WoMec píše:přesně tak, pokud budeš chtít, zapneš vypínaš a sahara sepne.
dioda je tam protože čidlo spíná kaskádově - tzn kdyz sepne 2. stupeň tak 1. zustáva pořád sepnutý. proto je tam dioda která při sepnutí 2. stupně (vypínačem) pustí napětí na oba dráty. v opačným případě (1. stupeň) zustavá napětí pouze na jednom dratu.
Dokonce jsem to pochopil Takze to co chci ja by mohlo byt nejak takto nebo to je blbost (uz ted tam jde proud normalne pres cidlo bez rele)
Přílohy
Už jen Xsara 1,8 8V 1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
ty to udělej normálně pomocí dvou drátů a vypínače tak na 30A Z pojiskovky na vypínač a pak rovnou na větrák měli sme to tak na 120ce a fungovalo to, relé je zbytečný
vinorak píše:ty to udělej normálně pomocí dvou drátů a vypínače tak na 30A Z pojiskovky na vypínač a pak rovnou na větrák měli sme to tak na 120ce a fungovalo to, relé je zbytečný
Ja ale nechci zadnej cudlik, ja jen chci aby to nemohlo vetrat kdyz neni zaplej klicek . Nebo to nebylo na me?
Už jen Xsara 1,8 8V 1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
To snad ne Stejne si myslim ze kdyz motor stoji tak to muze na chladic foukat jak chce a k motoru se to "studeno" ( ) dostane po trubkach jen hodne pomalu a spis ten motor vystydne sam. Ale jak jsem psal elektrice nehovim tak se radsi trikrat zeptam nez neco zk.....docela si te nove baterky a vymeneneho altiku vazim
Už jen Xsara 1,8 8V 1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
Bartik: máš v tom trochu gulaš :D ... relatka uz tam máš to jsou ty ktery spinaj saharu. ty jenom přidáš vypínač a pár dratů (ev. diodu) a to zapojiš na draty ktery jsou k čidlu. Takze pokud budeš mi zapojeny čidlo, tak ti saharu sepne čidlo nebo vypinač v kabině (čidlo a vypinač budou zapojený paralelně) ;)
Bartik333 píše:Schema spousteni pres tu paralelni patici by jsi nemel???
Myslite ze by byl potreba relatka??? Kdyz to slo propojit dratkem???
KDyby relatka nebyli potreba tak je to jednoduchy zapjeni.
uz jsem to tu psal, mel jsem to bez dalsich relatek a v pohode (viz co pise Wom). Zapojeni pres tu druhou patici na maximalni vykon, tzn na druhou rychlost sahary. Nejvim vsak, jestli je rozdil pri zapojeni obou vetraku, ja mam totiz saharu jen jednovrtulovou
kluci muzete mi prosim nekdo nafotit, jak mate cidlo zapojene vy???
Konektor a jaky drat podle barvy kam vede na cidle. Dekuji
Jde o to cidlo na obrazku
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)