabrio
Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009
Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem.
13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč.
Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)