Stránka 1 z 1

PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ

Napsal: 15 pro 2009 17:30
od Milhaus
:idea:

Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ

Napsal: 22 pro 2009 20:31
od rossi
Pulka tech veci se mi zda ze je v mem motoru! No a kdyz jsem u toho kolik stoji kompletni srovnani a zabrouseni ventilu a co vse jeste u toho udelat?

Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ

Napsal: 22 pro 2009 21:31
od EVERETT
já platil za GO hlavy(na GTI) 1800Kč ;-) (zarovnání hlavy,zabroušení sedel ventilů,novy vodítka,seříření ventilu,a vyčištění)ale záleží kde to necháváš dělat :myslim:

Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ

Napsal: 24 pro 2009 17:19
od rossi
To je nejak malo? A co vule mezi pisty ojnici a klikovou hrideli to se prej taky nejak srovnava.A co krouzky sedel ventilu?

Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ

Napsal: 24 pro 2009 20:59
od manko
toto sa podoba na moje problemy :myslim:

Re: PŘÍČINY A NÁSLEDKY ZÁVAD TĚSNĚNÍ

Napsal: 25 pro 2009 14:34
od rossi
To u me se neprehriva ani neni snizeny vykon ale spatne se startuje za studena a motor je tak nejak celkove vychozenej mam vsechno v poradku a stejne ten start neni moc dobrej tak uz to muze byt jen hlava