Stránka 1 z 5

88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 09:50
od blackdragon
Caute.
Uvazujem o vymene 88kW motora na svojom GTI za Mi16.
Kedze som stale neni uplne rozhodnuty ci ist do toho alebo nie, rad by som pocul vase skusenosti, rady a samozrejme vsetky pre a proti vymene.
Auto nebude sluzit na zavodenie...
Dakujem..

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 11:11
od Marcell
No, tady na foru je skupina odpurcu mi16 (ty co v tom nikdy nejeli- krome Hrocheho :fran: ) a skupina priznivcu do ktery patrim i ja :m:
A moje poznatky...jediny minus je samotna vymena (sehnat motor a potrebny dily, prestavet, predelat,..) a plusy jsou lepsi prubeh, lepsi spotreba (pri jizde na spotrebu), lepsi zvuk (kdyz to seslapnes tak to neni jako kdyby na tebe 8v řval z pod kapoty: jezis, co po me zas chces :smich: )...proste vetsi zabava :fran: :fran:
Vybarvil sem ti to s malou nadsazkou :m: , ale podle toho jak to vnimam ja ;-)

Jinak tady na foru je toho o mi16 mnoho a mnoho, staci pohledat ;-) :up:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 11:25
od pichy
marcelusi, jen ti to uvedu na pravou míru, protože to stále nechápeš nebo to pochopit nechceš. vsadím se, že odpůrci agregátu mi16 jako takového tady nejsou, ale odpůrců zástavby mi16 do některé z limitovaných edicí je tady spousta. bych to shrnul tak, že je tady konzervativní x liberální křídlo. do svého auta bych si to i přes tebou uvedené skutečnosti nedal, ale kecal bych, kdybych neřekl, že do budoucna neuvažuju o jiné obyč 205, kde si ten motor klidně rubnu .-)

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 11:29
od blackdragon
Marcell píše:No, tady na foru je skupina odpurcu mi16 (ty co v tom nikdy nejeli- krome Hrocheho :fran: ) a skupina priznivcu do ktery patrim i ja :m:
A moje poznatky...jediny minus je samotna vymena (sehnat motor a potrebny dily, prestavet, predelat,..) a plusy jsou lepsi prubeh, lepsi spotreba (pri jizde na spotrebu), lepsi zvuk (kdyz to seslapnes tak to neni jako kdyby na tebe 8v řval z pod kapoty: jezis, co po me zas chces :smich: )...proste vetsi zabava :fran: :fran:
Vybarvil sem ti to s malou nadsazkou :m: , ale podle toho jak to vnimam ja ;-)

Jinak tady na foru je toho o mi16 mnoho a mnoho, staci pohledat ;-) :up:
Nazdar Marcell. Dik za nazor. ;-)
Je mi jasne ze 88kW 8V motor reaguje inac ako 16V 110kW Mi16. :m: V podstate ma ta moznost oslovila, lebo mam moznost kupit celu 405 Mi16, takze by nemal byt problem prehodit vsetko, co bude treba. Vymenit motor by nemal byt az taky problem. Tu je http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... restavbami aj navod ako na to...takze toho sa tak moc nebojim.
Niekde som dokonca cital, ze pri Motronic-u netreba prehadzovat ani kompletnu kabelaz, co by markantne skratilo prestavbu...
Okrem toho do Dimma kitu (plan do buducnosti) s 16" Dimma diskami sa ta Mi16 priam ziada.. :myslim:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 11:42
od Marcell
Jak rikas, svazek muzes nechat (krom par kabelu ktery si vezmes ze svazku u ty mi16)...
A jeste doporucuji nechat zkratit sani aby se ti tam vesel origo chladic :up:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 12:05
od blackdragon
Marcell píše:Jak rikas, svazek muzes nechat (krom par kabelu ktery si vezmes ze svazku u ty mi16)...
A jeste doporucuji nechat zkratit sani aby se ti tam vesel origo chladic :up:
Tych kablov sa bojim najviac. :ehm: Neviem o nikom v okoli, kto by tu prestavbu robil a kamos-automechanik by nad tym meditoval vecnost.. :evil: Rameno na zdvihnutie motora mam, miesto kde to nechat tiez. Odtahovka je k dispozicii tiez..takze ziadny vazny problem...okrem kablov.
Od prestavby ma odradza prave ta kablovacka a to, ze neviem ake investicie si vyziada samotny Mi16 motor, aby bol spolahlivy. Ak uz by som ho vyberal, isto by isly nove rozvody, spojkova sada, vodna pumpa...najradsej by som ho dal zgeneralkovat..ale tu to stoji majland!
:m: A serie ma ze som pred 2-3 mesiacmi nahodil K&N filter, rozperu, kupil nerezove zvody a vymenil vsetky silenbloky motora...a teraz mi to bude na backoru... :myslim:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 12:09
od Marcell
Zatim nech 8v...dej poradnej podvozek, gumy a brzdy a uvidis kolika autum ujedes :fran:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 12:18
od blackdragon
Marcell píše:Zatim nech 8v...dej poradnej podvozek, gumy a brzdy a uvidis kolika autum ujedes :fran:
Co je to poriadny podvozok? :m: V predu aj v zadu je vyskovo nastavitelny podvozok od GAZZMATIC international...http://picasaweb.google.com/blackdragon6378/Podvozok#
Kupene su uz aj brzdice z 306 HDI na 266mm kotuce.
A v garazi mi "hniju" 16" DIMMA disky, lebo ich nemozem dat koli brutalnemu ET na auto... :cry: Trcia skoro ako na F1 :smich:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 07 črc 2010 12:24
od Marcell
Tak kdyby ses poustel do mi16ky, tak by stalo za to ten motor nechat aspon skouknout co je potreba vymenit nebo neni... komplet rozvody jsou asi zaklad...
Co se tyce "kabelu", tak s tema se taky moc nekamaradim :m:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 10 črc 2010 23:15
od blackdragon
blackdragon píše:Caute.
Uvazujem o vymene 88kW motora na svojom GTI za Mi16.
Kedze som stale neni uplne rozhodnuty ci ist do toho alebo nie, rad by som pocul vase skusenosti, rady a samozrejme vsetky pre a proti vymene.
Auto nebude sluzit na zavodenie...
Dakujem..
Ziadny dalsi nazor? :myslim:
Myslel som si, ze je tu viac majitelov 205-iek s Mi16 motorom co mali skusenost aj s prestavbou... :ehm:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 11 črc 2010 07:39
od mad205rallye
Můj názor je ze ten motor bych tam určitě dal. Taky už ho mám doma a dat ho do auta je poměrně hračka. Akorát mě čeká ještě zkrátit sání aby se tam dobře vešlo.
Vyzkoušel sem si to ještě když byl v autě u TOMaGti a s 8V se vůbec nedá srovnat. Neni to hra na stejnym hřišti, neni to ani stejná liga, je to uplně jinej sport.. :m:
A jestli někdo argumentuje tím, že má nějaký limitid edišn kerý spočívá ve 3 samolepkách a jinejch potahách tak já teda ne.

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 11 črc 2010 09:24
od pichy
jsem ničím takovým neargumentoval. je to jen MOJE zásada, kterou nikomu nenutím a netvrdím, že to tak je správně. rád bych to jednou měl na veteránských značkách a s mičkem mi je prostě nedají, i kdybych se posral.
prostě záleží na tom, k jakému účelu auto člověk využívá. a mně 8V na létačku kolem baráku bohatě stačí. pokud budu chtít závodit, do mička půjdu (ale v řadové verzi 205). ostatní ať si klidně dělají, co chtějí, mně to žíly netrhá.

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 11 črc 2010 12:13
od blackdragon
pichy píše:jsem ničím takovým neargumentoval. je to jen MOJE zásada, kterou nikomu nenutím a netvrdím, že to tak je správně. rád bych to jednou měl na veteránských značkách a s mičkem mi je prostě nedají, i kdybych se posral.
prostě záleží na tom, k jakému účelu auto člověk využívá. a mně 8V na létačku kolem baráku bohatě stačí. pokud budu chtít závodit, do mička půjdu (ale v řadové verzi 205). ostatní ať si klidně dělají, co chtějí, mně to žíly netrhá.
Pichy, mad205rallye to urcite tak nemyslel. Predtym si nespominal, ze na to chces veteranske znacky. V tom pripade je jasne, ze musi ostat auto v povodnom "tovarenskom" stave.

Mad205rallye, dik za nazor. ;-)
V com je tak velky rozdiel medzi 88kW 8V a 16V Mi 16, ked sa auto tak rozdielne sprava hoci ma Mi16 iba o 22kW viac?
Ina prevodovka? Lepsi prenos na kolesa?

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 11 črc 2010 13:41
od vinorak
no řek bych, že u škatule co váží 900kg je každý kůň navíc hodně znát ;-) 8v je prostě po překročení 5000 otáček mrtvej, kdežto míčko je na vrcholu krouťáku a výkon má až v 6500 ale vytočit jde ještě dál ;-)

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 11 črc 2010 13:56
od blackdragon
vinorak píše:no řek bych, že u škatule co váží 900kg je každý kůň navíc hodně znát ;-) 8v je prostě po překročení 5000 otáček mrtvej, kdežto míčko je na vrcholu krouťáku a výkon má až v 6500 ale vytočit jde ještě dál ;-)
A ako sa sprava Mi16 v nizsich otackach?
Pocul som nazor, ze je to horsie ako pri 8V. Osobne som to ale nemal moznost otestovat.