Stránka 1 z 2

Kat- demontnáž

Napsal: 17 srp 2010 21:49
od dred16
Zdar lidi :) Tak jsem tu zas s jedním prdlým dotazem :twisted: Jak je to s odříznutím katu? Neni to broblem u toho motoru? Řízenej tam neni :) Jen obyč :) Dííík :)-

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 18 srp 2010 08:30
od vinorak
otázka je, jestli to vůbec pomůže výkonu, když ten motor má v řídící jednotce mapy nastavený pro katalizátor.... ale každopádně by to pak měl být problém na legálních emisích a Tk :m:

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 18 srp 2010 08:41
od dred16
vinorak píše:otázka je, jestli to vůbec pomůže výkonu, když ten motor má v řídící jednotce mapy nastavený pro katalizátor.... ale každopádně by to pak měl být problém na legálních emisích a Tk :m:
ajo safra to me nenapadlo... S tou Stk problem nebude mam jeste jeden doma komplet vejfuk :-)

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 18 srp 2010 08:58
od pichy
osobně jsem tedy změnu výkonu po odejmutí katu nepozoroval .-) mám tam navařenou jen trubku, kat samozřejmě stejně nebyl dávno funkční

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 01 lis 2010 19:47
od slider
Chci se zeptat když mam na sví 205tce 1.1 HDZ jednobodový vstřik. a mam myslím řízený katalizator a chtěl bych ho dát pryč tak jestly by se zvýšil o něco výkon ;-) ?

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 01 lis 2010 21:55
od vinorak
asi tak o nula nula prd :fran:

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 01 lis 2010 22:05
od slider
:m: a jak by to bylo popřípadě se spotřebou ? zvýšila by se a nebo by to bylo v normálu ?

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 02 lis 2010 09:42
od Stephen
mě obvykle nepatrně spotřeba klesla.Dělal sem to u všech aut co sem měl a u 605 šla cca o půl litru dolu a kamarád u Laguny V6 to měl stejně a na brzdě mu naměřili asi o 7Ps větší výkon ;-)

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 02 lis 2010 10:01
od pichy
u mě zůstala prakticky nezměněna.

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 03 lis 2010 14:09
od Zdenek
"Odříznutí" katu jen tak nemá na výkon vliv, pokud místo katu navaříš rezonátor tak pak ano.
7ps nahoru jen po odříznutí katu? To bych chtěl vydět, to musel předtím bejt úplně zalepenej sazema.
Každopádně by to chtělo po odpreparování téhle zbytečnosti poupravit mapy v řídící jednotce.

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 03 lis 2010 19:52
od Venkovak
Když už bez katu,tak místo toho rezonátor,trubka a kat je těměr skoro stejně rychle průchozí.

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 04 lis 2010 12:20
od Stephen
auto bylo pred a po na brzde a kat nebyl vysipany ani speceny.Zapomel sem dodat dulezitou vec,ze misto toho byl namontovan rezonator.Omlouvam se ;-)

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 04 lis 2010 17:58
od Venkovak
no tak to je potom jiná změna :m: to se vysvětluje.

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 04 lis 2010 18:15
od Soty
Takže to má bít správně : SVODY-REZONÁTOR-KONCOVÍ TLUMIČ ? já myslel že rezonátor se dává místo středového tlumiče ... :myslim:

Re: Kat- demontnáž

Napsal: 04 lis 2010 18:24
od Jeny
tak teoreticky když by se tam nedal ani rezonátor, ale zužující se a zpátky rozšiřující se trubka (lavalova dýza) tak by na výstupu měla být vyšší rychlost než na vstupu a tudíž by se někde na křivce měl zvětšit výkon :myslim: