Co jsem tak slyšel, tak se češou soukolí. 405x4 byl sice skvělej nápad, ale zpracování bylo horší. Hydraulická náprava je v podstatě převzatá od BX. Takže platí, starat se o množství LHM kapaliny a pravidelně čistit systém. Další věc jsou hydrakoule. Ty nebývají většinou v dobré kondici a sehnat originál je dost velkej problém. Ono obecně na tohle auto cokoli sehnat je průser. Pokud vím, tak se koule dají nahradit koulema z BX, jenže mají jiný tlaky, takže je pak třeba je nastavit na správný tlak (nepamatuju si, jestli se musí dofouknout nebo odfouknout). Další věc je, že výška zadní nápravy není regulována mechanicky, jako u citroena, ale elektronicky a ty "krabičky" s elektronikou dost často odcházej.
Jedna zkušenost s Citroenem BX 4WD, to je v podstatě to samý v jinym kabátku. Měl ho kamarát. Implantoval do něj 16V. Super kára, když fungovala. Ale to byla vyjímka. Daleko častějc to auto bylo na dílně. Trhali se mu rozvodovky a to s tim nejezdil nějak extra nešetrně. Za dva roky na něm oddělal tři. Pak putovalo BX z domu.
Takže 4x4 sice ano, ale je potřeba o ni pečovat s maximální péčí a nechovat se k tomu jako dobytek

Na údržbu je to složitější, ale myslím si, že špatný auto to není. Taky uvažuju o jejím pořízení.
Ještě jsem si vzpomněl, že je tam problém s ložiskama kardanu, který se už nevyrábějí. Jsou nahrazovány ložiskama snad z Avie, ale zase je to o tom, že je někdo musí upravit.
Závěrem: Pokud nejsi hodně zručný automechanik s bezednou trpělivostí a bezedným kontem, tak se od ní drž dál
