P 309 1.1
Moderátor: rada
Re: P 309 1.1
Takže jsem koupil "chromový sprej" bylo mi jasný, že chrom to nebude, ale má to celkem vysoký lesk což jsem zejména na stínítka potřeboval. Vzal jsem tím i druhou stranu aby to bylo nějak chráněné.
- Přílohy
-
- nastrik.jpg (132.93 KiB) Zobrazeno 7489 x
-
- stinitka.jpg (106.49 KiB) Zobrazeno 7489 x
Re: P 309 1.1
Na paraboly jsem použil zrcadlovou folii. Je samolepící, ale pro jistotu jsem jí ještě podmázl chemoprénem. Folie má na sobě ještě krycí folii. Po jejím odstranění to vypadá jako zrcadlo. Folie je sice dražší nicméně spotřebuje se malé množství a je to levnější než nové pokovení. Uvidím jak dlouho to vydrží nicméně odrazové schopnosti to má stejné jako pokovení. Zítra až vytvrdne dolepím ještě zbytek paraboly.
- Přílohy
-
- folie.jpg (133.62 KiB) Zobrazeno 7489 x
-
- folie_1.jpg (117.88 KiB) Zobrazeno 7489 x
Re: P 309 1.1
Takže paraboly vylepený, bohužel to není úplně dokonalé. Vzhledem k zaoblení parabol jsem musel folii shora nastříhat a lepit přes sebe. Asi by to šlo udělat dokonaleji, ale udělal jsem to takto. Na cestě už jsou ale další 4 světla (jedna mlhovka prasklá, druhé sklo použiju na tyto) a pokud bude u všech uchycení a stínítka žárovek, tak si je nechám nově pokovit. Bohužel zatím nejsou přebytečné finance a zatím to zůstane takto.
- Přílohy
-
- final.jpg (123.07 KiB) Zobrazeno 7461 x
Re: P 309 1.1
A vzhledem k tomu, že je na cestě nový potenciometr a na autě není co dělat, tak jsem se pustil do nárazníků. Nejprve přední. Bohužel záslepka se již nedodává, takže jsem musel vymyslet jak to vyřešit. Původně jsem měl vyřezané kusy plastu, ale vzhledem k tomu, že ten nárazník je celkem pružný, tak by to nevydrželo. Proto jsem se rozhodl slepit jen kousek se žlábkem a zbytek vyplnit plastem. Celou díru jsem poctivě zdrátoval a roztavil plast z nárazníku. Plast jsem "napatlal" skrz dráty a zatím to vypadá, že to bude pěkně držet. Je mi jasný, že tavením jsem narušil strukturu toho plastu a že bude asi křehčí než zbytek nárazníku, ale zcela určitě to bude nejlepší řešení vzhledem k potřebě, aby to pružilo.
- Přílohy
-
- 1.jpg (124.12 KiB) Zobrazeno 7459 x
-
- 2.jpg (140.63 KiB) Zobrazeno 7459 x
Re: P 309 1.1
Tak práce na předním nárazníku pokračuje. Pomalu finišujeme a bude konečně připravený na lak. Vrhnul jsem se i na zadní, ale s tím není tolik práce.
- Přílohy
-
- 1.jpg (146.89 KiB) Zobrazeno 7434 x
-
- 2.jpg (133.29 KiB) Zobrazeno 7434 x
-
- 3.jpg (137.35 KiB) Zobrazeno 7434 x
Re: P 309 1.1
Tak dneska jsem se pustil do elektriky. Konkrétně natahání kabelů na mlhovky. Oříškem celkem bylo zapojení tlačítka pro přední mlhy. Bohužel plánek na starý model nepomohl, protože v něm bylo jiné označení kabelů. Po chvíli zkoušení nakonec vše dobře dopadlo. Bohužel déšť mě nenechal vše dokončit. Zítra to bude snad už hotové a jediné co bude chybět bude nárazník :-) Jsem rád za originální tlačítko na přední mlhovky
- Přílohy
-
- 1.jpg (165.36 KiB) Zobrazeno 7404 x
-
- 2.jpg (102.73 KiB) Zobrazeno 7404 x
-
- 3.jpg (158.48 KiB) Zobrazeno 7404 x
Re: P 309 1.1
Tak tlačítko je z P 605, proto mi neseděly čísla kabelů, nicméně padne přesně a to je hlavní
Re: P 309 1.1
Tak dneska jsem nahodil novej potenciometr a motor šlape jako hodinky. 1100 otáček po natočení a po zahřátí krásných 800-900. Ještě někde nechat seřídit předstih a budu spokojený. Do konce týdne snad bude hotový GTi nárazník a půjde na auto tak pak hodím nějaké fotky. A ještě jsem dneska dodělal kabely pro dálky a mlhy.
Re: P 309 1.1
Takže GTi nárazník na autě. Všechno po menších úpravách svítí tak, jak má. Ještě mě čeká přední lízátko z Renaultu Espace, ale to musí nejdřív přijít. Rámečky světel jsem nechal v origo úpravě, myslím, že to tomu autu sedí nejvíc. Žárovky tam jsou s namodralým sklem a zlatou paticí. Obzvlášť v dálkách to vypadá velice efektně.
- Přílohy
-
- 1-predni pohled.jpg (180.46 KiB) Zobrazeno 7331 x
-
- 2.jpg (193 KiB) Zobrazeno 7331 x
-
- 3-detail svetla.jpg (141.23 KiB) Zobrazeno 7331 x
Re: P 309 1.1
Společně s předním šel na auto i zadní bez výřezu nad výfukem. Ještě dostane dvouplášťovou koncovku, kterou jsem zbavil rádoby karbonu a vyleštil.
- Přílohy
-
- 4-zadni.jpg (186.01 KiB) Zobrazeno 7332 x
Re: P 309 1.1
Dnes namontováno čidlo na teplotu oleje, takže budík už ukazuje. Příští týden budu mít redukci na tlak a konečně budou ukazovat všechny budíky a auto už bude tak ze 70% podle mých představ.
Re: P 309 1.1
Tak po dlouhé době sem přidávám zase nějaké fotky. Konečně jsem vyřešil čidlo na tlak oleje takže budíky ukazují. Místo čidla na nízký tlak je průtokáč. Na jeho konci je čidlo na nízký tlak. Z fotek je vše dobře patrné.
- Přílohy
-
- tlak.jpg (481.48 KiB) Zobrazeno 7189 x
-
- tlak1.jpg (411.9 KiB) Zobrazeno 7189 x
-
- tlak2.jpg (422.88 KiB) Zobrazeno 7189 x
Re: P 309 1.1
A bohužel první nepříjemná událost během studia VŠ. Po přednášce jsem zjistitl toto... Bohužel, jak je v Čechách zvykem, žádný lístek nebo podobně. Odsral to úchyt nárazníku,lak na nárazníku (až na původní plast) lehce promáčklý ten plech pod světlem a světlo zaražené dovnitř. Oba úchyty světla vylomený. Takže jsem celý víkend dělal a auto dával do kupy. Na nárazníku to je sice stále vidět, ale v tomhle počasí jsem ho nechtěl celý lakovat. Respektive přípravu pod lak bych přes víkend nestihl. Mrzí mě jen přístup toho člověka s červeným autem, protože oprava mě stála ca 200 Kč za lepidlo a trochu barvy ve spreji. Alespoň doufám, že to bylo něco nového a jeho to bude stát daleko více.
- Přílohy
-
- nehoda.jpg (396.19 KiB) Zobrazeno 7189 x
-
- nehoda1.jpg (396.82 KiB) Zobrazeno 7189 x
-
- nehoda2.jpg (405.82 KiB) Zobrazeno 7189 x
-
- nehoda3.jpg (429.26 KiB) Zobrazeno 7189 x
Re: P 309 1.1
Tak dneska jsem přezouval a zjistil jsem velmi příjemnou věc, aneb jak to dopadne když se zapomene po výměně čepů nechat seřídit geometrie a sbíhavost. Takže mě příští rok čeká investice do gum, protože zadek má taky už jen ca 3 mm. Tím se samozřejmě vysvětlilo i to, proč mi to na vodě tolik plavalo.
Re: P 309 1.1
Tak dneska vyměněné zadní ložisko, ještě mě čeká pravej předek a snad do jara bude s opravama pokoj. Také jsem objednal nové letní pneumatiky, konkrétně Bridgestone ER300 ve standardním rozměru 185/55. Jakmile seženu silikonovou hadičku, budou i ostřikovače ze 405.