88kW vs. Mi16
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: 88kW vs. Mi16
mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Nazdar Vino...vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650
Ja som si GTI na jazdenie po meste nevyberal. Auto som dostal!
Takze uzivam to, co mam a vies ako to je: "S jedlom rastie chut...".
Ty vole! Uplna seriovka to Ludvikovo auto : "nový motor 2.0 (2048) 8.0:1 kované ojnice Eagle z motoru Acura RSX,písty 3SGTE,hlava MI-16,elektronika Bosch-Megasquirt-Edis4 knock sensor(Kanada),karbokeramická lamela,turbo GT2560R,brzdy Galfer,výfuk zadní dil 60mm karbon,měření tlaku turba,oleje,emp,A/F ratio,převodovka 5kv s delší pětkou"
P.S.: zatial som nemal este ani jedno auto s vykonom pod 100HP...Pri sposobe akym jazdim by som sa za volantom 1,4-ky zblaznil!
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
blackdragon:mě to připadá že to pořád nechápeš a pleteš to všechno dohromady,možná tě tu trochu popletli někteří a máš v tom zmatek takže bych to uzavřel.Peugeota z motorem 16V budeš rychlejší jak 8V důvod je jasný vyšší kroutící moment a vyšší výkon,to že motor silně zabere až ve vyšších otáčkách je fakt ale pak se síla motoru nedá srovnávat ze slaboučkým 8V,jenže to je neduh všech 16V motorů pokud se bavíme o čtyřválcích,moderním motorům pomahají "všelikajé variabilní věci" aby se tento neduh potlačil co možná nejvíce.Pro tvoji potřebu je proto přestavba naprosto zbytečná pokud teda nejsi z té skupiny lidí kteří jezdí po městě se silným autem kde výkon vůbec nevyužijou "ALE PRO TEN POCIT" to tam prostě být musí,takže asi tak,pokud zůstaneš u originálu a budeš ho mít raději pěkný jak rychlí,ušetříš si více či méně starostí malých i velkých dříve nebo později
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
když ty jsi příznivce přestavby, tak nám řekni, kde budeš tu mi16 protahovat, abys využil naplno jeho výkonu?vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Tom,TomGTI píše:blackdragon:mě to připadá že to pořád nechápeš a pleteš to všechno dohromady,možná tě tu trochu popletli někteří a máš v tom zmatek takže bych to uzavřel.Peugeota z motorem 16V budeš rychlejší jak 8V důvod je jasný vyšší kroutící moment a vyšší výkon,to že motor silně zabere až ve vyšších otáčkách je fakt ale pak se síla motoru nedá srovnávat ze slaboučkým 8V,jenže to je neduh všech 16V motorů pokud se bavíme o čtyřválcích,moderním motorům pomahají "všelikajé variabilní věci" aby se tento neduh potlačil co možná nejvíce.Pro tvoji potřebu je proto přestavba naprosto zbytečná pokud teda nejsi z té skupiny lidí kteří jezdí po městě se silným autem kde výkon vůbec nevyužijou "ALE PRO TEN POCIT" to tam prostě být musí,takže asi tak,pokud zůstaneš u originálu a budeš ho mít raději pěkný jak rychlí,ušetříš si více či méně starostí malých i velkých dříve nebo později
chapem to ze ma Mi16 vyssi krutiaci momenta a aj vyssi vykon. To bolo jasne uz z tych grafov na brzde.
Kedze som sa v 205-ke s Mi16-tkou nikdy neviezol, neviem to porovnat oproti seriovej 8V a preto sa do nekonecna pytam...
...aby som sa uistil, ze nerobim hovadinu..
Je jasne ze v meste tych cca 150 HP nemam kde vyuzit, ale o to viac sa vyblaznim potom na dialnici.
Kedze planujem so svojim autom urobit nieco taketo: citil by som sa v nom s 8V divne.
