Mam dilci problem,
behem rychlejsi jizdy (cca 70km/h a vic) mi zacne problikavat kontrolka pod ukazatelem paliva (v levem dolnim rohu). Nesviti furt jen lehce problikava. Nekdy se stane, ze blika uz pri 40 km/h a nekdy zas neblika vubec. Kamaradovi se to deje taky, a rika ze to nehroti a ze si to mam prelepit a ignorovat to. :) Nevite, co to signalizuje?
mě to u diesela dělalo taky... jinak mě to signalizovalo opotřebení brzdového obložení , vyndej žárovku, tohle na peugeotech nikdy nefungovalo jak mělo...
jo jo stačí aby ten drát někde chytal kostru a už to bliká. já když měl destičky na kaši a brzdilo to železo na železo tak to nesvítilo a po výměně za nový jo. :D tak sem to prostě vypojil
nechcel so zakladat novu temu tak to dam sem. prosim vas coje to za kontrolku na lavo od kontrolky zhavenia.tiez svieti na oranzovo. social budiky 1.9d.
peugeot 205 rolland garros RAT style zmena nicku z nero137 na RABBIT
může to znamenat cokoli. co máš za motorizaci? auto jede normálně? zkontroluj, jestli nemáš někde přerušenou hadici. mně to dělala prasklá hadice od nádobky s aktivním uhlím.
no je to 1.1 green line '92. Auto vcelku normalne jede, akorat to obcas pri jizde skubne, takze jestli to nebude chtit vymenit palivak... A jeste obcas kdyz je to studeny, tak to nejde do otacek, az to treba chcipne, to by me spis trapilo... Ona ta kontrolka sama o sobe vypada jako katalyzator, tak jestli neni treba katalyzator KO nebo jestli neni ucpanej.. Co myslis?
Chyba 41 je u motoru TU normální. Dělaj to snad úplně všechny a nic to neznamená. Zaměřil bych se na ten podtlak. Řekl bych, že budeš mít někde vadnou podtlakovou hadičku. Řešil jsem na 1.4 stejnej problém. Vytrhal jsem všechny podtlaky ven a natahal je znova. Od tý doby byl klid.
Tak jsem to dneska rozdelal a vsiml jsem si, ze je zaslepena jedna trubicka podtlaku, jak je hnedka nad skrtici klapkou (to je to cidlo podtlaku v sani???). Dneska jsem dostal od puvodniho majitele jeste stejen motor na ND a koukal jsem, ze tam je ta hadicka taky zaslepena, by me zajimalo, co to ma jako za vyznam?? Kam vubec ten podtlak vede? Ja jsem nasel jeste jednu volnou spojovacku u levy misky a ta spojovacak pak vedla do rozdelovace, tak jsem to zkusil spojit hadickou a chyba zmizela, tak nvm jestli to bylo vazne tim nebo nahoda??
Ale co je mnohem horsi, ze jsem dneska musel odtahnpout 205ku na lane... Jednou mi to chciplo a kdyz jsem to nastartoval a pridal plyn, tak to zase chciplo, az po minute se mi to podarilo rozjet... Pak ujedu km a chciplo mi to zas, ale to uz jsem znova nenastartoval nebo teda nastartoval, ale uz neodjel. zkousel jsme to pul hodiny a nic, kdyz uz to chytlo, tka to vypadalo, jako by to jelo na 2 valce, fakt nvm... Napadlo me si v tu chvili vyblikat diagnostiku a napsalo mi to chybu:
21 Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu. To je cela skrtici klapka?
Po hodine co jsme to odtahli domu, to zazracne chytlo a zase se tvarila, jako by se nic nestalo a chvili jsem jezdil... V tu chvili jsem si vyblikal diagnostiku znova a chyba uz tam nahle nebyla? Jak to je mozny? to nema ta RJ jako zadnou pamet? Nebo nechapu jakto ze se ty chyby sami od sebe mazou..
Vim ze to je asi hodne otazek, ale docela by byl rad, kdyby jste mi s tim nekdo pomohl, dik
Trošku sa priživim ..............vyblikavanie zavad (diagnostika) mi nefunguje je možne že to vobec v aute nemam alebo len žiarovka alebo to neviem robiť ? 1,6 65 kw r.v. 92 budiky z tej lepšej vybavy.
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992 Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw