Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
anton_i
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 kvě 2008 21:35

Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9

Příspěvek od anton_i »

Zdravím, pánové. Mám 205 1.6 GTI (83 kW, typ motoru B6D) a zkusil jsem tam místo vstřikovačů 280150211 dát jiné č. 280150762. Vyčetl jsem, že jsou z 1.9 (88 kW nebo 94 kW). Auto drží volnoběh stejně, lépe startuje, při menších rychlostech a otáčkách přestalo cukat, jede plynuleji. Mohu je tam nechat? Nebude větší spotřeba? Může mi to někdo technicky vysvětlit? :myslim: :Merci:
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9

Příspěvek od vinorak »

no vstřiky se liší pouze množstvím benzínu, které jsou schopné vstříknout za nějaký čas.
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
anton_i
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 kvě 2008 21:35

Re: Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9

Příspěvek od anton_i »

Takže myslíš, že tam jde více benzínu pod větším tlakem a ještě třeba lépe rozprášený? I regulátor tlaku paliva je jiný.
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9

Příspěvek od vinorak »

no origo mají všechny gti 3 barový regulátor kromě 1.9 75kW, která má jenom 2.5

z logiky tam jde víc paliva, ale pokud má ten motor lambdu ( jako že by jí neměl mít) tak by zase jednotka zpětně zkrátila dobu vstřiku kvůli bohatosti směsi...


takže to snad pojede líp a na spotřebě to poznáš sám..
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Odpovědět