Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650


Nazdar Vino...vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka![]()
![]()
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě![]()
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650


když ty jsi příznivce přestavby, tak nám řekni, kde budeš tu mi16 protahovat, abys využil naplno jeho výkonu?vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka![]()
![]()

Tom,TomGTI píše:blackdragon:mě to připadá že to pořád nechápeš a pleteš to všechno dohromady,možná tě tu trochu popletli někteří a máš v tom zmatek takže bych to uzavřel.Peugeota z motorem 16V budeš rychlejší jak 8V důvod je jasný vyšší kroutící moment a vyšší výkon,to že motor silně zabere až ve vyšších otáčkách je fakt ale pak se síla motoru nedá srovnávat ze slaboučkým 8V,jenže to je neduh všech 16V motorů pokud se bavíme o čtyřválcích,moderním motorům pomahají "všelikajé variabilní věci" aby se tento neduh potlačil co možná nejvíce.Pro tvoji potřebu je proto přestavba naprosto zbytečná pokud teda nejsi z té skupiny lidí kteří jezdí po městě se silným autem kde výkon vůbec nevyužijou "ALE PRO TEN POCIT" to tam prostě být musí,takže asi tak,pokud zůstaneš u originálu a budeš ho mít raději pěkný jak rychlí,ušetříš si více či méně starostí malých i velkých dříve nebo později


TomasCTI, suhlas. Nemusime to riesit. CTI a GTI ma podla stylu jazdy takmer rovnaku spotrebu...TomasCTI píše:jak už to tu bylo řečeno GTI neni do běžného provozu třeba po praze 20l/100km a ještě s toho nemít zážitky,nebo mít ale neveselí,tak si kupte nízkoobsahoví nafty nebo noví naftoví auta který maj velkej výkon a spotřebu tak 6l např. passat nebo kterí koli jiný auto,u GTI jestli to je Mi16 nebo klasika se nesmí řešit spotřeba buď si se do toho auta zamiloval nebo to prodej protože to nemá cenu,mě taky CTičko žere 11l ale těch zážitků a požitků bych si třeba s tim passatem neužil protože to má přeposilovaný řízení a malou spětnou vazbu o proti GTI,ale ta Tomova vize s tim turbem nebyla marná ještě nějaký monstrózní aby pískalo na celí kolo něco pro příklad http://www.youtube.com/watch?v=yqhSrTLwOCE

pichy píše:když ty jsi příznivce přestavby, tak nám řekni, kde budeš tu mi16 protahovat, abys využil naplno jeho výkonu?vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka![]()
![]()


Vino, pride Ti ako blbost jazdit s GTI v meste a ides davat Mi16?? A pritom byvas na okraji Prahy!vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka![]()
![]()
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě![]()
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650


To jinak nejde uz jsou to lestenky na vikend na denni jezdeni to nenivinorak píše:ale ona i ta 1.4 se 75 koni na 810kg je fakt dost rychlá mezi semafory![]()
jinak i teď mám gti jenom na výlety a projížďky po okolí a né na stání v kolonách


O tom by se dalo polemizovat...kdyz ten vykon preneses na asfalt, tak neni o cem mluvit...MSCH205 píše:2. Bydlím na vysočině a nejsou tady zrovna rychlostní komunikace, ale spíš kopcovitý a zatáčkovitý terén na což si myslím že 8V je lepší než 16V především v hmotnosti motoru, auto je více ovladatelnější, ovšem když člověk pak jede po rovných silnicích a dálnicích, tak bych šel do Mička.
Jo, ale s 8v sem se ani jizdou "rychlejsi autobus" na tuhle cifru nedostal... O spotrebe taky muze napsat svy JohnyBoss, taky s tim ma velice dobry zkusenosti...MSCH205 píše:A myslím když se 8V lehce pošteluje, tak je s ním taky sranda a není to taková zdechlinaa pokud někdo říká že měl na Mičku 7L spotřebu, tak bych to ctěl vidět, to bude rychlejší autobus
.