Odrušovací kondenzátor?
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Odrušovací kondenzátor?
Zdravím, pánové. Peugeot 205 GTI 1.6 83kW. V blízkosti baterky (u staršího typu u tlumiče) je hliníkový váleček. Domnívám se, že je to nějaký odrušovací kondenzátor. Má 3 kontakty, vedou k němu 2 dráty a je na nich napětí baterky 13,5 V. Dnes po ujetí asi 10 km při kontrole motoru jsem se o něj spálil. Měl teplotu aspoň 90°C. Hrozilo, že od něj něco chytne. Konektor nešel vytáhnout a byl zapečený. Co to je a je ta teplota normální?
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Odrušovací kondenzátor?
to je odpor pro pomalejší rychlost sahary. bejvá to přišpendlený na chladiči aby se trochu ochlazoval
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: Odrušovací kondenzátor?
Velmi děkuji za informaci, přidal jsem totiž 2. ventilátor a tak je zřejmě odpor přetěžován. Skutečně někdy běží ventilátor naplno a někdy se točí jen málo. I po jeho odpojení motor běží normálně. Co doporučuješ pro 2 ventilátory??
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Odrušovací kondenzátor?
buď to přepojit na dvě relátka (bez regulace rychlosti vrtulí) a nebo tam dát celý origo dvoustupňový řízení sahary pomocí tří relátek pro dvě vrtule