Chcipani motoru

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
sochy007
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 26 kvě 2008 17:52
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 0
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Chcipani motoru

Příspěvek od sochy007 »

Ahoj, zacal me zlobit motor, v nedeli mi to jednou pri rychlem seslapnuti plynu vynechalo cca 1s,neresil jsem, rekl jsem si spatnej benzin, ale dnes kdyz jsem jel domu tak po 20km motor zacinal obcas cukat, pote i za jizdy 5ka 3tis.otacek a motor 2x zacukal a zhasnul. asi po desatem opakovanem startu s pomoci plynu naskocil. po cca 5Km cuknul, pak zas chvili v poho a pak zas zhasl.

Druha zavada, vcera kdyz jsem prijel z nakupu , vypl jsem motor, zamykam a zapnul se vetrak, rikam pockam az se vypne, jenze po 10 minutach stale bezi, otevru kapotu a kourilo se pod relatkem jak je napravo s pojistky. smrdelo to spaleninou. dostal jsem strach , odpojil jsem baterii a dnes radeji koupil hasicak.

Prosim o rady co s tim


pred tim jsem zadny problemy nemel, 20tis km bez zavad
1.4 55kw P205
1.9 85kw tdi G4
1.4 90kw tsi G7
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od draken »

to vypada pěkně. Nejsem si jistej jestli ty závady spolu souvisej, tak skus připojit k baterii ale jenom ty dráty co vedou do kabiny a ke startéru, na saharu se zatim vykašli a uvidíš co to bude dělat. A třeba skontroluj jestli ti do tý pojistkovky v motoru nevlítla voda atd

edit: ale asi spolu souviset budou, skus to natočit s odpojenou saharou, co to bude dělat a pak to dyžtak pořešíme dál :up:
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od Mitja »

Napravo u brzdoveho valce byva relatko pro spinani palivoveho cerpadla (pokud jsou tam dvě, alepokud je tam jen jedno tak je to rele pro ridici jednotku a to na palivove cerpadlo je pak v kastliku spolujezdce vedle jednotky), ktere kdyz vynechava tak motor dela presne to co popisujes. Takze prvne bych ho zkusil vymenit a pořádně očistit kontakty. Ale to, ze ti jela sahara, je nejake divne... to zavani chybou nekde v elektrice :myslim:. Mimochodem potenciometr skrtici klapky, ktery taky zpusobuje cukani, mas myslim novy, ze?

No zacni tam a pri jednom muzes rozdelat i tu kabicku s pojistkama u leveho predniho svetla, procistit kontakty a tak. A blizko te krabicky najdes na chladici třípinové cidlo, tak tam zkus taky ocistit kontakty - je to cidlo na saharu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od draken »

podle toho, co píše sem pochopil, že mu hořelo kolem tech relé, co spínaj saharu. tak si myslim, že se mu to tam trochu poskratovalo a tudíš čerpadlo benzínu nedostávalo tolik šťávy a motor chcípal. to je moje varianta, takže navrhuju odpojit úplně saharu z tej pojistkovky v motoru a uvidíme.
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od Mitja »

1,4 55kw nema zadne relatka na spinani sahary, ma jen jednu vrtuli a ta se spina naprudko tim cidlem na chladici :up:.

Ale pekna teorie, takze to cidlo rozhodne vycisti taky :up:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od draken »

tak to sem teda zas o něco chytřejší

sochy: upni nejlíp fotku z čeho se kouřilo, ať můžem dál šťourat
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od vinorak »

to by ta vrtule musela mít odběr tak 1kW aby dokázala způsobit chcípnutí auta :smich:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od draken »

sochy píše:otevru kapotu a kourilo se pod relatkem jak je napravo s pojistky.
právě podle toho sem myslel, že mu hořelo to spínání sahary. Jinak stačí, aby měl na kabelech, co dou do kabiny horší konektor a nějakej ten přechoďák a spolu se skratovanym druhym okruhem (sahary) to může dělat pěkný kraviny
Uživatelský avatar
sochy007
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 26 kvě 2008 17:52
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 0
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od sochy007 »

potenciometr a kabely od svicek jsou skoro novy..
Přílohy
IMG_3029.JPG
IMG_3029.JPG (70.09 KiB) Zobrazeno 7140 x
1.4 55kw P205
1.9 85kw tdi G4
1.4 90kw tsi G7
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od draken »

no tak skus se podivat, jestli nejsou připečený ty konektory zespoda, a jestli jo, tak napiš kerej (typuju to na ten od sahary). A dyžtak ho odpoj a skus jezdit, jestli to bude chcípat dál
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od Mitja »

Ty mas v tom prostoru nejake relatka sochy? Ja tam mam jen pojistky :myslim:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
sochy007
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 26 kvě 2008 17:52
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 0
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od sochy007 »

divne, nikde nic pripeceneho nevidim
Přílohy
1
1
2
2
3
3
1.4 55kw P205
1.9 85kw tdi G4
1.4 90kw tsi G7
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od Mitja »

Tak tu krabicku poctive vycisti, zkontroluj jestli se nejaka pojistka nepretavila a pak hlavne vycisti to třípinové čidlo na chladiči (kdyz se divas zezadu na chladic, tak je v rohu chladice, ktery je nejblize levemu prednimu svetlu), staci tam odpojit ten konektor a pořádně ty kontakty mechanicky očistit (bacha, kdyz je spojis tak ti to pěkně zajiskří => sepnuti sahary).

Jinak ja kdyz mel kdysi spatny altik a vyšťavila se mi baterka, tak mi to samozrejme pri senuti sahary zacalo nehorazne cukat az se to po case uplne zastavilo. Takze pokud nepomuze vycisteni toho cidla a nabití baterky, tak muzes jit po altiku, relatku pal. cerpadla, relátku řídicí jednotky, atd. Ale vzhledem k tomu, ze vetrak spina jen a pouze to čidlo, kdy to jde jeste pres tu pojistkovku v motoru cos nafotil, tak to vypada na chybu tam.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
killer
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 719
Registrován: 19 črc 2008 23:24
Skutečné jméno: Dalibor
tel.:: 0

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od killer »

mám ten samý problém akorát mi nikde nic nehořelo už tejden nejezdim
peugeot 205 1.4 gt motor XY8 59kW (80ps) rv.1984 5dv. whiteasi death odvezen na nd bohuzel doslouzil
ted rodinne auto wv golf 3 variant combi 1,8 stale benzin
Uživatelský avatar
sochy007
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 26 kvě 2008 17:52
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 0
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcipani motoru

Příspěvek od sochy007 »

1)vycistil sem skrinku a dal tam nove pojistky, projel jsem to cca 5km, vse ok ,necukal ani nezhasl, prijedu na dvur, necham bezet motor aby zapla ventilator, na budíku 103stupnu a ventilator nic. kde je zrada?

2)to co je na fotkach je co?
Přílohy
1
1
2
2
1.4 55kw P205
1.9 85kw tdi G4
1.4 90kw tsi G7
Odpovědět