Rozdíl TU3 motorů
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Rozdíl TU3 motorů
Ahoj sehnal sem si TU3 a co sem se tak koukal mělo by to bejt provedení TU3S tedy 63kw jenže sem k němu dostal klasickou 55kw ECU. Ale znamemu se válelo AX GT na zahradě tak sem ho prubnul a ejhle 58kw ecu (koncové číslo 705 a šedý štítek) a motor taky TU3S teda pokavad platí že maji na hlavách vyraženo 3S, ten ale má 55 kw v tp. Tak tedy je ten výkon co píšou 63kw nebo 58kw nebo 55kw a jak to poznam na motoru?
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl TU3 motorů
pokud vim, tak 63 kw má až v AX a 106 a tam už to je 4 bod poznat to asi nejde ez nějaký rozborky, ale nevim čim by se to mělo lišit možná že něco je litina a něco hliník (blok).....
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Re: Rozdíl TU3 motorů
Na jednom anglickym foru píšou že TU3S má mít na hlavě vyraženo 3S a ostřejší vačku, v tom AX GT je obyčejnej monotronic ale je tam ta šedá ecu což jak píšeš víno je 58kw. no a nakonec sem našel na http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3 že je to s karbecem a ješte 63kw což mi příde věrohodný protože sem to našel ješte jinde že se dávaly i do XS 205. Tak a ted mi příde že v tom maji ti francouzí dost velkej bordel
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl TU3 motorů
jo s karbecem to mohlo být, tu ECU co sem hledal tak možná je 58 ale jistej si nejsem, každopádně oproti 1.1 ti to příjde jako trhač asfaltu
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Re: Rozdíl TU3 motorů
A vo tom to je ale celkem by mě to zajímalo co si teda složim za hybrida. Tak pokad někdo bude vědet víc pište
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl TU3 motorů
sem hledal a TU3S bylo pouze s karburátorem Solex 32-34 Z2 počítám, že to bude obyčejná TU3M .. mě to jezdilo i na řídící jednotce a škrtící klapce z TU1M
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Re: Rozdíl TU3 motorů
Hmm, mě furt vrtá hlavou to značení na ty hlavě http://forum.205gtidrivers.com/lofivers ... 02056.html a vino kolik ti to tedka papá benzínu?
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl TU3 motorů
kolem 6,5 a to mu občas dávám za uši
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Re: Rozdíl TU3 motorů
jj chápu motor se musí točit v celém spektru otáček
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl TU3 motorů
dle mého se liší motory 55 a 58 kW jen v tom jestli mají nebo nemají katalyzátor...
Ale moc bych se za každou cenu nepachtil po kW, jsou to starý motory a záleží jak na tom po té době jsou...některý 44kW můžou dnes jezdit líp jak 55 kW
Ale moc bych se za každou cenu nepachtil po kW, jsou to starý motory a záleží jak na tom po té době jsou...některý 44kW můžou dnes jezdit líp jak 55 kW
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: Rozdíl TU3 motorů
ked už spomínate TU :
dá sa každý TU:
40 TU1
44 TU1M , TU3CP
49 Tu3A
55 Tu3M
62 Tu3S
prehodiť na karburátor.?.?.
prijebata otazka pri vstrekoch ale dá sa to.?.
dá sa každý TU:
40 TU1
44 TU1M , TU3CP
49 Tu3A
55 Tu3M
62 Tu3S
prehodiť na karburátor.?.?.
prijebata otazka pri vstrekoch ale dá sa to.?.
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: Rozdíl TU3 motorů
zdravím Páni kluci
Kamarat si teraz kupil 306 1,4 TU s klimou a tak sa chcem spýtať či by bolo možne zameniť tento motor z 306ky do majne 205ky a pribaliť naň karburator.?.
Popripade ho prehodiť aj s klimou by bolo viac ako SUPER. už len naisť 306ku s funkčným motorom,klimou a popripade aj prevodovkou
A ja sa chcem spýtať ci to ide prehodiť z 306 (na prvý pohlad je to to iste okrem striekačky) ,a klima pošlape aj bez Rj s mojim karburatorom.?.!.
Dakowalo
Kamarat si teraz kupil 306 1,4 TU s klimou a tak sa chcem spýtať či by bolo možne zameniť tento motor z 306ky do majne 205ky a pribaliť naň karburator.?.
Popripade ho prehodiť aj s klimou by bolo viac ako SUPER. už len naisť 306ku s funkčným motorom,klimou a popripade aj prevodovkou
A ja sa chcem spýtať ci to ide prehodiť z 306 (na prvý pohlad je to to iste okrem striekačky) ,a klima pošlape aj bez Rj s mojim karburatorom.?.!.
Dakowalo
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Rozdíl TU3 motorů
klima RJ nepotřebuje, ale horší je dostat ji do topení. A proč vůbec chceš dávat karbec na tenhle motor? Se stříkačkou to bude o dost míň žrát.
- Stennli07
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 915
- Registrován: 23 srp 2009 06:12
- Rok narození: 1972
- Skutečné jméno: Standa
- tel.:: 606825547
- Bydliště: Zruč nad Sazavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl TU3 motorů
motor tam daš jen by mě zajímalo kam daš chladič klimatizace? jinak ten motor má určutě servo ale dle mého uvážení nevím jak se s tím popere karburátor ja osobně bych se na tenhle expoš vykašlal
Peugeot 205 1.6 GTI Stennli07 nyní již 84 kw---prodáno
Peugeot 205 1.2 Bella
Fiat Ullyse 1.9 TD žralok na peníze- prodáno
Peugot 306 1.4
http://www.sbazar.cz/bazar-zruc-nad-saz ... 04727.html
http://autodily.wbs.cz/Ůvod.html
Peugeot 205 1.2 Bella
Fiat Ullyse 1.9 TD žralok na peníze- prodáno
Peugot 306 1.4
http://www.sbazar.cz/bazar-zruc-nad-saz ... 04727.html
http://autodily.wbs.cz/Ůvod.html
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: Rozdíl TU3 motorů
ja len nahlas uvažujem
Ak by som mal konkretne tento motor tak neni o com a nahodim ho tam komplet so striekačkou ale ten nemam.
Ak by niekto chcel vedieť jak to tam je vyriešene s cerpadlom na klimou tu je foto:
Ak by som mal konkretne tento motor tak neni o com a nahodim ho tam komplet so striekačkou ale ten nemam.
Ak by niekto chcel vedieť jak to tam je vyriešene s cerpadlom na klimou tu je foto:
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)