Stránka 1 z 1

P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 20:24
od Venkovak
Ahoj,nevěděl jsem kam to nasrat,ale tady jsi to přečte asi většina zkušenných členů ;-) Jedná se o zjištění kvalit P405 4x4 hydro jak jsem již zmínil.Jedná se mi o to jak drží pohon 4x4,kardany a jak je to s dostupností dílů.A taky mě zajímá ta hydraulicky ovládaná náprava a taky její náročnost na díly a údržbu.
Snad někdo o tom něco ví nebo přepošle odkaz na nějaké stránky s názorama atp.

Díky moc za všechno :Merci:

Re: P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 20:37
od Klobe
drž se od 4koly hodně daleko.
často bývá uplně oškubané soukolí na kardan a také tisícihran na převodovce.
díly na 4kolu se sháněji velice špatně, známí musel kvůli tomu koupit T16ku na ND :m:
a na PC se často píše že když už se to posere tak to lidi předělají na předokolku :smich:

Re: P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 20:49
od Venkovak
A dá se to třeba nějak zkontrolovat,konkrétně ten kardan a tisícihran? .... mě teď drapla mánie a shánim buď GII syncro nebo country a nebo tu 405.Justy se mi moc nepáčí....

Re: P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 20:54
od Mef
Co jsem tak slyšel, tak se češou soukolí. 405x4 byl sice skvělej nápad, ale zpracování bylo horší. Hydraulická náprava je v podstatě převzatá od BX. Takže platí, starat se o množství LHM kapaliny a pravidelně čistit systém. Další věc jsou hydrakoule. Ty nebývají většinou v dobré kondici a sehnat originál je dost velkej problém. Ono obecně na tohle auto cokoli sehnat je průser. Pokud vím, tak se koule dají nahradit koulema z BX, jenže mají jiný tlaky, takže je pak třeba je nastavit na správný tlak (nepamatuju si, jestli se musí dofouknout nebo odfouknout). Další věc je, že výška zadní nápravy není regulována mechanicky, jako u citroena, ale elektronicky a ty "krabičky" s elektronikou dost často odcházej.
Jedna zkušenost s Citroenem BX 4WD, to je v podstatě to samý v jinym kabátku. Měl ho kamarát. Implantoval do něj 16V. Super kára, když fungovala. Ale to byla vyjímka. Daleko častějc to auto bylo na dílně. Trhali se mu rozvodovky a to s tim nejezdil nějak extra nešetrně. Za dva roky na něm oddělal tři. Pak putovalo BX z domu.
Takže 4x4 sice ano, ale je potřeba o ni pečovat s maximální péčí a nechovat se k tomu jako dobytek :smich: Na údržbu je to složitější, ale myslím si, že špatný auto to není. Taky uvažuju o jejím pořízení.
Ještě jsem si vzpomněl, že je tam problém s ložiskama kardanu, který se už nevyrábějí. Jsou nahrazovány ložiskama snad z Avie, ale zase je to o tom, že je někdo musí upravit.
Závěrem: Pokud nejsi hodně zručný automechanik s bezednou trpělivostí a bezedným kontem, tak se od ní drž dál :up:

Re: P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 20:56
od Klobe
co se týče spolehlivosti tak asi justy, jen je problém s korozí kastle a dá se v celku pěkně přeházet na americkou verzi swift gti (jiné zadní světla, nárazníky a prahy) ketrá je už docela pěkná
zkontrolovat u 405ky ten pohon nevím, možná tak nějaké vůle nebo v jízdě co to dělá ale pochybuji jestli vůbec existuje celý tento pohon který nebyl opravovaný v ok stavu..... zkus se mrknout na PC ve 405kách, člen capy tam opravuje teno pohon a vyzná se v tom určitě víc než já
např. jeho vlákno o celém autě http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=65404

Re: P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 21:53
od Venkovak
Tak jsem projel vlákno a pán tomu rozumí :up: Je fakt že mě i děsily nějaké opravy,což i čekam u takto ojedinělého auta.Ale poměrně jsem pro to zapálený,jsem autoemchanik,prostory by byly,peníze jsou taky občas a o auto se umím starat .... nevim prostě zda d otoho jít nebo mě to přejde.Zatím se budu ještě koukat po tom GII

Re: P405 4x4 hydro ... reference!

Napsal: 01 pro 2010 22:41
od Klobe
mě stačilo tohle vlákno o výrobě nového drážkování a stačilo mě, nešel bych do toho :m:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=68365