Cerpadlo hladky diesel z 1.9 do 1.8

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kozlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 24 pro 2009 20:32
Skutečné jméno: Jan Cap
tel.:: 904891485
Bydliště: Bratislava Dubravka

Cerpadlo hladky diesel z 1.9 do 1.8

Příspěvek od Kozlik »

Davam tu svoju skusenost.mal som problem so seriovym ceradlom a nemal som inu moznost ako pouzit palivove cerpadlo z peugeota 405 1.9D do svojho motora v 205 1.8D.na prvypohlad je velky rozdiel v oskach na remenicu ,kde je cerpadlo z 1.9 o asi 20 mm dlhsie.remenica vsak u tohoto typu cerpadla je viac zasunuta smerom ku cerpadlu a remenica z 1.8 je viac vysunuta von od cerpadla.po zmerani medzeri medzi telesom cerpadiel bol rozdiel nejaky 0,1mm co je uplne v poriadku.remenice cerpadiel rovnaky pocet zubov a su presne zhodne akurat je rozdiel v ulozeni.cerpadlo som si nahodil bez tazkosti a auto po nastaveni predstreku slape ako hodinky.spotreba sa mi nejako nezvysila aspon som to nepocitl ,ale zato mi narastol o nieco vykon a krutak.citit je aj priaznivejsi chod motora,ide tichsie,lepsie startovanie za studena,lepsia akceleracia,citit je aj rozdiel v kopcoch je silnejsie to auto a ide rychlejsie do otacok.tak dufam, ze sa vam to zide
Přílohy
cerpadlo 1.8
cerpadlo 1.8
cerpadlo 1.9
cerpadlo 1.9
vnutorna strana remenice 1.8
vnutorna strana remenice 1.8
vnutorna strana 1.9
vnutorna strana 1.9
vonkajsia strana 1.8
vonkajsia strana 1.8
vonkasia strana 1.9
vonkasia strana 1.9
medzeri medzi cerpadlom a remenicou na lavo 1.8 a na pravo 1.9
medzeri medzi cerpadlom a remenicou na lavo 1.8 a na pravo 1.9
medzra
medzra
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Cerpadlo hladky diesel z 1.9 do 1.8

Příspěvek od Milo75 »

to je tím, žes tam dal čerpadlo, které nebylo tolik zhuntované a možná jsi se starým čerpadlem měl špatně seřízený předvstřik :m:
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Odpovědět