Stránka 1 z 1

Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 11:44
od mad205rallye
kdyz na Mi-čko zapojuju chladici okruh jestli sou tam nejaky zmeny oproti 8v?
Váhám u: 1, pravý vývod z expansky (čelem k autu) pude asi do tělesa termostatu do té uzké nahoře
2, z termostatu ta kovová trubka= spojit s tou dolnější dírou od topení
3, tlustá hadice chladič -termostat, přijde jen propojit? v návodu na přestavbu tady na stránkách je popsaná ůprava, tak nevim jestli to mám tak udělat nebo jen propojit
Zbývající vývod na termostatu zaslepit?
Dik za rady

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 12:12
od WoMec
k te uzke hadici z termostatu - podle mě by to mělo jít na bypass za motor k spojovacimu potrubi .. a od tam až do topení ...

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 15:45
od vinorak
1. origo to vede ze škrtící klapky, a do ní to teče z tenkýho vývodu nad termostatem
2. zadní vývod z domečku termostatu jde přez železnou trubku okolo hlavy zpět do propojky vzadu na bloku (může se zaslepit, je to tam protože u 405ky se při zavženym topení zavře i průtok tělesem, u 205ky to teče pořád, jenom se otvírají klapky s proudem vzduchu)
3 nevim pokud to vychází tak je to v pohodě.

boční vývod z termostatu patří do spodní hadice topení :up:

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 17:38
od mad205rallye
vinorak píše:1. origo to vede ze škrtící klapky, a do ní to teče z tenkýho vývodu nad termostatem
2. zadní vývod z domečku termostatu jde přez železnou trubku okolo hlavy zpět do propojky vzadu na bloku (může se zaslepit, je to tam protože u 405ky se při zavženym topení zavře i průtok tělesem, u 205ky to teče pořád, jenom se otvírají klapky s proudem vzduchu)
3 nevim pokud to vychází tak je to v pohodě.

boční vývod z termostatu patří do spodní hadice topení :up:
Ok takže ad 2- tu kovovou trubku co de z teromstatu dozadu zaslepit?
dále boční vývod z termostatu do dolní hadice topeni to je jasny
a ten napravo na expansce teda propijim s čim?

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 17:40
od mad205rallye
http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... restavbami
a co tady stou upravou hadice termostat-chladič?

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 20:46
od vinorak
jo tu dozadu zaslepit, pokud nemáš tu trubku a vše okolo.
pokud nechceš výhřev škrtící klapky tak to propoj rovnou z tý trubičky nad vývodem z termostatu :up:
to s tou hadicí do chladiče nevim, zatim jsem to nedělal :myslim: :m:

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 29 pro 2010 23:15
od Sonny
Heleď, já to mám zapojené takto.Doufám že to bude z obrázku dobře vidět. a funguje to bez problému.Jen by tam mělo být ještě zapojené vyhřivání klapky.(nevím k čemu je to dobré) ale i bez toho to funguje.A od termostatu to jde přímo do chladiče.Mrkni na to a popřípadě další info není problém.

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 30 pro 2010 09:21
od vinorak
no výhřev klapky tam je kvůli studeným startům, ale já sti jezdim jenom v létě, takže to asi taky nezapojim :up:

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 30 pro 2010 14:13
od Thyoridas
co sem tak zjistoval, tak vyhrev klapky je tam kvuli tomu, aby sa neusazovaly aerosoly z odvetrani klikove skrine na tele klapky ale prosly az do motoru.... Takze sem vsecko odpojil, zaslepil, propojil a ted kdyz po jizde sahnu na klapu a sani, je ledove... :up:

Re: Chlazení Mi16 vs, 8V

Napsal: 30 pro 2010 14:19
od 309Fun
Taky to nebudu davat zpatky az se to bude davat dohromady,odvetrani taky vyvedu nekam dopryc