Začalo to takhle....
byla zima , psal se rok 2008 a my si ho dovezli jeli jsme pro něj půl republiky, ale nakonec jsme dojeli (ve zdraví)
(1,6 xr ,rok 87 ,motor XU5CP ,elektron.karbec)
Koncem roku 2009 , kvůli koupi nového "spotřebáku" / zároveň i veterána (vše v původním stavu, až na přidané LPG ), a jelikož byl Pežo byl out (K.O.), šel do depozitu...
>> Začal se prodávat,nikdo ho nechtěl, kvůli úžasné EKO dani, tak se začal rozebírat....
Šla pryč kapota... ofuky..měly jít díly z palubky... atd. Nakonec měl jít pryč celej.
Jenže dotyčný si ho odřekl. Když se po týdnu ozval, že ho vezme,bylo už pozdě !
Měla jsem rozpracovanou sedačku, návlek řadící páky,nakoupenou koženku..a plány
Takhle zatím vypadáme, ale věřím a těším se, že co nejdřív už to bude jinak.
Plány do budoucna ? Příští týden těsnění HBV. V dubnu k >> winebag-ovi pro kapotu,a spousta dalších věcí!A nejspíše přestavba na 1,6gti
byla zima , psal se rok 2008 a my si ho dovezli jeli jsme pro něj půl republiky, ale nakonec jsme dojeli (ve zdraví)
(1,6 xr ,rok 87 ,motor XU5CP ,elektron.karbec)
Koncem roku 2009 , kvůli koupi nového "spotřebáku" / zároveň i veterána (vše v původním stavu, až na přidané LPG ), a jelikož byl Pežo byl out (K.O.), šel do depozitu...
>> Začal se prodávat,nikdo ho nechtěl, kvůli úžasné EKO dani, tak se začal rozebírat....
Šla pryč kapota... ofuky..měly jít díly z palubky... atd. Nakonec měl jít pryč celej.
Jenže dotyčný si ho odřekl. Když se po týdnu ozval, že ho vezme,bylo už pozdě !
Měla jsem rozpracovanou sedačku, návlek řadící páky,nakoupenou koženku..a plány
Takhle zatím vypadáme, ale věřím a těším se, že co nejdřív už to bude jinak.
Plány do budoucna ? Příští týden těsnění HBV. V dubnu k >> winebag-ovi pro kapotu,a spousta dalších věcí!A nejspíše přestavba na 1,6gti