JJ,kua,tak nakoniec ja dostanem po hlaveBohouš 205 GTI píše:Jj zkusím to a případně to svedu na tebe :lol: :lol: :lol:
Tuning 205 ky
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A měl by jsi něco na 1.8D ???? :lol: :lol: TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Proč tam dávat jiný mototr když si tenhle cením pro jeho výdrž a trvanlivost a ekonomičnost.Ale jen jsem chtěl něco na jeho upravení spíše po stránce provozní a estetické.Je mě jasné že výkon se u nepřeplňovaného dieselu dá tak trochu zvýšit zvětšením množství paliva ,ale pak chůdáci lidi za mnou si začnou myslet že snad hořím.Co třeba přímý kit sání,výfukové potrubí a pod.Co myslíš nenašlo by se něco třeba takového??? TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Inac,zavinac,udenac,kvetinac :D ten motor 1.9TD sa da upravit,mal by mat ECU,teda zopar som takych robilzoby píše:když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Ak ju nema,tak manualne zdvyhnut tlak turba,vacsie vstreky a vykon by mohol ist touto upravou cca 20-22PS a cc+50Nm krutak hore
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
za 1. ecu nemá ani náhodouDusan píše:Inac,zavinac,udenac,kvetinac :D ten motor 1.9TD sa da upravit,mal by mat ECU,teda zopar som takych robilzoby píše:když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Ak ju nema,tak manualne zdvyhnut tlak turba,vacsie vstreky a vykon by mohol ist touto upravou cca 20-22PS a cc+50Nm krutak hore
za 2. vše cos tu napsal je to co jsem napsal já, já bych potřeboval vědět jak to mám udělat, abych zvedl tlak turba
Necital som pozorne takze pardon za opakovanie :D Ak my posles foto turba,tak naznacim co a akozoby píše:za 1. ecu nemá ani náhodouDusan píše:Inac,zavinac,udenac,kvetinac :D ten motor 1.9TD sa da upravit,mal by mat ECU,teda zopar som takych robilzoby píše:když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Ak ju nema,tak manualne zdvyhnut tlak turba,vacsie vstreky a vykon by mohol ist touto upravou cca 20-22PS a cc+50Nm krutak hore
za 2. vše cos tu napsal je to co jsem napsal já, já bych potřeboval vědět jak to mám udělat, abych zvedl tlak turba
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jak to vypadá???Pokročil jsi a pořešil???Nebo jsi si to rozmyslel??zoby píše:dobrá, až to bude aktuální tak to nafotím a nějak to pořešíme...
motor budu do auta dávat v červenci, tak až to vyndám z té 405 tak to nafotím
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Marda106
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 10 led 2006 00:43
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Marek
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Staci sledovat hlavni stranku..... http://www.peugeot205club.com/turbod.htmlTomas cerveny píše:Jak to vypadá???Pokročil jsi a pořešil???Nebo jsi si to rozmyslel??zoby píše:dobrá, až to bude aktuální tak to nafotím a nějak to pořešíme...
motor budu do auta dávat v červenci, tak až to vyndám z té 405 tak to nafotím
<p style="text-align:center"><a href="http://cz.iq-test.eu/#206553" target="_blank">IQ Test českého národa 2009</a></p>
http://cz.iq-test.eu/#206553
Peugeot 206 1,1i - social edition na ježdění do prace
Peugeot 205 GTI Griffe - teď už není
Opel Vectra B 1,6 16V - fialova bestie idealni na zimu
http://cz.iq-test.eu/#206553
Peugeot 206 1,1i - social edition na ježdění do prace
Peugeot 205 GTI Griffe - teď už není
Opel Vectra B 1,6 16V - fialova bestie idealni na zimu