Ahoj hoši, mám docela zajímavý problém s ventilátorem, asi to bude v tom ovládání, protože když vytáhnu ventilátor ven a připojím ho na baterku tak jede krásně na plnou rychlost . Ale občas při jízdě se mi stane, většinou když je velká zima, že prostě zapnu ventilátor na největší rychlost a on jede jenom trochu, jak kdyby na jedničku. Po jízdě třeba 15 km se ventilátor zapne (jak kdy, někdy dřív, někdy hned, někdy se rozjede jen na 5 sekund pak zase nic) na plnou rychlost, docela to nasere když je zima a zamrzlé a zamlžené auto, ale prostě dělá si to co chce. A když změřím kolik jide do ventilátoru zrovna když se točí jen trochu, tak tam jide cca 7 voltů. Tak tedy bude asi problém v tom ovládání, neymyslíte?
Kdesi jsem vygooglil, že to dělá nějaký plošný spoj uvnitř toho ovládání, mám starý model, rv. 1986, takže mám ještě to staré ovládání nahoru a dolů, ne ty kolečka.... A ani nvm jak se to rozdělává abych se na to mrknul... Nikde žádný šroubek, v manualu je návod jenom na nový model, takže je mi taky k ničemu...
Díky za rady
Problém s ventilátorem topení
-
- Uživatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 06 led 2010 20:53
- Skutečné jméno: David Novak
- tel.:: 0
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s ventilátorem topení
Šroubky tam jsou, ale presne nevim kde. Jeden byl myslim za popelnikem, a dalsi zespodu a z boku. Pak to de krasne sundat, skus procistit ty drahy
- Kubis09
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 03 úno 2009 20:52
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Zlínsko :-)
Re: Problém s ventilátorem topení
dobře díky, kuknu na to . . .David píše:Šroubky tam jsou, ale presne nevim kde. Jeden byl myslim za popelnikem, a dalsi zespodu a z boku. Pak to de krasne sundat, skus procistit ty drahy