Nazdar odborníci,potřebuju poradit jak mezi sebou ůspěšně spářit tyto 2 kabeláže. Jde mi o konektory co se zapojují v kabině U 8-mi ventilu sou dva konektory- 9-ti pinový a 6-ti pinový + potom ještě tam je konektor taková kostička.
U 16v kabeláže sou 2 konektory, jeden hnědý 9-ti pinový a jeden černý 11-ti pinový. Mám popis co které číslo drátku znamená u obou kabeláží,(viz. mi16 kabeláž http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f ... trika+mi16) ty se musí podle čísel vzájemně propojit, ale nevím za A, ¨který dráty napojím na tu kostičku, a pak za B, co stěma dvouma menšíma konektorama u mi16 kabeláže ,jeden je hnědej a dou z něho dva dráty- modrý číslo 46 a zelený číslo 47 a a z černýho konektoru je jeden bílej číslo 18, potom žlutý a ten světle růžovej čisla bohužel už nepřečtu ,Jestli někdo víte co stim tak pište, ja su z toho trocha jelen.
Dik
kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
no možná by ti pomohlo vzít ten origo svazek co ja na 8v a popsat si, kam je který drát zapojený na origo motoru ( jako čidla, startér, dobíjení...) a pak podle toho zapojit míčko
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
tak uz mam ty konektory propojeny akorat mi neni jasny na hnědym 6-ti pinovym konektoru u 8v by měl byt drat 46 startermotor a ja tam mam misto toho dva draty jeden tenkej zlutej 32 F a jeden tlustej cervenej 2A, nevi nekdo co s tim? pripominam ze mam puvodni elektriku 8v 75kw jetronic
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
podle schématu (francouzskejch) je 2A klíčkový plus k cívce no jestli šel origo u 8v na startér, tak ho tak zapoj nebo to zkus změřit, jestli na tom drátu je plus i při otočení klíčku na start...
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
ok a co mam zapojit na to 32F? a na jakou pozici bych teda měl zapojit starter podle toho schematu? mohl bys mi je poslat prosim?
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
možná nic, mě taky zbylo pár nezapojenejch kabelů, když jsem přepojoval to míčko Pokud tam máš +,-, + na startér tak to musí chytnout
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: kabeláž 8v 75,kw vs. mi16
A ten starter by teda měl jit na kterou pozici na kerym konektoru?
Mas to schema na poslani treba mailem?
Mas to schema na poslani treba mailem?
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS