Stephen píše:jj.Pochopil sem podle tabulky,ze mam tip XU9J4 116kw.A to znamena ze proti 108kw nemam kat a nejake cidla? Nemuzu to nejak ,,prelouskat"
![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)
XU9J4(116kW) a XU9J4Z(108kW) je analogicke znacenie ako modely XU9JA(93kW) a XU9JAZ(88kW)
XU9 - typ bloku
J4, JA - typ hlavy
Z - znaci katalizator
takze ak mas XU9J4 tak su 2 moznosti.
1. mas RJ motronic 4.1, t.j. 2riadkova zasuvka, bez snimacu klepania, bez lambda sondy, bez katalizatoru
2. mas RJ motronic 1.3 s cidlom klepania, bez lambdy, bez katalizatoru
oproti 108kW maju tieto motory ine casovanie ventilov a ine kompresne pomery. kompresny pomer bude vyrieseny konstrukciou piesta. a su rozdielne znacene. pismeno "Z" je vyrazene na pieste motora XU9J4 a X-XU9J4Z. a to casovanie je vyriesene tymi remenicami (staci pozerat remenicu na vacke sacich ventilov 4-XU9J4(motronic 4.1) 2-XU9J4(motronic 1.3) 3-XU9J4Z) . vackove hriadele su rovnake.a vyfukove ventily maju na vsetkych motoroch rovnake casovanie.
to pise ta stranka. tak dufam, ze teraz uz nemas problem s preluskanim
blackdragon píše:
Mam k tomu len 4 poznamky:
1.) Brzda Ti neda jednoznacnu odpovet na typ motora;
2.) Od studenta VS so zameranim na spalovacie motory by si ocakaval ze bude vediet, ze zniceny XU9J4 bude mat na brzde horsi vykon ako dobry XU9J4Z;
3.) Stephen sa podla mojho nazoru nepytal na vykon svojho motora, ale na jeho typ, iba ze v otazke neuviedol typ motora ale jeho vykon (Ale to je len moj nazor.);
4.) Ked nemas nic k teme, radsej nic nepis. Dakujem za pochopenie!
Tebe skoda pisat. Ked nechces nereaguj na mna, dokonca ani vtedy ak budem pisat priamo tebe.
![:urg: :urg:](./images/smilies/urge.gif)
a student VS pochopil v prvom rade to, ze XU9J4 nebude mat lambda sondu a XU9J4Z bude mat LS. ale tie motory su tak pomiesane a "vytuningovane", ze teraz po 20rokoch je v tom umenie sa vyznat. tos moja narazka na tu brzdu.
![:hlazeni: :hlazeni:](./images/smilies/hlazeni.gif)