Mozno to bude zniet , ale take auto podla mna uz potrebuje aj vykonejsi motor...takze...idem do toho.
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- TomasCTI
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 20 říj 2009 19:25
- Rok narození: 1990
- tel.:: 0
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: 88kW vs. Mi16
jak už to tu bylo řečeno GTI neni do běžného provozu třeba po praze 20l/100km a ještě s toho nemít zážitky,nebo mít ale neveselí,tak si kupte nízkoobsahoví nafty nebo noví naftoví auta který maj velkej výkon a spotřebu tak 6l např. passat nebo kterí koli jiný auto,u GTI jestli to je Mi16 nebo klasika se nesmí řešit spotřeba buď si se do toho auta zamiloval nebo to prodej protože to nemá cenu,mě taky CTičko žere 11l ale těch zážitků a požitků bych si třeba s tim passatem neužil protože to má přeposilovaný řízení a malou spětnou vazbu o proti GTI,ale ta Tomova vize s tim turbem nebyla marná ještě nějaký monstrózní aby pískalo na celí kolo něco pro příklad http://www.youtube.com/watch?v=yqhSrTLwOCE
PEUGEOT CTI
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
TomasCTI, suhlas. Nemusime to riesit. CTI a GTI ma podla stylu jazdy takmer rovnaku spotrebu...TomasCTI píše:jak už to tu bylo řečeno GTI neni do běžného provozu třeba po praze 20l/100km a ještě s toho nemít zážitky,nebo mít ale neveselí,tak si kupte nízkoobsahoví nafty nebo noví naftoví auta který maj velkej výkon a spotřebu tak 6l např. passat nebo kterí koli jiný auto,u GTI jestli to je Mi16 nebo klasika se nesmí řešit spotřeba buď si se do toho auta zamiloval nebo to prodej protože to nemá cenu,mě taky CTičko žere 11l ale těch zážitků a požitků bych si třeba s tim passatem neužil protože to má přeposilovaný řízení a malou spětnou vazbu o proti GTI,ale ta Tomova vize s tim turbem nebyla marná ještě nějaký monstrózní aby pískalo na celí kolo něco pro příklad http://www.youtube.com/watch?v=yqhSrTLwOCE
Ja som sa na spotrebu pytal iba informativne.
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: 88kW vs. Mi16
jelikož bydlim na vesnici (sice ještě Praha) tak mám okolo dost okresek na výlety, do práce a po Praze jezdim MHD nebo červenejma maloobsahamapichy píše:když ty jsi příznivce přestavby, tak nám řekni, kde budeš tu mi16 protahovat, abys využil naplno jeho výkonu?vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka
- TomasCTI
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 20 říj 2009 19:25
- Rok narození: 1990
- tel.:: 0
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: 88kW vs. Mi16
teď si mu to natřel, vyprudil si prudiče,vino jakej tam budeš mít typ tý Mi16
PEUGEOT CTI
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Vino, pride Ti ako blbost jazdit s GTI v meste a ides davat Mi16?? A pritom byvas na okraji Prahy!vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650
Joke!
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: 88kW vs. Mi16
ale ona i ta 1.4 se 75 koni na 810kg je fakt dost rychlá mezi semafory
jinak i teď mám gti jenom na výlety a projížďky po okolí a né na stání v kolonách
jinak i teď mám gti jenom na výlety a projížďky po okolí a né na stání v kolonách
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: 88kW vs. Mi16
To jinak nejde uz jsou to lestenky na vikend na denni jezdeni to nenivinorak píše:ale ona i ta 1.4 se 75 koni na 810kg je fakt dost rychlá mezi semafory
jinak i teď mám gti jenom na výlety a projížďky po okolí a né na stání v kolonách
P205MI16 Weber 45 DCOE
- MSCH205
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3866
- Registrován: 15 zář 2008 17:43
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Roman
- tel.:: 732235260
- Bydliště: Polička
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
Celý jsem si to přešel a už mám na to svůj názor, jelikož jsem o Mičku hodně uvažoval a "slintal".
