88kW vs. Mi16
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
kousek na tebou psal Milda ze nejdriv v roce 2023...verim spis jemu.. Jinak by ctvrtka vozovyho parku v cr mela veteransky znacky
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
Re: 88kW vs. Mi16
to mi povídejvinorak píše:no jezdit s jakýmkoliv gti po městě je utrpení ( nerado popojíždí na malé otáčky , žere jako tank, z tvrdý spojky bolí hned noha, pořád dochlazuje,....
- TomasCTI
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 20 říj 2009 19:25
- Rok narození: 1990
- tel.:: 0
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: 88kW vs. Mi16
háček je v tom že každá sranda něco stojí proto půlka vozovího parku v čr nemá veteránský značky ,známej to jezdí do mladý boleslavy vyřizovat taky sem se divil ale klidně mi nevěř,jo a dřív se dělaly knihy jízd a měl si roční limit ujetých kilometrů to už je zrušený akorád musíš každej rok na kontrolu jestli to máš v původnim stavu,to viřízení a poplatky s tim spojený vyjdou asi na 6tis což se vyplatí když potom platíš 1/13 z povinýho ručení což je dost k smíchu takže za rok se ti ta investice vrátí,a to se vyplatí
PEUGEOT CTI
- jurash
- 309kář
- Příspěvky: 155
- Registrován: 21 bře 2009 16:43
- Rok narození: 1985
- tel.:: 0
- Bydliště: HrKr
Re: 88kW vs. Mi16
Ja teda nemam mi16 v 205 ale v 309 a co se tyce spotreby tak tu dlouhodobe drzim okolo 10-11litru v prumeru, jezdim dost svizne - rychly vyjezdy, zatacky pod plynem, ale pak treba rovinky na petku bublak 1300otacek. Ted pres leto sem mi povedlo i okolo 9litru, v zime v nejvetsich mrazech bezne 15litru. Jezdim 95% mesto. Prevodovku mam kdovijakou, mam zpatecku vedle jednicky..
v osmiventilu sem nejel, ale nerekl bych ze mi16 je v nizkejch otackach lenoch, hur se sice sbira kdyz jedu treba na trojku temer z volnobehu, i tak mi prijde hodne agilni, ukazte mi atmosferickej zazehovej motor co ma podobnej objem a v tomhle pasmu dava vyrazne vic..
treba sestivalc 2,5 v bmw e30 se kterym sem najezdil asi 10tisic mi teda neprisel pruznejsi..
v osmiventilu sem nejel, ale nerekl bych ze mi16 je v nizkejch otackach lenoch, hur se sice sbira kdyz jedu treba na trojku temer z volnobehu, i tak mi prijde hodne agilni, ukazte mi atmosferickej zazehovej motor co ma podobnej objem a v tomhle pasmu dava vyrazne vic..
treba sestivalc 2,5 v bmw e30 se kterym sem najezdil asi 10tisic mi teda neprisel pruznejsi..
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Jurash, jasne, chapem.jurash píše:Ja teda nemam mi16 v 205 ale v 309 a co se tyce spotreby tak tu dlouhodobe drzim okolo 10-11litru v prumeru, jezdim dost svizne - rychly vyjezdy, zatacky pod plynem, ale pak treba rovinky na petku bublak 1300otacek. Ted pres leto sem mi povedlo i okolo 9litru, v zime v nejvetsich mrazech bezne 15litru. Jezdim 95% mesto. Prevodovku mam kdovijakou, mam zpatecku vedle jednicky..
v osmiventilu sem nejel, ale nerekl bych ze mi16 je v nizkejch otackach lenoch, hur se sice sbira kdyz jedu treba na trojku temer z volnobehu, i tak mi prijde hodne agilni, ukazte mi atmosferickej zazehovej motor co ma podobnej objem a v tomhle pasmu dava vyrazne vic..
treba sestivalc 2,5 v bmw e30 se kterym sem najezdil asi 10tisic mi teda neprisel pruznejsi..
Kto by z volnobehu umyselne dokal zaradit trojku pri pridavani plynu?
Myslim si, ze s takym prevodovym pomerom by mal problem kazdy motor.
