JJ,kua,tak nakoniec ja dostanem po hlaveBohouš 205 GTI píše:Jj zkusím to a případně to svedu na tebe :lol: :lol: :lol:
Tuning 205 ky
-
Dusan
- Červený Tom
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A měl by jsi něco na 1.8D ???? :lol: :lol: TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
-
Dusan
- Červený Tom
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Proč tam dávat jiný mototr když si tenhle cením pro jeho výdrž a trvanlivost a ekonomičnost.Ale jen jsem chtěl něco na jeho upravení spíše po stránce provozní a estetické.Je mě jasné že výkon se u nepřeplňovaného dieselu dá tak trochu zvýšit zvětšením množství paliva ,ale pak chůdáci lidi za mnou si začnou myslet že snad hořím.Co třeba přímý kit sání,výfukové potrubí a pod.Co myslíš nenašlo by se něco třeba takového???
TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- zoby
- 205 its my life

- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
-
Dusan
Inac,zavinac,udenac,kvetinac :D ten motor 1.9TD sa da upravit,mal by mat ECU,teda zopar som takych robilzoby píše:když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Ak ju nema,tak manualne zdvyhnut tlak turba,vacsie vstreky a vykon by mohol ist touto upravou cca 20-22PS a cc+50Nm krutak hore
- zoby
- 205 its my life

- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
za 1. ecu nemá ani náhodouDusan píše:Inac,zavinac,udenac,kvetinac :D ten motor 1.9TD sa da upravit,mal by mat ECU,teda zopar som takych robilzoby píše:když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Ak ju nema,tak manualne zdvyhnut tlak turba,vacsie vstreky a vykon by mohol ist touto upravou cca 20-22PS a cc+50Nm krutak hore
za 2. vše cos tu napsal je to co jsem napsal já, já bych potřeboval vědět jak to mám udělat, abych zvedl tlak turba
-
Dusan
Necital som pozorne takze pardon za opakovanie :D Ak my posles foto turba,tak naznacim co a akozoby píše:za 1. ecu nemá ani náhodouDusan píše:Inac,zavinac,udenac,kvetinac :D ten motor 1.9TD sa da upravit,mal by mat ECU,teda zopar som takych robilzoby píše:když jsme u těch dieselů, co bys dušane navrhl na 1,9 TD ze 405-ky.
tady by bylo v podstatě jedinou cestou zvednout tlak na turbu. to turbo je bez ztavitelných lopatek a bez obtoku. napadá tě jak to zvednout?
pak je další otázka jak moc by se dal zvětšit intercooler. když je malý, málo chladí ale dobře přes něj proudí vzduch a když je velký tak dobře chladí ale zase tvoří velkou překážku pro proudění vzduchu.
Ak ju nema,tak manualne zdvyhnut tlak turba,vacsie vstreky a vykon by mohol ist touto upravou cca 20-22PS a cc+50Nm krutak hore
za 2. vše cos tu napsal je to co jsem napsal já, já bych potřeboval vědět jak to mám udělat, abych zvedl tlak turba
- Červený Tom
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jak to vypadá???Pokročil jsi a pořešil???Nebo jsi si to rozmyslel??zoby píše:dobrá, až to bude aktuální tak to nafotím a nějak to pořešíme...
motor budu do auta dávat v červenci, tak až to vyndám z té 405 tak to nafotím
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Marda106
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1097
- Registrován: 10 led 2006 00:43
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Marek
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Staci sledovat hlavni stranku..... http://www.peugeot205club.com/turbod.htmlTomas cerveny píše:Jak to vypadá???Pokročil jsi a pořešil???Nebo jsi si to rozmyslel??zoby píše:dobrá, až to bude aktuální tak to nafotím a nějak to pořešíme...
motor budu do auta dávat v červenci, tak až to vyndám z té 405 tak to nafotím![]()
![]()
<p style="text-align:center"><a href="http://cz.iq-test.eu/#206553" target="_blank">IQ Test českého národa 2009</a></p>
http://cz.iq-test.eu/#206553
Peugeot 206 1,1i - social edition na ježdění do prace
Peugeot 205 GTI Griffe - teď už není
Opel Vectra B 1,6 16V - fialova bestie idealni na zimu


http://cz.iq-test.eu/#206553
Peugeot 206 1,1i - social edition na ježdění do prace
Peugeot 205 GTI Griffe - teď už není
Opel Vectra B 1,6 16V - fialova bestie idealni na zimu


