Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9
Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9
Zdravím, pánové. Mám 205 1.6 GTI (83 kW, typ motoru B6D) a zkusil jsem tam místo vstřikovačů 280150211 dát jiné č. 280150762. Vyčetl jsem, že jsou z 1.9 (88 kW nebo 94 kW). Auto drží volnoběh stejně, lépe startuje, při menších rychlostech a otáčkách přestalo cukat, jede plynuleji. Mohu je tam nechat? Nebude větší spotřeba? Může mi to někdo technicky vysvětlit?

- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9
no vstřiky se liší pouze množstvím benzínu, které jsou schopné vstříknout za nějaký čas.
Re: Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9
Takže myslíš, že tam jde více benzínu pod větším tlakem a ještě třeba lépe rozprášený? I regulátor tlaku paliva je jiný.
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Záměna vstřikovacích ventilů na 1.6 GTI (83 kW) za 1.9
no origo mají všechny gti 3 barový regulátor kromě 1.9 75kW, která má jenom 2.5
z logiky tam jde víc paliva, ale pokud má ten motor lambdu ( jako že by jí neměl mít) tak by zase jednotka zpětně zkrátila dobu vstřiku kvůli bohatosti směsi...
takže to snad pojede líp a na spotřebě to poznáš sám..
z logiky tam jde víc paliva, ale pokud má ten motor lambdu ( jako že by jí neměl mít) tak by zase jednotka zpětně zkrátila dobu vstřiku kvůli bohatosti směsi...
takže to snad pojede líp a na spotřebě to poznáš sám..