Jj..GTI 8V sa ide v tomto teple zblaznit...v sobotu pri teplote vzduchu asi 33C dochladzoval vypnuty motor v garazi asi 10minut!
Ak sa prehodenim spojky, motora a vsetkeho co Mi16 potrebuje podari znizit spotrebu a vyrazne sa zlepsi odozva, tak si myslim ze to zmysel ma.
Kedze donor ma aj klimu...uz teraz uvazujem o tom, ze pojde spolu s motorom (pokial sa to podari nejako upravit) do 205-ky!
Uz sa vidim ako pri tom nadavam, ked zistim,ze to nejde... Skusit to ale musim!
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- jurash
- 309kář
- Příspěvky: 155
- Registrován: 21 bře 2009 16:43
- Rok narození: 1985
- tel.:: 0
- Bydliště: HrKr
Re: 88kW vs. Mi16
no myslel sem to spis tak, ze kdyz nekde jedu pomalicku bocnima ulickama a treba odbocuju o 90° tak tam necham trojecku a mirne ji necham pres spojku proklouznout, takze jakobych se na trojku rozjidel, ale ne z nuly, nybrz dejme tomu z 20kmh..blackdragon píše: Kto by z volnobehu umyselne dokal zaradit trojku pri pridavani plynu?
jinak na dvojku se rozjedu jako by to byla delsi jednicka a rozjet se na trojku taky neni problem, ale to je u 8v asi uplne stejny..
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: 88kW vs. Mi16
Celkově ten motor je prostě oproti 8mi ventilu nekde jinde. Musíš se svest a poznáš. Nevidím v tom žádny nevýhody. Kromě teda těch veteránských značek, který nevim k čemu sou dobrý, beztak vetšina aut z tohoto klubu bude v roce 2083 bůhví na kterým vrakáču
Převodovku z Mi16 bych asi nedával ta má delší převody, sice máš pak vyšší maximálku ale ta je u takovýho auta k ničemu, co si budem povídat nad 200 už je to u něčeho jako 205 gti docela o hubu, jediný čeho dosáhneš je, že se budeš bát.
Lepší je dat převodovku z 1,6 gti ta má krátky rychlosti a těch 180 tam budeš mit rychleji a to bohatě stačí. Na dálnici stim stejně jezdit nebudeš. Rallye auta taky nejezdí víc jak 190-200
A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
Převodovku z Mi16 bych asi nedával ta má delší převody, sice máš pak vyšší maximálku ale ta je u takovýho auta k ničemu, co si budem povídat nad 200 už je to u něčeho jako 205 gti docela o hubu, jediný čeho dosáhneš je, že se budeš bát.
Lepší je dat převodovku z 1,6 gti ta má krátky rychlosti a těch 180 tam budeš mit rychleji a to bohatě stačí. Na dálnici stim stejně jezdit nebudeš. Rallye auta taky nejezdí víc jak 190-200
A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- jurash
- 309kář
- Příspěvky: 155
- Registrován: 21 bře 2009 16:43
- Rok narození: 1985
- tel.:: 0
- Bydliště: HrKr
Re: 88kW vs. Mi16
promin, ale pro me treba ne, ja to mam jako normalni auto se kterym se vozim do prace a vsude mozne, i na tu dalnici cas od casu vylitnu, takze jesi dam tejdne za ropu litr nebo 600, pro me v tom rozdil je, ikdyz sem si nevybral auto vhodny na nizkou spotrebu..mad205rallye píše: A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Jasne! Vsetci vieme ze to nie je 1,2 HTPjurash píše:promin, ale pro me treba ne, ja to mam jako normalni auto se kterym se vozim do prace a vsude mozne, i na tu dalnici cas od casu vylitnu, takze jesi dam tejdne za ropu litr nebo 600, pro me v tom rozdil je, ikdyz sem si nevybral auto vhodny na nizkou spotrebu..mad205rallye píše: A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
Mad205rallye ale nemusi to zrat ako rusky ZIL, len aby bola sranda! Ten zral tusim 110 L/100km
Jurash, ja to auto tiez planujem pouzivat na bezne denne dochadzanie do prace, pripadne ako mestske vozitko s ktorym obcas vybehnem aj aj na dialnicu.
