PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ
- Milhaus
- Club admin

- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
- rossi
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 říj 2008 18:26
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- tel.:: 720565731
- Bydliště: Dobra, Pribyslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ
Pulka tech veci se mi zda ze je v mem motoru! No a kdyz jsem u toho kolik stoji kompletni srovnani a zabrouseni ventilu a co vse jeste u toho udelat?
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
- EVERETT
- Uživatel

- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 úno 2009 21:13
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 0
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ
já platil za GO hlavy(na GTI) 1800Kč
(zarovnání hlavy,zabroušení sedel ventilů,novy vodítka,seříření ventilu,a vyčištění)ale záleží kde to necháváš dělat 
- rossi
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 říj 2008 18:26
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- tel.:: 720565731
- Bydliště: Dobra, Pribyslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ
To je nejak malo? A co vule mezi pisty ojnici a klikovou hrideli to se prej taky nejak srovnava.A co krouzky sedel ventilu?
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
- manko
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 4313
- Registrován: 22 úno 2008 22:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Senné (Okres VK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ
toto sa podoba na moje problemy 
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)

čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
- rossi
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 říj 2008 18:26
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- tel.:: 720565731
- Bydliště: Dobra, Pribyslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ
To u me se neprehriva ani neni snizeny vykon ale spatne se startuje za studena a motor je tak nejak celkove vychozenej mam vsechno v poradku a stejne ten start neni moc dobrej tak uz to muze byt jen hlava
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou