Praskliny
-
- Uživatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 06 led 2010 20:53
- Skutečné jméno: David Novak
- tel.:: 0
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Praskliny
Zdravím.V hlavě motoru 1,9D jsem objevil v předkomůrkách malé praskliny. Jsou na všech čtyřech viz foto. Je to velký problém? Dá se s tím jezdit?
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Praskliny
těžko říct, třeba to bude jezdit týden nebo rok....... uvědom si že v komůrkách jsou velké tlaky a tyto hlavy často praskají, tohle je už třeba náznak že tí to prdne taky když už budeš dělat nové těsnění pod hlavou tak bych asi sehnal jinou hlavu
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Praskliny
1/ dá se s tím bez problémů jezdit pokud prasklina není toho rázu, že tudy unikají komprese- zapálená nafta, kdyby tudy unikala by mohla mět vliv na výkon a životnost těsněníDavid píše:Zdravím.V hlavě motoru 1,9D jsem objevil v předkomůrkách malé praskliny. Jsou na všech čtyřech viz foto. Je to velký problém? Dá se s tím jezdit?
2/ komůrky se dají vyměnit za nové
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
-
- Uživatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 07 led 2010 22:18
- tel.:: 774676377
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Praskliny
Videl jsem to ve svareci skole vybrousit di drazky,svar,sfrezovani a hotovo.Je pravda,ze na jinym motor.Ty komurky nevim,jak se menej.Rikalo se,ze peugeoty zas nemaj takovy extremni tlaky,prave pro ty predkomurky.Rikam jak jsem slysel.
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Praskliny
:) dieslovej motor by měl mět min 35 bar jianak s ním něco je
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Re: Praskliny
zkoušel někdo jezdit bez těch předkomůrek?Jestli je to teda možné,hlavu jsem ještě zevnitř neviděl.že by se z nepřímého vstřiku udělal přímý vstřik.Když by se zmenšila spotřeba a motor by vydržel alespon 100 000,vyplatilo by se to.
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Praskliny
raději o tomhle neuvažuj, zbytečně si zatěžujež hlavu- je to utopieMaxipes píše:zkoušel někdo jezdit bez těch předkomůrek?Jestli je to teda možné,hlavu jsem ještě zevnitř neviděl.že by se z nepřímého vstřiku udělal přímý vstřik.Když by se zmenšila spotřeba a motor by vydržel alespon 100 000,vyplatilo by se to.
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Re: Praskliny
Utopie to bude,až to někdo opravdu zkusí a motor hned odejde.Možná kdyby se jezdilo s citem,že by to něco vydrželo.Samozřejmě,že by s tím nesměl jezdit praštěnej puberták.
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Praskliny
nikdo to nezkusí, protože to nejde je to stejné jako postavit nový motor na vlastní nákladyMaxipes píše:Utopie to bude,až to někdo opravdu zkusí a motor hned odejde.Možná kdyby se jezdilo s citem,že by to něco vydrželo.Samozřejmě,že by s tím nesměl jezdit praštěnej puberták.
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno