Tak mám trochu problém... Jedu do práce, ujedu cca 25km a najednou rána. Z pod auta se vyvalila hromada páry a z pod kapoty taky. Vypnu motor, otevřu kapotu a koukám... Ustřelila mi hadice co vede k palivovýmu filtru. V domění, že se asi jen povolila spona, jsem jí po značném úsilí opět nasadil a pořádně utáhl. Dolil jsem 2 litry novýho fridexu a cca 2 litry vody. Jedu domu, opět ujedu cca 25km a co se nestalo... Je to tu zas
Nějaké návrhy na příčinu problému???
PS: Teplota byla po obě cesty v normálu cca 85-90°C
Peugeot 1,8 XRD Suzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
taky jsem napřed tipoval že mu to zamrzlo, ale pak píše že měl provozní teplotu motoru, což je divný, kdyby mu to zamrzlo tak mu nekoluje voda čímž mu přece nemůže motor držet stálou teplotu.
________ Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let | Fabia 1,9 | SDI |
Zmrazek to nebude... Jak všichni víme, tak voda je nestlačitelná, takže by to nevydrželo natlakovaný cca 30min jízdy, ale uletělo by to hned, jak by čerpadlo začalo hnát vodu...
Nějaký jiný návrhy?
Klobe: To se mi teda vůbec nelíbí ... Soudíš z vlastní zkušenosti nebo jen tipuješ?
Peugeot 1,8 XRD Suzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
topí ti to??? jde ti dým z výfuku????
zkus jestli máš tvrdé hadice při nastartovaném motoru od chladiče do motoru
když je prdlé těsnění nebo hlava tak tlak jde to chladícího okruhu a vytlačuje vodu ven v tvojém případě ti to trhá hadice
zkus otevřít víčko chladiče PŘI STUDENÉM MOTORU a drž to v otáčkách až se to zahřeje jestli ti poletí voda ven
tyto motory jsou háklivé na těsnění hlavy, u mě se to naštěstí ještě neprojevilo ale vím co to dokáže
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Vyzkoušej co doporučuje Klobe. Jinak buď termostat, ale typoval bych to na to těsnění potom ještě víčko expanzky....možná. JE špatný ten ventil. Dělalo to u Felicií. Odešlo víčko a natlakovalo to okruh natolik, že to nějaká hadice nevydržela.
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89 Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Tak mi ještě poraďte, jak otestovat to víčko... Dnes jsem na něj koukal, ale nějak jsem nevěděl co s nim...
Jestli jde o tu pružinu, tak pruží. Nic víc jsem nevykoukal...:-/
Peugeot 1,8 XRD Suzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
nejjednoduší je sehnat jinou, takhle asi nic nepoznáš ale víčkem pochybuju že to bude, to když se posere tak spíš letí voda přes něho ven....... první zkus to co jsem psal já
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
podle toho víčka houby poznáš. voda tamtudy jde ven, i když je vše ok, když jej otevřeš. takhle jsem odvzdušňoval okruh, nechal jsem tamtudy vytéct trochu vody spolu s vzduchem