Jelikoz sem nasel trochu casu tak sem se rozhodl pokrocit ve stavbe bodykitu.
Momentalne se chci zeptat jestli loziska kol jdou vymenit aniz bych sundal tehlice,nebo sundat tehlice a vylisovat ven.
jak na to?[staci ve zkratce]
to same u zadni jdou''vymlatit"? nebo jakna to?
po zvladnuti tohoto to uz jen nastrikam podvozek a postavim to na kola.a zaklad budeza mnou.
diky
Naposledy upravil(a) Rakosta dne 14 bře 2010 21:15, celkem upraveno 1 x.
no kdybys měl přípravek na vylisování tak by to šlo na autě ale určitě ho nemáš takže je jednoduší vyndat to i s tlumičem celý , a pak vymlatíš ven ten střed co je v něm poloosa a pak zbytek a je to, montáž noveho ložiska doporučuji na lisu,vzadu to taky vyměníš ale v tom bubnu to někdy fakt dost drží, jo a nová ložiska je dobré před montáží ještě přimáznout
na přední kolo žádnej přípravek na ložisko neexistuje a na autě se to vůbec nedělá
rychlý heslovytý postup:
povolíš poloosu
zvedneš auto
sundáš kolo
odpojíš těhlici od spodního čepu
odpojíš těhlici od čepu řízení
odpojíš těhlici od tlumiče(ten zůstává na autě)- rázně kladivem směrem dolů těhlici sklepněš- není na to potřeba žádná extra síla
těhlice venku
odendáš segrovku
ložisko jednoduše vymlátíš, třeba tupým sekáčem
trochu vevnitř těhlici očistíš
ložisko naboucháš zpět- tady pozor, musíš bouchat za vnější kroužek, nééé za vnitřní jinak ho skur....víš, ze začátku si můžeš pomoci třeba tvrdým prkýnkem položeným na příč přes ložisko a pak to tam doklepnš přes v hodný tupý sekáš nebo nějakou trubku, ale nesmíš poškodit prachovku na ložisku
těhlici namontuješ v opačným pořadí
za hodinu a půl nemáš co dělat i s přestávkou na pivko a kouřovou
u zadního kola si už nejsem jistej jak to tam je, bude je tam tuším, že je to tam taktéž na segrovku a ložisko vymlátit
EDIT: a změn název vlákna na: výměna ložisek předního a zadního náboje kol
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
ok.tehlice mam venku takto necham vylisovat.to nebude problem.
takze zustava otazka jestli je problem vymenit zadni kdyz je naprava na aute?
a dotaz navrch.kde presne navrtat ty maznice na zadni naprave?[popripade foto s sipkou]
kolik jich a kolik tam toho nacapat.
Rakosta píše:ok.tehlice mam venku takto necham vylisovat.to nebude problem.
takze zustava otazka jestli je problem vymenit zadni kdyz je naprava na aute?
a dotaz navrch.kde presne navrtat ty maznice na zadni naprave?[popripade foto s sipkou]
kolik jich a kolik tam toho nacapat.
lisováním stráčíš čas, už sto mohl mět v kupě :)
zadní ložisko vyměníš v klidu, protže po sejmutí bubnu ti zůstane v onom bubnu
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
hmm asi to bude mit nejaky uzitek ty maznice.[zivotnost napravy]
a jelikoz to neni auto na kazdodeni provoz taksi stim vyhraju,kdyz budu wedet jak.
auto je do sroubku takto skladam komplet poctive a na cas nehledim.
maznici dej nekam tam jak ji mam ja je to v přostřed mezi ložisky pravého ramene (na druhou stranu to dej do stejnýho místa) a vazelíny tam příde docela dost ja tam nacpal tak 1/3 velký maznice do obou stran dával sem tam vazelínu A0 s grafitem (tahavou)