Praskliny

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
David
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 83
Registrován: 06 led 2010 20:53
Skutečné jméno: David Novak
tel.:: 0
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Praskliny

Příspěvek od David »

Zdravím.V hlavě motoru 1,9D jsem objevil v předkomůrkách malé praskliny. Jsou na všech čtyřech viz foto. Je to velký problém? Dá se s tím jezdit?
Přílohy
Schránka01.jpg
Schránka02.jpg
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Praskliny

Příspěvek od Klobe »

těžko říct, třeba to bude jezdit týden nebo rok....... uvědom si že v komůrkách jsou velké tlaky a tyto hlavy často praskají, tohle je už třeba náznak že tí to prdne taky ;-) když už budeš dělat nové těsnění pod hlavou tak bych asi sehnal jinou hlavu :myslim:
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Praskliny

Příspěvek od Milo75 »

David píše:Zdravím.V hlavě motoru 1,9D jsem objevil v předkomůrkách malé praskliny. Jsou na všech čtyřech viz foto. Je to velký problém? Dá se s tím jezdit?
1/ dá se s tím bez problémů jezdit pokud prasklina není toho rázu, že tudy unikají komprese- zapálená nafta, kdyby tudy unikala by mohla mět vliv na výkon a životnost těsnění
2/ komůrky se dají vyměnit za nové
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
nasty95
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 90
Registrován: 07 led 2010 22:18
tel.:: 774676377
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Praskliny

Příspěvek od nasty95 »

Videl jsem to ve svareci skole vybrousit di drazky,svar,sfrezovani a hotovo.Je pravda,ze na jinym motor.Ty komurky nevim,jak se menej.Rikalo se,ze peugeoty zas nemaj takovy extremni tlaky,prave pro ty predkomurky.Rikam jak jsem slysel.
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Praskliny

Příspěvek od Milo75 »

:) dieslovej motor by měl mět min 35 bar jianak s ním něco je
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Maxipes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 30 lis 2009 23:43
tel.:: 0
Bydliště: PlzeŇŇ

Re: Praskliny

Příspěvek od Maxipes »

zkoušel někdo jezdit bez těch předkomůrek?Jestli je to teda možné,hlavu jsem ještě zevnitř neviděl.že by se z nepřímého vstřiku udělal přímý vstřik.Když by se zmenšila spotřeba a motor by vydržel alespon 100 000,vyplatilo by se to.
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Praskliny

Příspěvek od Milo75 »

Maxipes píše:zkoušel někdo jezdit bez těch předkomůrek?Jestli je to teda možné,hlavu jsem ještě zevnitř neviděl.že by se z nepřímého vstřiku udělal přímý vstřik.Když by se zmenšila spotřeba a motor by vydržel alespon 100 000,vyplatilo by se to.
raději o tomhle neuvažuj, zbytečně si zatěžujež hlavu- je to utopie
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Maxipes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 30 lis 2009 23:43
tel.:: 0
Bydliště: PlzeŇŇ

Re: Praskliny

Příspěvek od Maxipes »

Utopie to bude,až to někdo opravdu zkusí a motor hned odejde.Možná kdyby se jezdilo s citem,že by to něco vydrželo.Samozřejmě,že by s tím nesměl jezdit praštěnej puberták. :m:
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Praskliny

Příspěvek od Milo75 »

Maxipes píše:Utopie to bude,až to někdo opravdu zkusí a motor hned odejde.Možná kdyby se jezdilo s citem,že by to něco vydrželo.Samozřejmě,že by s tím nesměl jezdit praštěnej puberták. :m:
nikdo to nezkusí, protože to nejde :roll: je to stejné jako postavit nový motor na vlastní náklady
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Odpovědět