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Tady máš graf z brzdy z 1.9 88Kw,myslím že rozdíl v průběhu kroutícího momentu proti 16V je jasně vidět ,bylo by zajímavé kdyby se tehda ten motor udělal tak jak měl správně být,bylo by tam asi dost koní takhle to bylo jen poskládané narychlo a i tak to mělo víc koní jako kity Gutmann které se tu před pár lety objevily od nejmenovaných "profi úpravců" .Jinak já myslím můžu objektivně posoudit rozdíly mezi objema motory,jelikož jsem nějákou dobu jezdil z 8V a pak se dal 16V ten jsem jezdil na originál vstřikování a taky potom na karburátorech,když jsem poprvé sedl do Mi-16 s originál vstřikováním a rozjel se tak jsem myslel že tam dám zpátky 8V jelikož to vůbec netáhlo,byl jsem zvyklý na lineární zátah od spoda až do omezovače,pravý opak byl když bylo Mi-16 na karburátorech,tak se to chovalo jako 8V obrovský zátah ze spodních otáček až do maximálních,samozřejmě to bylo naladěním,jinak je určitě motor Mi-16 rychlejší a taky co je důležité daleko vhodnější k dalším úpravám,nevím jak by jel dobře odladěný 8V z velkou vačkou ale zátah Mi-16 z ostrýma vačkama proti sérii se nedá vůbec srovnat,po dlouhé době mě zase auto přimáčklo do sedáku,to jsem opravdu nečekal.Je jen na každém pro co se rozhodne,všechno má své pro a proti.Pokud by měl někdo nějáké dotazy tak ať napíše.
Naposledy upravil(a) TomGTI dne 12 črc 2010 20:37, celkem upraveno 1 x.
Re: 88kW vs. Mi16
prevodovka mi16 ma kratsi prevody nez klasicka 1,9gti
mad205rallye píše:Celkově ten motor je prostě oproti 8mi ventilu nekde jinde. Musíš se svest a poznáš. Nevidím v tom žádny nevýhody. Kromě teda těch veteránských značek, který nevim k čemu sou dobrý, beztak vetšina aut z tohoto klubu bude v roce 2083 bůhví na kterým vrakáču
Převodovku z Mi16 bych asi nedával ta má delší převody, sice máš pak vyšší maximálku ale ta je u takovýho auta k ničemu, co si budem povídat nad 200 už je to u něčeho jako 205 gti docela o hubu, jediný čeho dosáhneš je, že se budeš bát.
Lepší je dat převodovku z 1,6 gti ta má krátky rychlosti a těch 180 tam budeš mit rychleji a to bohatě stačí. Na dálnici stim stejně jezdit nebudeš. Rallye auta taky nejezdí víc jak 190-200
A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Ahoj Tom. Tak teraz si ma moc nepotesil. Vsetci basnia o tom ako je Mi16 vyborny motor v porovnani s 8V. Ale to, co pises Ty, tomu uplne nenasvedcuje.TomGTI píše:Tady máš graf z brzdy z 1.9 88Kw,myslím že rozdíl v průběhu kroutícího momentu proti 16V je jasně vidět ,bylo by zajímavé kdyby se tehda ten motor udělal tak jak měl správně být,bylo by tam asi dost koní takhle to bylo jen poskládané narychlo a i tak to mělo víc koní jako kity Gutmann které se tu před pár lety objevily od nejmenovaných "profi úpravců" .Jinak já myslím můžu objektivně posoudit rozdíly mezi objema motory,jelikož jsem nějákou dobu jezdil z 8V a pak se dal 16V ten jsem jezdil na originál vstřikování a taky potom na karburátorech,když jsem poprvé sedl do Mi-16 s originál vstřikováním a rozjel se tak jsem myslel že tam dám zpátky 8V jelikož to vůbec netáhlo,byl jsem zvyklý na lineární zátah od spoda až do omezovače,pravý opak byl když bylo Mi-16 na karburátorech,tak se to chovalo jako 8V obrovský zátah ze spodních otáček až do maximálních,samozřejmě to bylo naladěním,jinak je určitě motor Mi-16 rychlejší a taky co je důležité daleko vhodnější k dalším úpravám,nevím jak by jel dobře odladěný 8V z velkou vačkou ale zátah Mi-16 z ostrýma vačkama proti sérii se nedá vůbec srovnat,po dlouhé době mě zase auto přimáčklo do sedáku,to jsem opravdu nečekal.Je jen na každém pro co se rozhodne,všechno má své pro a proti.Pokud by měl někdo nějáké dotazy tak ať napíše.
Ako som spomenul uz niekolko krat, auto nechcem na zavodenie a takisto som neplanoval riesit ostru vacku a ani karburatory. Proste, chcel som nahodit seriovu Mi16 s (Mi16-kovou prevodovkou) miesto 8V a vozit sa. Ocakaval som kultivovanejsi chod motora, vacsiu akceleraciu ("obrovský zátah ze spodních otáček až do maximálních"), vyssi vykon. Ale pokial to ma znamenat, ze auto bude lenive a bude zaberat az pri vysokych otackach, tak to mi je na backoru. Vacsinu casu s nim budem jazdit po meste a tam sa k vysokym otackam ani nepriblizim.
Sice som uvazoval aj nad moznou prestavbou svojej 205-ky (casom!) na "amatersku zavodnu motokaru", nateraz to malo byt viac-menej seriove auto. Teraz som do nej nechcel investovat az tak moc, aby som vyvazil nedostatky Mi16 v nizsich otackach.
Jedno auto, ktore ma vmackne do sedacky uz mam. Je to preplnovana 323 GTX 4WD (1.6 litra, 150HP). Zial je v horsom stave ako moja 205 GTI, a daleko tazsie sa na nu zhanaju akekolvek diely. Preto som uvazoval nad tym, ze sa vzdam Mazdy a konecne doskladam 205 GTI. Plan bol:
dat napravy do poriadku, vymenit podvozok, osadit lepsie brzdy (266 mm), nahodit siroky bodykit a 16" disky. Aby auto nemalo len "pekny oblek" ale aj srdce atleta, chcel som tam napchat Mi16. Ale podla toho, co pises to nevyzera na najstastnejsi napad.
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Mazdu rychle prodej než se ti rozsype pod rukama,to už nikdy nedáš dohromady.Dodělej Peugeota,neřekl jsem že 16V není skvělý motor,jen jsem napsal že když jsem nějákou dobu jezdil v 8V a pak sedl do 16V ze začátku to pro mě bylo sklamání ale rozhodně je 16V rychlejší což dokazují dosažené časy na závodech v porovnání z 8V mým a ostatních soupeřů.V tvém případě bych šel do foukaného motoru a jestli 8V nebo 16V to už bude jen na tobě,pokud budeš jezdit po městě naladíš to na rozumný výkon na každý den a pokud by jsi v budoucnu chtěl závodit tak to jednoduše "přifoukneš" a nemusíš řešit živostnost motoru silně upraveného atmosférického v běžném provozu,budeš mít dost krouťáku i výkonu od nízkých otáček ať to bude 8V či Mi-16 a věř že ta Mazda se potom chytat nebude ani náhodou .Ještě taková zajímavost na konec,co se týče výkonů motoru a porovnání 8V a 16V Mi-16 naproti dobrým jízdním vlastnostem,asi to spíše bude zajímat někoho kdo se chystá nebo už jezdí nějáké závody z 205tkou ale i ostatní co se pořád honí za spoustou koní.Před nějákou dobou jsem se probíral starými výsledky ze závodů abych porovnal o kolik se každý rok závody zrychlují a jak se pořád zlepšuje technika a vylepšují časy na té stejné trati za velice podobných podmínek,no zkráceně řečeno Peugeot 205 1.9 Gti (8V) s dobrým podvozkem a jezdcem který jel poprvé tento závod s tímto autem byl jen o vteřinu horší než peugeot 205 Mi-16 ze špatným podvozkem a jezdcem který jel tenhle závod už po třetí a z 205tkou už odjel několik závodů(mám na mysli sebe),ještě je třeba podotknout že závod se jel do kopce z ostrými zatáčkami z vekým převýšením holt pokud nepřenesete výkon na cestu a v každé zatáčce musíte tak zpomalit aby jste vůbec tu zatáčku projeli tak je vám silný motor k ničemu,toť vlastní zkušenost a tvrdá realita.
