Čau čau,čeká mě výměna pod makovicí.Teď akorát přemýšlim,zda až dam hlavu na zkoušku a zarovnání,tak jestli nazpátek mam dát stejně tlustý těsnění.Nebo jestli nic nezkazim a zvětšim kompresy,když dam o nějakou tu setinku nižší.
A dá se ještě s hlavou něco udělat,když už bude venku?
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Urcite dej stejne silne.
Uz tim ze zabrousis hlavu, se ti trosku zvedne komprese.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Re:Bartik333
mno nevím jestli se zbroušením hlavy u dieselu zvedne komprese když má úplně rovnou hlavu
pokud ovšem nebereš v úvahu i zmenšení předkomůrky které bych označil za zanedbatelné
ale jinak bych tam dal určo stejné pokud možno celoplechové, to je ovšem možné jen pokud máš 1,9
na 1,8 se vyrábí jen obyč
těsnění dej stejný nic tim nezkazíš ale trochu z jinýho soudku na soutžních autecg se kdysi upravovaly bloky s vložkama davyly se tam meděné okroužky a podle toho se vyklepalo nový těsnění pod hlavou a jak se jezdilo