Rozdíl TU3 motorů

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Odpovědět
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od ICEman »

Ahoj sehnal sem si TU3 a co sem se tak koukal mělo by to bejt provedení TU3S tedy 63kw jenže sem k němu dostal klasickou 55kw ECU. Ale znamemu se válelo AX GT na zahradě tak sem ho prubnul a ejhle 58kw ecu (koncové číslo 705 a šedý štítek) a motor taky TU3S teda pokavad platí že maji na hlavách vyraženo 3S, ten ale má 55 kw v tp. Tak tedy je ten výkon co píšou 63kw nebo 58kw nebo 55kw a jak to poznam na motoru?
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od vinorak »

pokud vim, tak 63 kw má až v AX a 106 a tam už to je 4 bod :myslim: poznat to asi nejde ez nějaký rozborky, ale nevim čim by se to mělo lišit :myslim: možná že něco je litina a něco hliník (blok).....
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od ICEman »

Na jednom anglickym foru píšou že TU3S má mít na hlavě vyraženo 3S a ostřejší vačku, v tom AX GT je obyčejnej monotronic ale je tam ta šedá ecu což jak píšeš víno je 58kw. no a nakonec sem našel na http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3 že je to s karbecem a ješte 63kw což mi příde věrohodný protože sem to našel ješte jinde že se dávaly i do XS 205. Tak a ted mi příde že v tom maji ti francouzí dost velkej bordel :fran:
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od vinorak »

jo s karbecem to mohlo být, tu ECU co sem hledal tak možná je 58 ale jistej si nejsem, každopádně oproti 1.1 ti to příjde jako trhač asfaltu :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od ICEman »

A vo tom to je :car: ale celkem by mě to zajímalo co si teda složim za hybrida. Tak pokad někdo bude vědet víc pište :arrow:
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od vinorak »

sem hledal a TU3S bylo pouze s karburátorem Solex 32-34 Z2 :myslim: počítám, že to bude obyčejná TU3M .. mě to jezdilo i na řídící jednotce a škrtící klapce z TU1M :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od ICEman »

Hmm, mě furt vrtá hlavou to značení na ty hlavě http://forum.205gtidrivers.com/lofivers ... 02056.html :zin: a vino kolik ti to tedka papá benzínu?
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od vinorak »

kolem 6,5 a to mu občas dávám za uši :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od ICEman »

jj chápu motor se musí točit v celém spektru otáček :car:
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
Milhaus
Club admin
Club admin
Příspěvky: 10058
Registrován: 19 bře 2007 09:55
Rok narození: 1984
Skutečné jméno: Milan
Bydliště: Býškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od Milhaus »

dle mého se liší motory 55 a 58 kW jen v tom jestli mají nebo nemají katalyzátor...
Ale moc bych se za každou cenu nepachtil po kW, jsou to starý motory a záleží jak na tom po té době jsou...některý 44kW můžou dnes jezdit líp jak 55 kW :m:
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Uživatelský avatar
tomas1280
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1441
Registrován: 23 kvě 2009 21:00
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Topoľčany

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od tomas1280 »

ked už spomínate TU :

dá sa každý TU:

40 TU1
44 TU1M , TU3CP
49 Tu3A
55 Tu3M
62 Tu3S

prehodiť na karburátor.?.?.
:roll: prijebata otazka pri vstrekoch ale dá sa to.?.
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici :(
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva

Obrázek

podle předpisů jezdíme všichni :)
Uživatelský avatar
tomas1280
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1441
Registrován: 23 kvě 2009 21:00
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Topoľčany

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od tomas1280 »

zdravím Páni kluci
Kamarat si teraz kupil 306 1,4 TU s klimou a tak sa chcem spýtať či by bolo možne zameniť tento motor z 306ky do majne 205ky a pribaliť naň karburator.?.
Popripade ho prehodiť aj s klimou by bolo viac ako SUPER. už len naisť 306ku s funkčným motorom,klimou a popripade aj prevodovkou :m:

A ja sa chcem spýtať ci to ide prehodiť z 306 (na prvý pohlad je to to iste okrem striekačky) ,a klima pošlape aj bez Rj s mojim karburatorom.?.!.
Dakowalo
Přílohy
DSCN1410.JPG
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici :(
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva

Obrázek

podle předpisů jezdíme všichni :)
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od draken »

klima RJ nepotřebuje, ale horší je dostat ji do topení. :myslim: A proč vůbec chceš dávat karbec na tenhle motor? Se stříkačkou to bude o dost míň žrát.
Uživatelský avatar
Stennli07
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 915
Registrován: 23 srp 2009 06:12
Rok narození: 1972
Skutečné jméno: Standa
tel.:: 606825547
Bydliště: Zruč nad Sazavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od Stennli07 »

motor tam daš jen by mě zajímalo kam daš chladič klimatizace? jinak ten motor má určutě servo ale dle mého uvážení nevím jak se s tím popere karburátor ja osobně bych se na tenhle expoš vykašlal
Peugeot 205 1.6 GTI Stennli07 nyní již 84 kw---prodáno
Peugeot 205 1.2 Bella
Fiat Ullyse 1.9 TD žralok na peníze- prodáno
Peugot 306 1.4
http://www.sbazar.cz/bazar-zruc-nad-saz ... 04727.html
http://autodily.wbs.cz/Ůvod.html
Uživatelský avatar
tomas1280
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1441
Registrován: 23 kvě 2009 21:00
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Topoľčany

Re: Rozdíl TU3 motorů

Příspěvek od tomas1280 »

ja len nahlas uvažujem :roll:
Ak by som mal konkretne tento motor tak neni o com a nahodim ho tam komplet so striekačkou ale ten nemam.

Ak by niekto chcel vedieť jak to tam je vyriešene s cerpadlom na klimou tu je foto:
Přílohy
jurova306  1.jpg
jurova306  2.jpg
jurova306  3.jpg
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici :(
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva

Obrázek

podle předpisů jezdíme všichni :)
Odpovědět