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Tom, dik za info a nazor. Z vyssie publikovanych info mi je jasne, ze kazdy motor ma svoje pre a proti.TomGTI píše:Mazdu rychle prodej než se ti rozsype pod rukama,to už nikdy nedáš dohromady.Dodělej Peugeota,neřekl jsem že 16V není skvělý motor,jen jsem napsal že když jsem nějákou dobu jezdil v 8V a pak sedl do 16V ze začátku to pro mě bylo sklamání ale rozhodně je 16V rychlejší což dokazují dosažené časy na závodech v porovnání z 8V mým a ostatních soupeřů.V tvém případě bych šel do foukaného motoru a jestli 8V nebo 16V to už bude jen na tobě,pokud budeš jezdit po městě naladíš to na rozumný výkon na každý den a pokud by jsi v budoucnu chtěl závodit tak to jednoduše "přifoukneš" a nemusíš řešit živostnost motoru silně upraveného atmosférického v běžném provozu,budeš mít dost krouťáku i výkonu od nízkých otáček ať to bude 8V či Mi-16 a věř že ta Mazda se potom chytat nebude ani náhodou .Ještě taková zajímavost na konec,co se týče výkonů motoru a porovnání 8V a 16V Mi-16 naproti dobrým jízdním vlastnostem,asi to spíše bude zajímat někoho kdo se chystá nebo už jezdí nějáké závody z 205tkou ale i ostatní co se pořád honí za spoustou koní.Před nějákou dobou jsem se probíral starými výsledky ze závodů abych porovnal o kolik se každý rok závody zrychlují a jak se pořád zlepšuje technika a vylepšují časy na té stejné trati za velice podobných podmínek,no zkráceně řečeno Peugeot 205 1.9 Gti (8V) s dobrým podvozkem a jezdcem který jel poprvé tento závod s tímto autem byl jen o vteřinu horší než peugeot 205 Mi-16 ze špatným podvozkem a jezdcem který jel tenhle závod už po třetí a z 205tkou už odjel několik závodů(mám na mysli sebe),ještě je třeba podotknout že závod se jel do kopce z ostrými zatáčkami z vekým převýšením holt pokud nepřenesete výkon na cestu a v každé zatáčce musíte tak zpomalit aby jste vůbec tu zatáčku projeli tak je vám silný motor k ničemu,toť vlastní zkušenost a tvrdá realita.
Len zo zvedavosti, aky 8V/16V motor s turbom vleze do 205-ky??? Z akeho auta?
Viem, ze Turbotechnics robili volakedy turbo kity na 8V, ale uz sa prestal vyrabat. Pravdu povediac na taku zastavbu turbomotora si sam netrufam.
A zial, nemam v dosahu ziadneho fachmana, ktory by snieco take dokazal dotiahnut do zdarneho konca.
Vratme sa ale k povodnej otazke:
- Ma zmysel ist do takej prestavby, pokial sa auto s osadenym Mi16 motorom bude pouzivat 90% casu na cestach v meste?
(zvysok casu okresky a dialnice)
- Ma zmysel ist do takej prestavby, pokial auto nebude v buducnosti pouzivane na zavodenie a nebude mat ostre vacky a karburatory?
Ja osobne rad jazdim relatyvne rychlo a mam rad auta, ktore okamzite reaguju na zoslapnuty plyn (specialne potrebne pri predbiehani). Preto od motora ocakavam linerane zrychlenie z volnobehu az po omezovac. Pokial to ale Mi16 s prevodovkou z 405 Mi16 a seriovym prislusenstvom (bez ostrych vaciek a karburatorov) nedokaze, co Vas na tom motore tak fascinuje??
Pokial motor zabera dobre az vo vysokych otackach, v meste je vdaka sustavnemu brzdeniu a rozbiehaniu sa prakticky nevyuzitelny, alebo je to skor trapenie sameho seba....v porovnani s 8V.
(Ospravedlnujem sa za mozno blbe otazky, ale nechcem kupit motor, vymenit ho a potom si buchat hlavu.
Je tu niekto zo Slovenska - okolie BA, kto ma Mi16 v 205-ke a bol by ma ochotny na nej povozit? )
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks