SUPERCHARGER PROJEKT

Pokud máte rady a nápady na úpravu vaší 205ky, tak je napište sem
Uživatelský avatar
kiu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 23 čer 2009 07:17
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Radovan
tel.:: 949104306
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od kiu »

Nazdaru .po dlkšej dobe som sa rozhodol že si do mojho Peugeota nahodím Supercharger ale kedže som zatial prerábal len jednobodové vstrekovanie na karburátory nemám moc skúseností možeťe mi poradit aký kompresor kupiť? aký tlak by mal mat čo všetko bude na prestavbu potrebne ? je možne používať kompresor a Karburátory weber ? znesú tie tlaky ? Aké úpravy ma si budu čakať? Dakujem za akékoľvek rady a návrhy .

Moja terajšia predstava je použiť kompresor firmy Rotrex a typ C15-60. Dľej by som chcel použť karburátory čo mám ale neviem aké úpravy na nich treba urobiť aby šli dobre s kompresorom respektíve aké zapaľovanie kúpiť ak ich chcem použivať spolu z kompresorom.
Přílohy
c15small.jpg
c15small.jpg (47.81 KiB) Zobrazeno 32677 x
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Hasis »

kdyz uz chces delat neco takoveho, proc pouzivat zastarale webry?

a mas vubec tak propocitane na kolik to vyjde? aby sis to potom nerozmyslel.
VTS powa
Uživatelský avatar
kiu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 23 čer 2009 07:17
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Radovan
tel.:: 949104306
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od kiu »

Kompresor 1500E cely kit aj s chladenim webre mam chladic oleja pridany mam otazka je uz len ci sa da viuzit weber alebo musim ist cestou programovatelnej RJ dalej je to skvor o tom ci to motor znesie a co na nom bude treba urobi aby zniesol cca 250HP
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Hasis »

to je ta 1.6 automat?
VTS powa
Uživatelský avatar
kiu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 23 čer 2009 07:17
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Radovan
tel.:: 949104306
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od kiu »

Hej chcem to dat do toho auta kde bol automat XD Dost by ma zaujimalo ktroy typ motora je na preplnanie navhodnejsi TU1 TU 2 TU3 TU5 XU5 XU7 XU9 XU10 alebo XU10j2T?
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od weslo »

kiu píše:Kompresor 1500E cely kit aj s chladenim webre mam chladic oleja pridany mam otazka je uz len ci sa da viuzit weber alebo musim ist cestou programovatelnej RJ dalej je to skvor o tom ci to motor znesie a co na nom bude treba urobi aby zniesol cca 250HP
seriovy motor 250koni nevydrzi. budes musiet vymenit skoro vsetko :) napis clenovi "ludvik 2". jeho pracu najdes aj v showroom-e.
Tu ti davam take priblizne hodnoty hlinnikoveho piestu pri indikovanom tlaku 16MPa bez tepelneho zatazenia a bez zotrvacnych sil posuvnych hmotnosti. (model piestu je z GTi 1.9 88kW ale bez horneho vybratia! uz sa mi ho nechce dorabat :D) Napatie na dne piesta je cca 50MPa co zodpoveda priblizne realu a pri takomto zatazeni vznika na dne piesta sucinitel bezpecnosti cca 5,7.

osobne by som ti poradil tie peniaze investuj radsej do kupy motora T16 zo 405 co za tie peniaze sa myslim da kupit a mas bez starosti. takto minies 2000 + € a nikde nemas zarucene ze ti to vobec niekedy pojde a ako dlho pojde. ale ak do toho pojdes budem ti drzat palce :) :up:
Přílohy
stress.jpg
safety.jpg
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od weslo »

ešte toto som našiel v PC. hádam ti to pomôže.
Přílohy
piest+ojnica.jpg
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
fifty12
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 942
Registrován: 10 srp 2009 08:10
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Matej
tel.:: 910132517
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od fifty12 »

Mala technicka otazka ........ mal si automat a ako a čo ťa stalo prerobenie na manula a ako sa zmenili vlastnost,i vykon atď, kludne aj SZ
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Ludvik2 »

Tak další "projekt" přeplňování :car: tak pár věcí-můj názor-přeplňovat můžeš cokoliv budeš chtít ale má to pár věcí,pro 250PS potřebuješ 16V hlavu a litinovej blok protože hliníkový blok toho moc nesnese,tím se nám okruh docela uzavřel takže blok XU10 hlava XU10J4RS-XU10J4 POPŘ XU9(MI16),klika 2.0 nebo 2.0HDI-není nutná,kovové těsnění HDI atd. kované ojnice popř kované písty ale nejsou nutné pokud použiješ písty z jiného turbomotoru jako já,já mám ojnice honda ale to bylo z důvodu že když jsem já ojnice scháněl tak se na XU10 nedali sehnat.Co se týká kompresoru nevidim v tom žádnou výhodu protože budeš potřebovat tlak kolem 1.3-1,5 baru což s kompresorem nepůjde tak lehce nehledě na to dě ti odebíra s kliky výkon takže výkon motoru budeš muset mít 300ps a těch 50ps ti sežere kompresor takže lepší volba je turbo,další věc je ta že těžko tam ten kompresor dáš nebude na něj místo,karburátory potřebuješ přetlakový jako má třeba Renault 5 turbo ale i tak to s karburátorama bude pořádnej žrout,takže bych dal Ecu a jelikož Peugeot a Citroen dělali turba dá se použít jednotka Bosch MP3.2e která mi zvládá 313ps a 400n/m.Co se týká motoru T16 těžko bude k sehnání nevýhoda je turbo VNT25 a elektronoka Mag.Marrelli.Toť můj názor :Merci:
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
kiu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 23 čer 2009 07:17
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Radovan
tel.:: 949104306
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od kiu »

Takze od kamosa som dostal tajny typ na turbo a kopresoroveho upravcu firma sa vola dp-engineering a robia kompletne prestavby akehokolvek motora peugeot .Robia aj turbokity na peugeot motory TU A XU v cene okolo 2000E
tu je stranka na ich kity a par fotiek prace http://www.dp-engineering.nl/EN/product ... t_package/
su na peugeot motory experti ich najbrutalnejsi projekt je Peugeot 206 1.4 8v Twin Turbo Supercharger fotky projektu prikladam pre ilustraciu co tito machri dokazu .
Přílohy
205_cti_turbo_3.jpg
205_cti_turbo_3.jpg (90.68 KiB) Zobrazeno 32487 x
205_cti_turbo_4.jpg
205_cti_turbo_4.jpg (89.11 KiB) Zobrazeno 32487 x
205_turbo.jpg
205_turbo.jpg (42.57 KiB) Zobrazeno 32487 x
intake.jpg
intake.jpg (66.93 KiB) Zobrazeno 32487 x
twinturbo_2.jpg
twinturbo_2.jpg (107.83 KiB) Zobrazeno 32487 x
twinturbo_7.jpg
twinturbo_7.jpg (101.18 KiB) Zobrazeno 32487 x
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Milo75 »

ty fotky mě docela rozesmály

jsou to zbytečně vyhozené peníze

kup si raději auto, které má tvůj požadovaný výkon v serii
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Ludvik2 »

+cca 20-30tis na úpravu vnitřností motoru :;) ,10 tis spojka atd atd :;)
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
Berny88
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 710
Registrován: 14 bře 2009 21:23

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Berny88 »

to je lepší si koupit rovnou jiný auto :twisted: Protože dávat 40tis do auta který má hodnotu 10tis. je blbost..za 40tis. koupíš auto který ten výkon má v základu skoro....Například nějakou hondu ;)
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od weslo »

no a potom je este otazka kolko toho znesie prevodovka. ludvik, tebe drzi este?
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: SUPERCHARGER PROJEKT

Příspěvek od Ludvik2 »

Tak jenom bych podotkl že u turba jde o výkon ale hlavně o nárůst točivého momentu který žene auto dopředu :m: třeba Civic TypeR má 200ps ale 197N/m což neni moc už u 8V turba jsem měl 270N/M,oba typy motorů (atm.turbo) mají svoje výhody a nevýhody,záleží na daždém jakou cestou půjde dalo by se říct co se výkonu týče že turbo je "jednodušší",pokud se udělá základ dá se potom dobře laborovat a koně lezou nahoru v řádu desítkách koní,ale začínat turbokitem nebo nákupem kompresoru neni vhodná volba,nejdřív se musí ten kit na něco pověsit :fran: ale pokud se na motor nešáhne hrozí jak zničení motoru tak i turba nebo kompresoru
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Odpovědět