Stránka 1 z 3

Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 08 srp 2010 22:16
od blackdragon
Vedel by mi niekto pomoct s identifikaciou Micka?
VIN : VF315BDF270207052
Stitok na motore: 1CW1V
Picture 010.JPG
405 Mi16, ktora ma vo VIN kode 15BDF2 by podla mojich info mala mat XU9J4.
Je to spravne?

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 05:32
od Hroche
já bych řekl, že jo viz. servisbox

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 08:21
od blackdragon
Hroche píše:já bych řekl, že jo viz. servisbox
Dakujem! ;-)

Jupi....mam XU9J4!
Ked som ho kupoval, ani som netusil, ze kupujem 116kW motor a nie 108kW! :wau:

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 10:44
od vinorak
sundej kryt rozvodů a podívej se jaký čísla jsou na řemenicích vaček ;-)
http://www.taylor-eng.com/xu9j4/16v_overview.html

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 12:59
od blackdragon
vinorak píše:sundej kryt rozvodů a podívej se jaký čísla jsou na řemenicích vaček ;-)
http://www.taylor-eng.com/xu9j4/16v_overview.html
Pozrem to.
Povodny majitel kupil auto na ND pre svoju 405 Mi16. Podla informacii ktore mi poslal to mala byt 1,9 s 108kW. Za ich presnost ale nemozem rucit. Kedze auto uz davnejsie odhlasil, original papiere od auta som nevidel. Pracujem iba s udajmi ktore mam...cize VIN a kod motora.
Ak je VIN original a motor nebol meneny, mala by to byt XU9J4.
Kedze by to mala byt 1,9 a nie 2l, XU10J4 odpada.
Stale zostava moznost XU9J4 a XU9J4Z. Daju sa tie motory nejako rozlisit navonok?
Pripadne, da sa nejako vylucit, ze to nie je 2.0L?

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 13:08
od vinorak
2.0 má jiný ventilový víko, a sání a svody jsou na 10 šroubech místo na 9 u 1.9 ;-) Rozdíl mezi XU9J4 a XU9J4Z poznáš buď podle řemenice na sací vačce, neboo když sundáš hlavu a podiváš se na písty ;-)

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 16:23
od KuBik205
Mi16 2.0 16V

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 16:27
od Stephen
:vul: jak je to s tema cislama na remenici? Kdyz mam dve 2ky na obu remenicicch tak mam 108kw? :myslim: :vul: :Merci:

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 17:04
od blackdragon
KuBik205 píše:Mi16 2.0 16V
Jj...dik moc.
Uz mi Vino potvrdil podla fotky motora, ze je to 1,9L. ;-)
Stephen píše::vul: jak je to s tema cislama na remenici? Kdyz mam dve 2ky na obu remenicicch tak mam 108kw? :myslim: :vul:
:Merci:
Mne Vino napisal nasledujuce: "číslo 4 nebo 2 pro 116kW a číslo 3 pro 108kW".

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 18:37
od Stephen
aha.Takze mam 116kw verzi teda?

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 18:59
od vinorak
jo ale tu první (origo na dvouřadym motronicu), já mám tu pozdější (3 řadý motronic), a jsou tam i trochu jiný údaje ;-)

http://www.taylor-eng.com/xu9j4/16v_overview.html

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 19:18
od blackdragon
vinorak píše:jo ale tu první (origo na dvouřadym motronicu), já mám tu pozdější (3 řadý motronic), a jsou tam i trochu jiný údaje ;-)

http://www.taylor-eng.com/xu9j4/16v_overview.html
Stephen, Vino...v com mate tie motory? 205/309?
Prehadzovali ste aj kabelaz? Mna prestavba len caka, tak kazda rada dobra...

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 20:32
od Stephen
ja to mam v 309ce origo GTi16 :urg:

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 20:34
od vinorak
já ho mám v garáži na paletě :smich: a v autě mám 1.9 88kW s motronicem 1.3, takže natáhnu akorát drát k čidlu klepání a pro ovládání volnoběhu a snad to pojede ;-) a Štěpán má origo 309 Gti16 ;-)

Re: Identifikacia motora 405 Mi16

Napsal: 09 srp 2010 20:56
od Stephen
a podle tech dvojek na rozvodovych kolech mam teda 116kw jo? ;-)