1. Bych musel u svýho (75kw) přehodit komplet elektriku a tu já nerad a navíc komplet poloosy a s tím těhlice nic levnýho,( toto ale neplatí pro tebe blackdragon)
2. Bydlím na vysočině a nejsou tady zrovna rychlostní komunikace, ale spíš kopcovitý a zatáčkovitý terén na což si myslím že 8V je lepší než 16V především v hmotnosti motoru, auto je více ovladatelnější, ovšem když člověk pak jede po rovných silnicích a dálnicích, tak bych šel do Mička. A myslím když se 8V lehce pošteluje, tak je s ním taky sranda a není to taková zdechlina a pokud někdo říká že měl na Mičku 7L spotřebu, tak bych to ctěl vidět, to bude rychlejší autobus .
Sehnat kloudný Mičko v dobrým stavu už taky není moc jednoduchý, tak jsem se stím asi definitivně s představbou rozloučil a půjdu směrem 8V a pak odlehčování vozu a budu spokojenej .
Zase kdyby jsi do toho šel tak by byly volný jedny nerezový svody, tak do toho jdi .
Tot můj názor
1. Bych musel u svýho (75kw) přehodit komplet elektriku a tu já nerad a navíc komplet poloosy a s tím těhlice nic levnýho,( toto ale neplatí pro tebe blackdragon)
2. Bydlím na vysočině a nejsou tady zrovna rychlostní komunikace, ale spíš kopcovitý a zatáčkovitý terén na což si myslím že 8V je lepší než 16V především v hmotnosti motoru, auto je více ovladatelnější, ovšem když člověk pak jede po rovných silnicích a dálnicích, tak bych šel do Mička. A myslím když se 8V lehce pošteluje, tak je s ním taky sranda a není to taková zdechlina a pokud někdo říká že měl na Mičku 7L spotřebu, tak bych to ctěl vidět, to bude rychlejší autobus .
Sehnat kloudný Mičko v dobrým stavu už taky není moc jednoduchý, tak jsem se stím asi definitivně s představbou rozloučil a půjdu směrem 8V a pak odlehčování vozu a budu spokojenej .
Zase kdyby jsi do toho šel tak by byly volný jedny nerezový svody, tak do toho jdi .
Tot můj názor
Peugeot 205 Roland Garros cabrio Originální klasika na léto
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88kW vs. Mi16
O tom by se dalo polemizovat...kdyz ten vykon preneses na asfalt, tak neni o cem mluvit...MSCH205 píše:2. Bydlím na vysočině a nejsou tady zrovna rychlostní komunikace, ale spíš kopcovitý a zatáčkovitý terén na což si myslím že 8V je lepší než 16V především v hmotnosti motoru, auto je více ovladatelnější, ovšem když člověk pak jede po rovných silnicích a dálnicích, tak bych šel do Mička.
Jo, ale s 8v sem se ani jizdou "rychlejsi autobus" na tuhle cifru nedostal... O spotrebe taky muze napsat svy JohnyBoss, taky s tim ma velice dobry zkusenosti...MSCH205 píše:A myslím když se 8V lehce pošteluje, tak je s ním taky sranda a není to taková zdechlina a pokud někdo říká že měl na Mičku 7L spotřebu, tak bych to ctěl vidět, to bude rychlejší autobus .
Kdyz sem ted mel 8v po mi16 v aute, tak jediny co me na tom bavilo byla ta "seriovost" a na kazdy predjizdeni sem se musel chystat...to s mi16 stacilo podradit a auto bylo za mnou...
Ale jak sem psal, ja sem asi silne zaujatej proti 8v, protoze jedinej 8v co "jel", tak z nej zas chcal olej ode vsad...
16v mas jako kdyz jednou pricuchnes ke kun*e...pak uz na ruku taky ani nepomyslis
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele